OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Tidbits: 18. kapitola

Tidbits: 18. kapitolaSchyluje se k velkému odhalení. Jak Tom vezme zprávu o tom, že Alice není tak úplně single?

 

Tidbits: 17. kapitola

Tidbits: 17. kapitolaTom a Brad, Brad a Tom. Bomba!

 

Tidbits: 16. kapitola

Tidbits: 16. kapitolaAlici a Toma čeká vážná konverzace při vínu a taky velmi frivolní situace.

 

Tidbits: 15. kapitola

Tidbits: 15. kapitolaPan Zlomené srdce je v Londýně. Bude se nějak lišit jeho aktuální pobyt v Anglii od těch předchozích? Co spolu naši dva truhlíci podniknou?

 

Tidbits: 14. kapitola

Tidbits: 14. kapitolaRami má ambice, s nimiž se svěří své zaměstnavatelce. Alice se pokouší psát Tomovi, ten ale hraje mrtvého brouka. Dokáže překvapit?

 

Tidbits: 13. kapitola

Tidbits: 13. kapitolaNad Bradem se schylují mračna. Vymyslí s Alicí nějaký plán, jak z potíží ven?

 

Tidbits: 12. kapitola

Tidbits: 12. kapitolaFrancouzsky mluvící umělec a francouzsky nemluvící Alice. Najdou nějaká společná témata k rozhovoru?

 

Tidbits: 11. kapitola

Tidbits: 11. kapitolaAlici se konečně ozve Tom. A taky jedna další osoba, o jejíž ozvání tak úplně nestojí... Enjoy! :)

 

Tidbits: 10. kapitola (část druhá)

Tidbits: 10. kapitola (část druhá)Alice se dozví další jobovku, tentokrát ale není přímo spojená s ní. Bude mít prostor řešit cizí problémy? A co Brad a rozvod?

 

Tidbits: 10. kapitola (část první)

Tidbits: 10. kapitola (část první)Kuchařská show a rozhovor se sestrou. Ať se líbí! :)

 

Tidbits: 9. kapitola

Tidbits: 9. kapitolaElis se shledá s Bradem a tetičkou o chlup dříve, než bylo v plánu. Jak setkání proběhne? Enjoy! :)

 

Tidbits: 8. kapitola

Tidbits: 8. kapitolaAlice se vrací do Londýna po návštěvě Burnsall. Co jí po cestě došlo a jaký vliv to na ni bude mít?

 

Charon - 12. kapitola

Charon - 12. kapitolaElf s můří krví...

 

Tidbits: 7. kapitola

Tidbits: 7. kapitolaKapitola bez Toma. Alici čeká telefonát s Bradem a hádka s matkou. Co se z toho vyvine? Enjoy! :)

 

Charon - 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Charon - 11. kapitolaAž padne tma...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!