OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



Novinka

Charon - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Charon - 1. kapitolaNoční můra krále elfů...

 

Království za královnu XII.

Království za královnu XII.Naši drahou čeká první setkání se šermem. Rovněž se dozví několik informací o Asgarďanech. Enjoy! :)

 

Temná - 14. kapitola

Temná - 14. kapitolaKrvavý úsvit lepších zítřků...

 

Království za královnu XI.

Království za královnu XI.Všeotec Imogeně milostivě prozradí, jaké s ní má plány. Jak tu novinku přijme? Enjoy! :)

 

Království za královnu X.

Království za královnu X.Moudřejší ustoupí, a jinak tomu nebude ani s Gen a Lokim. Gen se bude účastnit Válečné rady a Odin přizná barvu. Jaký je Imogenin skutečný úkol na Asgardu? Ať se líbí. :)

 

Temná - 13. kapitola

Temná - 13. kapitolaZítřek má barvu ohně...

 

Království za královnu IX.

Království za královnu IX.Imogena v plné hlídací. S Lokim to nebude mít nijak jednoduché. Ať se líbí. :)

 

Království za královnu VIII.

Království za královnu VIII.Gen s Lokim se konečně naskytne příležitost nezávazně si promluvit. Podaří se jim, přese všechno, najít společnou řeč?

 

Temná - 12. kapitola

Temná - 12. kapitolaBudoucnost Bratrstva...

 

Města Prastarých - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Města Prastarých - 3. kapitolaAdía je nucena přihlížet krutosti svého pána.

 

Temná - 11. kapitola

Temná - 11. kapitola

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce května/mája. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Temný vládce povstal...

 

Království za královnu VII.

Království za královnu VII.Tak nám pustili Zlou čarodějnici na svobodu. Jak se Imogena popere se svým novým úkolem?

 

Města Prastarých - 2. kapitola

Města Prastarých - 2. kapitolaAdía zjišťuje něco málo o možném původu mince, kterou dostala od tajemného vojáka. Otázkou je, co je na tom pravdy.

 

Království za královnu VI.

Království za královnu VI.Imogena se shledá s Odinem, kterému přednese svůj návrh. Jak se k němu Všeotec postaví? Enjoy! :)

Novinka

Města Prastarých - 1. kapitola

Města Prastarých - 1. kapitolaMěsto Nimis se nachází asi tři hodiny jízdy severně od Athén. Toto místo se před dvanácti lety stalo domovem mladičké pětileté dívce, jejíž rodiče zemřeli a její jediný příbuzný ji v dobré víře nechá na výchovu svému bratrovi. Jenže to se ukáže jako velká chyba. A Adía se stává jedním z mnoha otroků ve městě. Jenže teď po dvanácti letech se z ní stává lovná zvěř... A lovec je rozhodnut ji nenechat uprchnout.

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!