OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

V objetí zrůdy 17

V objetí zrůdy 17Bella má chuť vrnět blahem. V Zsadistově objetí a s jeho dítětem v lůně ví, že tohle je vrchol štěstí. Až ji to děsí. Jen Zsadist je z toho stále ještě mimo.

 

Deník Bradavického študenta - Kapitola třetí

Deník Bradavického študenta - Kapitola třetíGee v Příčné ulici! :)

 

Forgiveness - 3. kapitola

Forgiveness - 3. kapitolaCallie má rande se svým přítelem Alexem, na kterém potkává, ke své nelibosti, Adriana. Tomu se Alex moc nelíbi... Nakonec se koná večírek...

 

V objetí zrůdy 16

V objetí zrůdy 16Bella cítila, že s ní není něco v pořádku, ale teprve až své vlastní podezření uslyšela vyslovit i doktora, konečně tomu dokázala uvěřit. V jejím lůně rostl nový život, malý důkaz tajemství mezi ní a Zsadistem.
Neměla však ani čas to pořádně strávit, když se mu ocitla tváří v tvář.

 

Byli hrdinové - 1. kapitola

Byli hrdinové - 1. kapitola1. kapitola - Děravý kotel a hůlky

 

Můj strážný anděl - 1. kapitola

Můj strážný anděl - 1. kapitolaPo hodně dlouhé odmlce se vracím s novou povídkou.
Středoškolačka Alexandra, známá jako Lexie, je kolektivem nepochopena. Snaží se žít normální život, ale jak to udělat když se kolem ní začnou dít zvláštní věci a navíc se kolem ní začne motat zvláštní muž? Odpověď se dozvíte přímo v této povídce.
Doufám, že se Vám bude líbit a budu ráda za jakékoli komentáře a konstruktivní kritiku. ;-)

 

V objetí zrůdy 15

V objetí zrůdy 15Zsadist občas uvažuje, jak je svět nespravedlivý. Proč někdo jako třeba Phury, který je úplný ranec ctvostí a podobný blbostí, proč si s ním jeho osud tak zahrál. Zatím co on sám má něco, co si rozhodně nezaslouží. Bella je jeho anděl. Žena, která je pro něj až příliš dobrá, ale které by se už nedokázal vzdát.
Jenže nic netrvá věčně.

 

V objetí zrůdy 14

V objetí zrůdy 14Nový Zsadist začne brzy zbytku bratrstva lízt krkem. Je stále stejný nevyzpytatelný šílenec, který se vyžívá v lovu bezduchých, teď k tomu má ale mnohem větší výdrž.
Bella na to má však úplně jiný názor.

 

Ztraceni v samotě - 10. kapitola

Ztraceni v samotě - 10. kapitola

Má první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Nevyplácí se chodit brzy spát, mohli byste se potom příliš brzy vzbudit...

 

Back in time - 1. kapitola

Back in time - 1. kapitolaPovídka ze světa Vampire diaries. Kate žije poklidný život v Mystic Falls. Tak poklidný, jaký jen může devatenáctiletá dívka, chodící s vlkodlakem a přátelící se s upíry, mít. Vše se zkomplikuje poté, co jí Tyler řekne TY dvě slova a ona neví, co vlastně cítí. A všechno se zkomplikuje ještě víc, když se holky rozhodnou provést u Bonnie kouzlo ze staré kníhy kouzel. Bohužel ne na odstranění Damona z jejího života, jak by si Kate přála, ale na jejich spřátelení. Jak se vše zkomplikuje? A jak to vypadalo v roce 1863?

 

Forgiveness - 2. kapitola

Forgiveness - 2. kapitolaCallie čeká těžký den, velký úklid. Kdo bude nečekaný pomocník?

 

V objetí zrůdy 13

V objetí zrůdy 13Zsadist se vrací do sídla bratrstva s nenápadností tichého tanku...

 

Ztraceni v samotě - 9. kapitola

Ztraceni v samotě  - 9. kapitola

Má první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Faithina lhostejnost nese své následky, možná i ona pochopí, že bude lepší vrátit se na zem.

 

Lily Potterová 4. kapitola

Lily Potterová 4. kapitolaHarry má sestru. Dvojča Lily, ktorú nijako nepostihne proroctvo a Lord Voldemort sa ju nepokúsi zabiť.
Harry skončil kvôli ochrane svojej matky u Dursleyovcov, ale Lily umiestnili do sirotinca.
Stretávajú sa v Rokforte. Netušia, že sú súrodenci, len ich zaujme rovnaké priezvisko.
Postupne sa spoznávajú. Rovnaké oči, dátum narodenia. A akoby to nestačilo, Lily sa tak veľmi podobá na jeho matku, ktorú videl v zrkadle.
Čo ak sa to zamotá ešte viac, ako sa malo?

 

Hriešny tanec - Prolog

Hriešny tanec - PrologMotto: Dospeješ vtedy, kedy musíš. A nie vtedy, kedy na to "príde ten správny čas".

Je to ku TVD. Ale celkom iná káva. Hlavné postavy sú Via a Damon. Skúste prežiť v New Yorku. Ak by ste to skúsili zistili by ste, že to nie je pre slabé nátury. Avšak, presne tou "slabou náturou" bola aj naša Via. Nemala to veľmi ľahké. A ani to mať nebude. Killy

« Předchozí  1 ... 146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!