OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Heal me...

Heal me...Double drabble. Každý občas potřebuje svého záchranáře. Každý si pokládá otázku, zda-li ho někdo slyší. Ano, slyší... Enjoy. :)

Novinka

Iba márnivosť

Iba márnivosťVeľakrát sa nad tým zamyslím. Prečo sa smiať, keď sa mi nechce? Človek, aby našiel pokoj, tak hľadá jednoduchosť, no aj prirodzenosť. Ak sa mi bude niekto čudovať, že prečo sa nesmejem, môžem pokojne drzo odpovedať, že prečo by som mala byť smutná. Veď sa nemusím pretvarovať sama pred sebou. Nie, chcem ostať prirodzene zaujímavou. Nemusí nikto poznať dôvod.

Novinka

Filchova kočka

Filchova kočkaVšichni studenti vidí paní Norrisovou jenom jako otravnou kočku školníka... Ale je to opravdu jen kočka?

Novinka

Hrob se zlomeným křížem

Hřbitov, hrob, kříž.

Novinka

Iný pohľad

Iný pohľadKaždý v živote si raz musí prejsť aj ťažkými časmi. Počas toho hľadáme. Niečo.

Novinka

Premýšľanie o fungovaní života

Premýšľanie o fungovaní životaDávam všetko to, čo mám, ja tebe dám.

Novinka

Túžba

TúžbaObčas sa každý zamyslíme, no tie myšlienky necháme len prejsť hlavou. Našou povinnosťou je povedať si: „Nechaj to tak". Ale sú to ťaživé myšlienky.

Novinka

Jediná možnosť

Jediná možnosťĽadová kráľovná má zväčša najhorúcejšie srdce...
Úvaha nad pretvárkou. Prečo je u ľudí taká aktuálna? Niekedy je možno nevyhnutná pre záchranu.
Tripple drabble

Novinka

Chudobná láska

Chudobná láskaTaký malý postreh zo života. Podvedome pred tým odvraciame pohľad a navonok sa tvárime, že ostatným pomáhame. Ale oni vážne nie sú monštrá, ktoré nás chcú zjesť. Sú to len ľudia, ktorí v živote urobili chyby.

Novinka

Druhorodená

DruhorodenáAké je to žiť v tieni svojho drahého súrodenca?

Novinka

Mocná Lhostejnost

Mocná LhostejnostDouble drabble o moci lhostejnosti, která z Vás dokáže udělat naprosto bezduchého člověka, propadajícího se do čím dál větší samoty a tmy...

Novinka

He for She

He for SheTohle minidílo mi přišlo na mysl během dnešního dne. Je to takový výklad toho, co mám na srdci, a chtěla bych se o to s někým podělit. Je hlavně o mužích, kteří zřejmě zapomněli, jak se mají správně chovat k ženám. Taky prosím o váš názor - co si o tomhle tématu myslíte vy?

Novinka

Olympijské kruhy 1936

Olympijské kruhy 1936„Už nikdy neuvidíme výkon, jaký předvedl Hudec v Berlíně. Takový pohádkový zázrak se podává v boji, kdy jde o čest národa, kdy se člověk bije a ví, že jenom nadlidské úsilí může spasit a zachránit."

– Ota Pavel

Novinka

Její Sergei

Její SergeiZnáte největší lovestory krasobruslařského světa?

Ekaterina Gordeeva a Sergei Grinkov byli pár vytvořený doslova svými trenéry. Byli krásní, mladí, úspěšní a každý jim mohl jen závidět rodinné štěstí, které prožívali.

Ale i když jsem zastáncem happyendů, život takové happyendy prostě nerozdává na potkání...

Novinka

Dítě

DítěPřed jistou dobou jsem se dostala do situace, kdy jsem na následující den potřebovala nějakou ukázku svého psaní. Bohužel se mi však z mých už sepsaných prací nezdálo nic vhodné, a tak jsem se porozhlédla po zadaných slovech pro drabble. Po několika pokusech se alespoň jedno podařilo zdárně dokončit. Jak moc zdařile musíte posoudit sami. Doufám, že celý odkaz na jisté dílo je dostatečně zřetelný...

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!