OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Stíny

StínyZtratíme-li někoho milovaného, nepřijdeme jen o jednu osobu, ale i o celou naši osobnost, názory... Rázem jsme na světě opuštění, pouze se stíny ve vlastní hlavě.

Novinka

Jestli máš čas

Jestli máš časObčas máme méně času, než bychom si přáli.

Novinka

Hvězdice

HvězdiceKlasické noční hovory. O světle a temnotě, o vnímání. A o všem a vlastně ničem.

Novinka

Bojovník světla

Bojovník světlaMálokdo možná tenhle drabble pochopí. Bojovníci světla jsou zabijáci upírů. To je jediné, čím vám teď můžu pomoct. PS: Převzato z definice bojovníků světla jedné RPG stránky, to asi mluví za vše. :-) No, snad vás to o něco třeba i obohatí.

Novinka

Krása

KrásaPřiznejme si to, kdo z nás by si nepřál být krásný pro toho, po kom toužíme, až téměř dokonalý. Ale děláme vůbec dobře, když se tolik měníme?

Novinka

Myšlenkové bariéry

Myšlenkové bariéryBariéra, která je naší součástí a má nás chránit, je to ale opravdu to, po čem toužíme? Nebo jen další z iluzí, kterým přidáváme na hodnotě?

Novinka

Chytená v sieti

Chytená v sietiIf you love me don't let go... But I need to.

Novinka

Je to samozrejmé, nemyslíš?

Je to samozrejmé, nemyslíš? Domýšľame si, aby sme sa nemuseli pýtať. Je to tak ľahšie, jednoduchšie.

A je to to najhoršie, čo môžeme urobiť.

Novinka

Deštivé odpoledne

Deštivé odpoledneBouřky, které se kvůli ní pro mne staly víc než jen nepříjemným okamžikem, tahle kouzelná žena z nich udělala šťastné chvíle, na které budu vždy ráda vzpomínat.

Novinka

Fotoalbum

FotoalbumKdyž je život u konce a jediné, co je důkazem vaší existence, je spousta starých fotografií.

Novinka

Střepy

StřepyKdyž nezbude nic jiného než střepy, musíš to být ty, kdo je sesbírá.

Novinka

Jeho chyby

Jeho chybyAsi to tak mělo být.

Novinka

Květiny

KvětinyKaždá máma má ráda květiny. Nebo ne?

Novinka

Neodepsala...

Double drabble. Nikdy jsem nemyslela, že něco tak krátkého napíšu. Ale stalo se. Omlouvám se, asi tu nikoho mé polámané srdíčko nezajímá, ale nemám nikoho, kdo by mě podržel. Jen slova. A já nutně potřebuji, aby to někdo věděl.

Novinka

Utíkám

Utíkám... a nevím, kam.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!