OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Skleněné lázně

Skleněné lázněRelaxace po náročné oslavě je velice důležitá. A kde jinde si odpočinout a uvolnit se, když ne v horké lázni společně s nejlepšími kamarádkami?

Novinka

Největší ztráta

Ztratil to jediné, na čem mu záleželo. A nedokázal se s tím smířit.

Novinka

Rozloučení se snem

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rozloučení se snemŘíká, že to neumím se slovy. Že jsou to všechno jenom obrazy. Jeden takový obraz, vyznání pro ni.

Novinka

Den kartáčku na zuby

Den kartáčku na zubyDouble drabble o typickém dni takového obyčejného kartáčku.

Novinka

Chorá

Tripple drabble o tom, kedy na vás ľudia najviac serú.

Novinka

Smutný klaun

Smutný klaunTouha někomu pomoci. Přání nezatěžovat ostatní svou vlastní existencí, emocemi, bolestí... Je jedno, jak dlouho to trvá, jednoho dne tě to celého od základu změní, možná dokonce zničí.

Novinka

Konec dobrých dní

Konec dobrých dníKdyž věříte ve svět a ten vás zradí... Úryvek z mé knihy, který mě při psaní dostal víc, než by vlastní dílo asi mělo.

Novinka

Co bolí?

Co bolí?Přelom podzimu a zimy bývá vždycky těžký. Všechno je bolavé.

Novinka

Neopatrný šepot

Neopatrný šepotCo bylo, prostě bylo, a nedá se to vrátit zpět.

Novinka

Můj největší životní šok

Můj největší životní šokPokračovaní, co bylo dál s mým úrazem. Nic není lehké, jak se zdá. To nejhorší teprve přišlo. PetraCullen

Novinka

Den blbec?! Nemyslím si...

Den blbec?! Nemyslím si...Tak jsem po dlouhé době zpátky. Je to drabble o 100 slovech o mně a o mém úrazu. Co zaviní jeden pád. Obyčejný den se proměnil v hrůzu. PetraCullen.

Novinka

Byť prvá

Byť prváMáme priateľov a chceme s nimi tráviť čo najviac času. Ale niekedy sa stane, že oni nemajú čas na nás.
100 slov o tichej bolesti niekoho, kto už viac nie je prioritou.
Príjemné čítanie. Lili :)

Novinka

Daleko

DalekoKdyž jste strašně daleko od jediné osoby na téhle podivné planetě, která vás chápe...

Novinka

Miluju ji!

Miluju ji!V jedné ze svých slabších chvílí jsem napsala úvahu z pohledu zamilovaného kluka. Ráda bych se s Vámi o ni podělila. Snad se bude líbit. :-)

Novinka

No čo viac by si mohla želať?

No čo viac by si mohla želať? Ach, ako ľahko zabúdaš, čo je dôležité a čo nie...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!