OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Creatures of the Night 3. kapitola



Creatures of the Night 3. kapitolaAhojte! Som tu s 3. kapitolou! Naša partia ide do kina počas splnu. Verte, že niekto sa určite neovládne! Pekné čítanie, Vaša NCC.

Ráno som si trochu privstala, pretože som včera večer prišla veľmi unavená a nebola som v sprche. Umyla som si vlasy malinovým šampónom, naniesla kondicionér a na telo použila jazmínový sprchový gél. Zabalila som sa do uteráku a šla som dole na raňajky. Mama ešte nebola hore a Thomas už bol v práci. Naliala som si mlieko do misky a pridala obľúbené cereálie.

„Hmm... sexy!“ ozvalo sa za mnou.

Ten idiot Mason sa nado mnou týčil a nakúkal cez plece, čo čítam. Mala som na sebe iba uterák, takže mi to prišlo trocha divné.

„Serus,“ odpovedala som a vybrala sa späť do svojej izby.

 

Do školy som prišla trochu neskoro, pretože som sa musela vrátiť ešte pre úlohu z chémie. Bolo päť minút po zvonení a po chodbe pobehovalo iba pár študentov. Medzi nimi aj Liam, Scottov beta. Zdal sa mi teda dosť nervózny a aj trochu mimo. Za ním zrazu vybehli Scott a Stiles.  Scott schmatol Liama za bundu a doslovne ho vhodil na pánske toalety. Stiles sa na mňa zaškeril a zmizol za ním. To je určite tým dnešným splnom. Myslela som si, že Liam to už bude mať pod kontrolou, ale zdá sa, že nie. Mykla som ramenami a šla na svoju hodinu.

 

Na obede sa ku mne pripojila Lýdia a zisťovala, či s nimi pôjdem do toho kina. 

„A na aký film?“ vyzvedala som.

„Ľadové kráľovstvo,“ odpovedal nadšene prichádzajúci Stiles. Lýdia pri tom prevrátila oči.

„Nedávali to asi pred rokom?“ spýtala som sa.

„Áno, ale teraz to opakujú. A Stiles ten film totálne žerie,“ odpovedal mi Scott.

Teraz už všetci sedeli za jedným stolom. Pridal sa aj Liam, ktorý bol už v pohode. Usmiala som sa na neho.

„Nie, nepôjdeme na Ľadové kráľovstvo. To je pre malé deti. Ideme na Drozdajku!“ rozhodla Lýdia.

Zazvonilo na ďalšiu hodinu a všetci sa odobrali na svoju hodinu. Šla som so Scottom a Stilesom, ktorí sa hašterili.

Potom sa Stiles otočil na mňa a povedal: „Never všetkému, čo počuješ. Nie som malé dieťa.“ Narážal na tu rozprávku.

„Kámo...“

Scott sa začal strašne smiať. Priznám sa, že aj mne mykali kútiky. Pretože mu začal zvoniť mobil a ako zvučku mal pesničku práve z tej rozprávky. Let It Go sa ozývalo po celej chodbe.

 

Doma som si spravila mrazenú pizzu, vliezla do vane a relaxovala. Zrazu som začula divné zvuky z Masonovej izby. No fuj. Zase tam má nejakú kozičku. Ach bože, kedy sa poučí. Keď som sa umyla, mala som už iba pol hodinu. Mala po mňa prísť Lýdia, pretože som ešte nemala v poriadku všetky papiere od Volva. Len dúfam, že bude meškať aj ona. Spravila som si jemný mejkap, len linku a zvýraznila som si obočie.

„Ty si žehlíš vlasy? Kenzie, že ty ideš na rande?“ spýtala sa mama, keď mi vtrhla do izby.

„Mami! Som len v spodnom prádle!“ zahovárala som. 

To už vonku trúbilo auto. V rýchlosti som sa obliekla a ignorovala pripomienky mamy a Masona.

 

Pred kinom už bolo celkom veľa ľudí. Medzi nimi aj Stiles, Scott, Kira a Liam.

„Kde toľko trčíte?“ spýtal sa Scott.

„Sme ženy, tým to trvá dlhšie,“ odpovedala pohotovo Lýdia.

„Aj Kira je žena,“ podotkol Scott.

„Áno, tá dokonca vie prísť aj načas,“ pridal sa Stiles. Lýdia ho iba umlčala pohľadom.

