OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Království za královnu XXIII.

Království za královnu XXIII.Poslední kapitola. Konec bitvy, konec příběhu. Enjoy! :)

 

Města Prastarých - 4. kapitola

Města Prastarých - 4. kapitolaAdía potkává velitele...

 

Království za královnu XXII.

Království za královnu XXII.Bitva je v plném proudu. Podaří se Gen dostat obry do bezpečí? A jaké další nástrahy na ni čekají?

 

Království za královnu XXI.

Království za královnu XXI.Gen jde do bitvy se svou kamarádkou Freyou. Ihned po přemístění je čeká nemilé překvapení. Dokážou si s problémem poradit? Ať se líbí! :)

 

Království za královnu XX.

Království za královnu XX.Gen sdílí své obavy s Lokim, aby se dozvěděla, že není sama, kdo má z nadcházející bitvy strach. Také se ocitá na (před)válečné radě, kde se tvoří bojový plán. Enjoy! :)

 

Království za královnu XIX.

Království za královnu XIX.Na Asgard se valí pohroma. Zvládne naše hrdinka rozmluvit Všeotci vyhlášení války Muspelheimu? Ať se líbí! :)

 

Království za královnu XVIII.

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Království za královnu XVIII.Imogenu čeká, v jejím pokoji z dětství, překvapení. Zjistíme také, jak se vyřeší problém s nápomocí Asgardu. Enjoy! :)

 

Království za královnu XVII.

Království za královnu XVII.Kdo je Surtr a oč mu vlastně jde? Imogenu čeká rozhovor se Sólveig, v němž ji požádá o pomoc. Budou však její podmínky splnitelné? Enjoy! :)

 

Království za královnu XVI.

Království za královnu XVI.Gen, Loki a Thor jsou na Zemi. Gen má spoustu otázek, na které jí rodiče mají poskytnout odpovědi. Nakolik s nimi bude spokojená?

Novinka

Oberon - 1. kapitola

Oberon - 1. kapitolaJeden vesmír, jedna loď, posádka s pěti tisíci kolonisty, android a žena, která jako jediná zná krutou pravdu o celé misi. Katrin je hrdou kapitánkou Oberona, kolosu plujícím vesmírem, který má důležitý cíl - osídlit Andris 10. Netuší však, že její život se zanedlouho vykolejí a bude se potýkat a řešit věci nad její chápání. Bude muset nasadit důvtip a obrnit se proti hrůzám, které na její hlavu Weyland-Yutani nastražila, a uchránit před hrozbou smrtícího viru celou posádku, která blaženě žije v nevědomosti. Zvládnou celou situaci Katrin a David 8 uchopit do rukou, nebo budou nepřátelé?

 

Království za královnu XV.

Království za královnu XV.Z Muspelheimu se vrátili diplomaté, jenže v jakém stavu? A co jejich návrat znamená pro další osud Asgardu? Ať se líbí! :)

 

Charon - 3. kapitola

Charon - 3. kapitolaOsud krále elfů...

 

Království za královnu XIV.

Království za královnu XIV.Imogenu čeká přínosná lekce přeměňování, vedená Lokim. Před našimi drahými také stojí další, tentokrát stěžejní problém. Ať se líbí! :)

 

Charon - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Charon - 2. kapitolaTajemství světa shanees...

 

Království za královnu XIII.

Království za královnu XIII.

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce června/júna. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Časový posun. Imogenu s Lokim čeká další rozhovor, tentokrát na téma vláda nad světy. Gen vytrvale trénuje šerm.

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!