OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



 

Pohled dolů

Pohled dolůTohle je můj první drabble v životě, tak kdybych mohla poprosit o shovívavost, ale přesto bych ráda slyšela kritiku.

 

Dopis

Drabble na téma "Dopis na rozloučenou".

 

Krůček ke slunci

Krůček ke slunciTak toto je moje první drabble. Už je to nějaký ten čas, co jsem ji napsala.
Jakýkoli komentář by mě potěšil:).

Letět, to je tak nepopsatelný pocit...
Kristen Bee

 

Měsíc - Drabble

Drabble na téma Měsíc...

 

Čokoládovú

ČokoládovúZa čím sa idú deti takmer zabiť?

 

Obrovský meteorit

Obrovský meteoritZemě se chvěje, už jenom pár vteřin a nikdo z našeho obrovského národa nezbyde.

 

Facebook

FacebookTenhle drabble mě napadnul, když jsem přemýšlela o škole. Protože někteří lidé od nás ze třídy (když máme počítače), první, co udělají je, že pustí facebook a nervózně ťukají do desky stolu.
PS: Věnováno všem, kteří ještě nepodlehli =).

 

Hluboko v podvědomí

Hluboko v podvědomíCo dodat? Prostě povídka. V podstatě pocity nějakého snílka...

 

Holčička

HolčičkaJeden z dalších mých pokusů o drabble, snad se vám bude líbit =).
PS: Věnováno Mirrorgirl454 =).

 

Kousek od ráje

Kousek od rájeŽivot feťačky na diskotéce, která je kousek od ráje, první pokus o Drabble...
PS: Věnováno ElisR1, která mě donutila tohle napsat...

 

Zrazená

ZrazenáOmlouvám se, je to můj druhý drabble a nevím, jestli bude lepší než ten první. Takže znovu se omlouvám, když se to nebude líbit =).

 

Kat

KatMůj první pokus o drabble. Snad se vám bude líbit =).

 

Jennifer´s Body

Jennifer´s Body Každý teraz hovorí len o drabble, a tak som si pomyslela: Dofrasa, aj ja to chcem skúsiť! A tak vzniklo toto. :)

 

Začalo to nevinne

Začalo to nevinneNiekto to pozná, niekto nie.. Je to ako droga. Ako keď feťák potrebuje svoju dávku, ako fajčiar potrebuje cigaretu, ako alkoholik svoj alkohol.. Na začiatku však stačí málo. Drabble 100 slov..

 

Najkrajšia valentínka

Najkrajšia valentínkaHm.. Keďže zajtra je už toho Valentína a ja som sa rozhodla, že skúsim ten drabble, vzniklo s toho niečo takéto. Aká je najkrajšia valentínka pre dvoch zamilovaných ľudí?

« Předchozí  1 ... 58  59  60  61  62  63  64  65    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!