OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Ztraceni v samotě - 8. kapitola

Ztraceni v samotě - 8. kapitolaMáme tu osmý díl a já bych, místo obvyklého úvodu, ráda poděkovala všem komentujícím. Opravdu moc mě těší, že si povídka našla své věrné čtenáře a pevně doufám, že s naší Faith vydržíte až do konce příběhu. A co se bude dít dnes? Faithina deprese se projevuje ve velkém a s ní i další prapodivné prvky její povahy...

 

Byli hrdinové - Prolog

Byli hrdinové - PrologTeddy Lupin je sirotek - jeho rodiče zemřeli v bitvě o Bradavice. Kdykoli se na své nejbližší příbuzné někoho zeptá, odpoví mu jen, že byli hrdinové. Jenže to nestačí, on chce vědět víc. Zajímá ho, jaké bylo jejich místo ve velkém dobrodružství jeho kmotra, Harryho Pottera. Zároveň se snaží žít ve světě, ve kterém po pádu Lorda Voldemorta zavládl křehký klid a mír.

 

Love is unpredictable - 6. kapitola

Love is unpredictable - 6. kapitolaA je tu další kapitola povídky Love is unpredictable. Tonksová a Lupin mají úkol pohlídat Prasinky, aby se tam nedělo něco, co nemá. Jejich přátelství se víc a víc upoutává a jsou nejlepšími přáteli. Bude to ale i po tom, co se Tonksová dozví? Zničí ta věc, kterou ji Remus řekne, celé jejich přátelství?

 

Forgiveness - 1. kapitola

Forgiveness - 1. kapitolaFanFiction na Vampýrskou akademii. Adrian Ivaškov po rozchodu s Rose odešel na vysokou v Oregonu. Setkává se tady se setrou svého kamaráda Marka, Callie. Ta o něj zpočátku nestojí, je tu spousta proti: fakt, že je do něj zamilovaná její kamarádka Jane, její kluk Alex a taky, že Adrian je schopný střídat holky každou hodinu. Jejich vztah se začne měnit po události, která Callie moc zraní a na blízku bude Adrian…

 

Lily Potterová 3. kapitola

Lily Potterová 3. kapitolaHarry má sestru. Dvojča Lily, ktorú nijako nepostihne proroctvo a Lord Voldemort sa ju nepokúsi zabiť.
Harry skončil kvôli ochrane svojej matky u Dursleyovcov, ale Lily umiestnili do sirotinca.
Stretávajú sa v Rokforte. Netušia, že sú súrodenci, len ich zaujme rovnaké priezvisko.
Postupne sa spoznávajú. Rovnaké oči, dátum narodenia. A akoby to nestačilo, Lily sa tak veľmi podobá na jeho matku, ktorú videl v zrkadle.
Čo ak sa to zamotá ešte viac, ako sa malo?

 

Lily Potterová 2. kapitola

Lily Potterová 2. kapitolaHarry má sestru. Dvojča Lily, ktorú nijako nepostihne proroctvo a Lord Voldemort sa ju nepokúsi zabiť.
Harry skončil kvôli ochrane svojej matky u Dursleyovcov, ale Lily umiestnili do sirotinca.
Na ich prekvapenie sa stretávajú v Rokforte. Netušia, že sú súrodenci, len ich zaujme rovnaké priezvisko.
Postupne sa spoznávajú. Rovnaké oči, dátum narodenia. A akoby to nestačilo, Lily sa tak veľmi podobá na jeho matku, ktorú videl v zrkadle.

 

Ztraceni v samotě - 6. kapitola

Ztraceni v samotě - 6. kapitola

Má první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?
Beznaděj se střídá s nadějí, ale jak tomu bude na konci tohoto dne?

 

Ztraceni v samotě - 5. kapitola

Ztraceni v samotě - 5. kapitola

Má první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Faith si za svůj krátký pobyt stihla vytvořit spoustu přezdívek a dnes ji čeká návštěva na večírku u starostky. Překoná se alespoň kvůli společenské pověsti své matky nebo si za každou cenu zachová svou tvář?

 

V objetí zrůdy 12

V objetí zrůdy 12Idylku, kdy si můžou nerušeně užívat jeden druhého, narušují temné stíny, které Zsadista pronásledují celá staletí. Pro něj je totiž napít se z žíly jen zvířecí akt, kdy se nechají proplout na povrch ty nejpromitivnější pudy dravce.
Bude na ní, aby mu dokázala, že tomu tak být nemusí.

 

Ztraceni v samotě - 4. kapitola

Ztraceni v samotě - 4. kapitola

Má první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Faith má nevítanou společnost, ale je pro ni vůbec nějaká společnost vítaná?

 

V objetí zrůdy 11

V objetí zrůdy 11Zsadista hryže něco, o čem ani netušil, že má - svědomí. Dostal něco, co si nezasloužil, na co by správně neměl mít právo se ani podívat. Chtít to...
Bella je ale naprosto jiného názoru.

 

Diary of the Hunters of Supernatural - 4. kapitola

Diary of the Hunters of Supernatural - 4. kapitolaKaždý z nás má tajemství, ale my, lovci, jich máme mnohem víc. Chráníme náš svět před zlem. Před démony, duchy, upíry a podobnými zvěrstvy. Nedostáváme za to žádná ocenění, žádné diplomy nebo poháry. Neděláme to pro úspěch a obdiv. Děláme to, protože chceme lepší svět. Pro nás všechny.
Celá kapitola se bude převážně věnovat Luc a Deanovi.
Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat: AndyAlice, BJaneVolturi, AndieNaill a TerezC.
Faillë

 

Ordinary Life - Prolog

Ordinary Life - PrologProlog k povídce na téma The Vampire diaries. Kate, Elenina nejlepší kamarádka z dětství, se po letech vrací zpět do Mystic Falls. Snaží se navázat na svůj starý život, jako by nikdy neodjela, ale není to tak jednoduché. Městečko se zdá být na první pohled stejné, ale temná tajemství brzy vyplují na povrch.

 

Reality 8. kapitola - Seznamte se s lady Katherine

Reality 8. kapitola - Seznamte se s lady Katherine Povídka odehrávající se na konci druhé řady TVD. Hlavní hrdinka je svéhlavá a přímočará Lia, která není ani z části jen normální člověk. Je něco víc, něco, co přitahuje nechtěnou pozornost Klause, který se do ní neodvolatelně zamiloval. Jenže… do koho se zamilovala ona? A je sebeironie a černý humor jediná cesta, jak přežít? Kapitola osmá – název sám napovídá, že se ukáže nechvalně známá mrcha Katherine. Co se stane, když se střetne s Liou? Pěkné čtení a děkuju za komentáře. =)

 

Deník Bradavického študenta - Kapitola druhá

Deník Bradavického študenta - Kapitola druháDruhý díl, Gee se dovídá něco více o Bradavicích a samozřejmě se to neobejde bez jejích totálně ujetých myšlenek. :)

« Předchozí  1 ... 147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!