OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vlčí oheň - Kapitola 1



Vlčí oheň - Kapitola 1Hannah přijíždí do Beacon Hills s jasným cílem. Její cíl se ale po procházce v lese mění.

Slunce pomalu končilo svou pouť a já, Hannah Gerald, jsem do malého bytu v beconhillském motelu donesla poslední zavazadlo. Položila jsem ho u zdi, aby mi nepřekáželo. Pomalu jsem se dívala po pokoji. Bude to tu nudné, ale musím tu vše zařídit. Nadechla jsem se a šla otevřít okno, po celém pokoji byla totiž cítit plíseň. Posadila jsem se do dřevěného houpacího křesla a povzdychla si. Podívala jsem se na pevně zavázanou koženou tašku a vydala se k ní.

Vzala jsem ji do náruče a položila na postel. Rozepnula jsem zip, sáhla do tašky a vyndala starý list pergamenu. Opatrně jsem jej rozbalila a dívala se na slova v cizí řeči. Prohrábla jsem si své černé dlouhé vlasy, pergamen jsem položila na postel a sáhla znovu do tašky. Vytáhla jsem nůž na koženém hřebínku, který jsem si připevnila na stehno. Šla jsem k věšáku, kde jsem si obula vysoké kozačky, do které jsem zasunula ocelovou dýku, která mě příjemně chladila.

Natáhla jsem se pro dlouhý kabát, navlékla jsem si ho a do kapsy si dala lahvičku s modrým roztokem, klíče a telefon. Nadechla jsem se a své vlasy zavázala do drdolu. Okolo krku jsem si omotala šátek a vydala se z bytu. Kývla jsem na starší dámu na recepci a šla ven. Venku foukal ledový vítr a padal sníh. Rychle jsem se vydala do lesa, skrýt se mezi stromy. Šla jsem lesem a hledala určité místo. Byla zima. Zavrtala jsem se do kabátu a pokračovala.

Uslyšela jsem hlasy, pomalu jsem se plížila a zastavila jsem se u keře. Klekla jsem si a opatrně odhrnula větev, abych lépe viděla. Policie prohledávala les kvůli nějaké vraždě. Prohlédla jsem si mladíka, kterého osvětlovalo světlo baterky. Zamračila jsem se a kousla se do rtu. Přemýšlela jsem, jak se přes ně dostat. Daleko vzadu jsem zaznamenala pohyb. Nějaký mladík stál za stromem a plížil se pryč. Hodila jsem to za hlavu a tiše proklouzla daleko od hledající skupinky. Vyhnula jsem se srázu a pokračovala v hledání. Začala se však snášet mlha.

Prozkoumávala jsem dál les. Zhluboka jsem se nadechla. Přecházela jsem silnici. V dálce jelo auto, bez potíží jsem přešla a dívala se, jak auto projede. Auto okolo mě projelo a o několik metrů dál se z lesa vynořil mladík. Řidič auta jen tak tak strhl volant a pokračoval v cestě. Mladík si úlevně oddychl a nadzvedl si triko, kde jsem viděla ránu. Mladík byl pokousán, a vlk to rozhodně nebyl. V dálce se ozvalo táhlé zavytí a já se musela usmát. Zdá se, že je tu vlkodlak stejně jako já. No, teď to vypadá, že v Beacon Hills se přece jen nudit nebudu.

Zastrčila jsem ruce do kapes a pokračovala v cestě. Zarazila jsem se na místě, které jsem hledala. Vyndala jsem si z kapsy lahvičku a hodila ji na zem. Vdechla jsem opar, který se vznesl od lahvičky, a zatřepala hlavou. Sáhla jsem ještě do kapsy pro telefon, našla číslo a telefon přiložila k uchu. Chvíli jsem čekala.

„Zdravím, zdržím se tu o něco déle. Zdá se, že jsem si tu našla zajímavost, která se nedá jen tak přehlédnout,“ zašeptala jsem a usmála se.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí oheň - Kapitola 1:

4. babula
26.05.2014 [11:37]

je to velmi zaujímavý začiatok Emoticon takže píš a píš :) ja píšem na inej stránke ale tu rada v škole chodím a čítam čiže ďakujemvĎaka tebe mám výhodne využitý čas:3 fakt super len pokračuj

3. Birk
27.04.2014 [18:47]

Takže. Napadá mě jedna otázka-kdy bude další díl? Emoticon

2. Raaven přispěvatel
25.04.2014 [13:10]

RaavenAsi je ještě brzo na zbrklé úsudky, ale s tématem TW jsi mě potěšila. Emoticon Je nás tady málo, tak jsem zvědavá, co jsi vymyslela. Emoticon

1. Aria
25.04.2014 [12:21]

Emoticon Emoticon super ! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!