OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Dobrá karta?



Dobrá karta?Hráli jste někdy Texas Hold'em Poker?
Víte, o čem to je?
Já to věděla... jen o štěstí a umění blufovat.

Ronnie

Seděla jsem na jedné z mála pohodlných židlí v celém hotelu. Před sebou jsem měla slušnou kupku barevných pokerových žetonů. Tohle byla jedna z mála legálních heren a já v ní toužila vyhrát.

Přihodila jsem do hry první žetony stejně jako ostatní hráči.

Krupiér rozdal karty. Podívala jsem se na svou kombinaci. Srdcový král a srdcová desítka. Jak výhodné? Rychle jsem položila karty a sledovala tváře dalších tří hráčů. Mladá zrzavá žena se zamračila, ale v okamžiku nasadila pokerovou masku. Nemá karty. Složí při první větší sázce. Další byl starší muž v tmavomodrém obleku. Jeho tvář byla dokonalá kamenná maska. Poslední... mladý muž v bílé košili. Prohlížel si mě stejně jako já jeho. Nedal znát údiv... skvělý hráč.

Krupiér odložil jednu kartu a druhou položil před nás. Desítka křížová. V tvářích všech se nezračila ani jediná emoce. Karty mi nepřály, přesto jsem přihodila pár žetonů po vzoru ostatních. 

Spálená. Další karta. Srdcové eso. Sázky.

Spálená. Další karta. Srdcový jack. Sázky. Zvyšuji. Dorovnávají. Dívka skládá karty.

Spálená. Další karta. Piková sedma. Sázky. Zvyšuji. Dorovnávají. Srdce mi hlasitě buší.

Spálená. Krupiér otočil poslední kartu. Srdcová dáma.

All in," oznámila jsem ochraptělým hlasem a přesunula žetony doprostřed hrací plochy, kam se odkládaly sázky.


Pro ty, kdo nehrají poker, nejvyšší možnou výherní kombinací je Royal Flush, který se skládá z pěti po sobě jdoucích karet od desítky po eso, které jsou ve stejné barvě. Někteří se této kombinace dočkají ve svých začátcích, někteří se jí nedočkají nikdy v životě.

Spálená karta je horní karta na balíku, která je snímaná mimo hru. Dává se bokem.

All-in je sázka, kdy hráč sází veškeré své žetony/peníze. Ostatní hráči, kteří dorovnávají, dorovnávají jen do výše sázky, nesází také all-in.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dobrá karta?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!