Ja som si medzitým všimla, aký je Liam znovu nervózny. Je mladý, Scott by s tým mal niečo robiť. Posledné, čo mi tu chýba, je rozbesnený vlkolak. Chalani šli kúpiť lístky a my sme sa pobrali do vnútra. A tam nás teda čakalo prekvapenie v podobe môjho podareného brata.

„Ahoj kráska,“ pozdravil Lýdiu. 

No zbohom. Zase nasadil ten akože zvádzajúci pohľad. Nakoniec sa k nám votrel a stále pobehoval za Lýdiou. A keď sme sedeli v kine, zozadu sme počuli len Masonove nechutné návrhy. Pretože on s Lýdiou sedeli za nami. My, ostatní sme sedeli v jednej rade. Z ľavej strany Kira, Scott, Stiles, ja a Liam. Dosť som sa tam nudila, Stiles sa pokúšal dať ruku okolo mojich ramien. Ale v poslednej chvíli si to rozmyslel. Neskôr ma chcel chytiť za ruku, ale aj to si rozmyslel.

Vo chvíli, keď Katniss spievala pesničku, Liam vedľa mňa začal veľmi prudko dýchať. Pozrela som sa na neho a na rukách sa mu začali objavovať drápy. Preboha! Scott si v pohode sedel a ničoho si nevšimol. Dokelu! Keď už to vyzeralo, že sa tam v sále premení, prudko som sa postavila.

Ľudia na mňa nechápavo pozerali. Schmatla som Liama a vláčila ho za sebou von. Nebol to pre mňa žiadny problém, aj keď mi vzdoroval, pretože som použila svoju naozajstnú silu. Oprela som ho o bočnú stenu kina a držala ho tam priklincovaného. Už som počula ako ostatní idú za nami. Musela som niečo spraviť, tak som začala po ňom vrčať. Už sa začal upokojovať, keď nás ostatní našli. Rýchlo som od neho odstúpila.

„Čo sa stalo?“ spýtala sa Kira.

„Vyzeral, že mu je zle, tak som mu pomohla von,“ odpovedala som mu.

„Naozaj?“ spýtal sa Scott Liama.

„Áno. Ďakujem, Mackenzie.“

Nakoniec sme sa rozhodli, že pôjdeme domov. Ale keď som sa poobzerala, Lýdii nebolo. Šla domov s Masonom. Ja ho zabijem! Ako mám ísť teraz domov. Všetci už odišli. Tak som sa pobrala pešo. V štvrť cesty pri mne zastavil modrý Jeep CJ – 5. Pozerala som sa na vyškereného Stilesa.

„Ahoj cudzinec!“ pozdravil ma.

„Ahoj.“

„Nechceš zviesť?“ spýtal sa. Spýtavo som zdvihla obočie, tak pokračoval: „Idem za otcom na stanicu. Mám to po ceste.“

„Tak dobre.“

Nasadla som a v rádiu hrala krásna pesnička od Eda Sheerana. Obaja sme v tichosti počúvali. Zapozerala som sa na jeho pravú ruku, ktorá spočívala na jeho stehne. Keď sa neodhodlal on v kine, tak som to spravila. Nadýchla som sa a chytila ho za ruku. Pozreli sme sa na seba, on sa usmial a zovrel moju ruku ešte silnejšie. S úsmevom som sa odvrátila a zapozerala sa do okna.

Keď zastavil pred mojim domom. Bola som celá nervózna. Čo teraz? On sa ku mne pomaly nakláňal a dal mi pusu na líce.

Ešte dlho potom, keď odišiel, som pozerala na príjazdovú cestu, kde jeho auto zmizlo. 

 


 

 

Tak, dievčatá, čo poviete na ďalšiu kapitolu? Prosím Vás, zanechajte komentár, aspoň malý smajlík. Čím viac komentárov, tým skôr bude ďalšia kapitola. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Creatures of the Night 3. kapitola:

2. Týna
27.01.2015 [20:25]

Parádní kapitolka Emoticon Emoticon
Mezi Stilesem a Kenzie se to nějak vyvíjí Emoticon Lydia a Mason ani se nějak nedivím Emoticon Jak se to teď posune dál s vlkodlaky a tak...uvidíme Emoticon
Díky Emoticon Těším se na další,tak šup šup Emoticon

1. mima33 admin
27.01.2015 [19:03]

mima33Ahoj, mala si tam dve chyby, ktoré by si mohla dopilovať, aby to bolo tip-top. Tím - futbalový, hokejový; tým - zámeno (tým ako skupina hráčov s ypsilonom by to bolo v češtine). Sexy/sexi - je to prídavné meno ako každé iné (sexi dievčatá, sexy dievča).

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!