OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Creatures of the Night Prológ + 1. kapitola



Creatures of the Night Prológ + 1. kapitolaPoviedka o sedemnásťročnej Mackenzie. Keďže jej biologický otec bol poloupír a jej matka obyčajný človek, ona nie je obyčajným človekom. S rodinou sa presťahuje do mestečka, ktoré nadprirodzeno doslovne priťahuje. Avšak minulosť ju, aj jej rodinu, neustále prenasleduje, a tak prichádza boj, ktorý zmení celý svet. Pekné čítanie, s pozdravom NicolCC.

Prológ

Kde bolo tam bolo, žila raz jedna krásna princezná, ktorá mala všetko, čo si len kedy mohla priať. Avšak v osudnú noc sa jej otec - kráľ – stratil, keď sa ju snažil chrániť. Jej mamička – kráľovná – ju rýchlo vzala do svojho náručia a bežala s ňou do lesa, za ich priateľkou Ester. 

Ester, ktorá vedela čarovať, im pomohla odísť čo najďalej od ich kráľovstva. Princeznej to bolo veľmi ľúto, pretože svoje kráľovstvo milovala a ocka ešte viac. Plakala za ním celé dni, keď sa presťahovali na nové miesto, nový kontinent. Ďaleko od domova, kde všetko milovala, ďaleko od Beacon Hills.

 

1. Kapitola

Mackenzie:

Bola som rada, že sme sa znova prisťahovali do rodného mestečka. Avšak neznášala som s kým. Moja mama sa znovu vydala a môj nevlastný otec, Thomas, ktorý je celkom fajn, má ešte jedného syna. Mason má osemnásť rokov, je protivný a tvári sa, že zjedol všetku múdrosť sveta. A to len preto, že bol trénovaný od malička a ja ešte len začínam. Na druhú stranu máme ešte malú spoločnú sestričku, ktorá je naše slniečko. Avery má jeden rok a mama s ňou zostala doma, zatiaľ čo jej manžel pracuje ako federálny agent.

Presťahovali sme sa sem, pretože tu rapídne stúpal počet vrážd a dokonca ani agent McCall to nebol schopný vyriešiť. Všetci si mysleli, že ide o sériového vraha, nejakého psychopata. My sme však vedeli, že ide o nadprirodzené bytosti a posledné udalosti treba ututlať. 

A tak sedím v aute môjho brata, na mieste spolujazdca a mierime na miestnu strednú školu.

„Tešíš sa, sestrička?" Mason sa spýtal s úsmevom. Neznášam ten jeho pošahaný, akože sexy úsmev. Išlo ma z neho poraziť, nechápem, ako sa to môže iným dievčatám páčiť.

„Jasné, od šťastia skáčem," odpovedala som a na oči nasadila slnečné okuliare, pretože sme boli na mieste. Očividne sme už boli stredobodom pozornosti, pretože keď sme vystupovali, všetci na nás zazerali.

Prechádzali sme cez parkovisko a niektorí študenti nemohli z nás spustiť oči. Ja som bola zvyknutá, pretože takto na mňa ľudia reagovali bežne. Kvôli môjmu pôvodu som bola krajšia a zmyselnejšia než iní ľudia.

Pozrela som sa na Masona a ten si to užíval rovnako, nastupoval do posledného ročníka, takže určite budú po ňom dievčatá šalieť. Rozdelili sme sa, pretože každý mal hodinu v inej časti školy a ja som vstúpila na chodbu.

Všetky hlavy sa na mňa otočili. Mňa však zaujal špeciálne jeden človek, ktorý na mňa pozeral s otvorenými ústami a nevedel odo mňa odlepiť zrak. Usmiala som sa na neho a on sa pozrel na svojho kamaráta, ktorý stál za ním. Zabočila som za roh a otvorila svoju skrinku, ešte som tam nič nemala, ale odložila som si tam knihy, ktoré som nepotrebovala.

„Ahoj," ozvalo sa vedľa mňa. Zatvorila som skrinku a pozrela som sa na malú a útlu postavu. „Ja som Kira," pokračovala. Mala čierne vlasy a bola to Číňanka. „Akú máš prvú hodinu?" spýtala sa.

„Ahoj a dejepis," odpovedala som.

Kira ma chytila okolo ramien a pomohla mi nájsť učebňu. Odišla, pretože mala prvú hodinu inú. Zhlboka som sa nadýchla a vkročila do triedy.

Bolo už takmer plno, tak som si sadla do druhej lavice vpredu. Nenápadne som sa poobzerala po triede a zbadala toho rozkošného chalana z chodby sedieť vedľa mňa. 

Usmial sa na mňa a predstavil sa: „Stiles."

„Mackenzie," povedala som s úsmevom. Strašne bol zlatý.

 


 

Trailer:


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Creatures of the Night Prológ + 1. kapitola:

6. nicolcarliecullen přispěvatel
15.01.2015 [19:46]

nicolcarliecullenDievčatá, ďakujem za komentáre Emoticon
Mima: áno má to byť crossover Emoticon Ester bude vysvetlená v ďalších kapitolkách Emoticon a ďakujem za opravu, nabudúce si dám pozor Emoticon
Violet: ďalšie kapitolky budú obšírnejšie, chcela som, aby prvá bola taká ľahká zoznamovačka Emoticon
Tyna: neboj, ďalšia kapča bude dlhšia a pokúsim sa čo najskôr, ak bude čas, napíšem ju zajtra Emoticon a áno, Mackenzie vyzerá ako Nina a Ian predstavuje jej staršieho brata Emoticon

5. Tyna
15.01.2015 [19:13]

Ahojky Emoticon moc pěkná kapitolka i téma celé povídky,moc zajímavé....Máš další fanynku,jako mě Emoticon Emoticon Emoticon Souhlasím krátké a proto doufám,že pokráčko bude co nejdříve vid? Emoticon
Hlavní hrdinku si máme představit jako Ninu Dobrev? A Ian Somerhalder ten bude kdo?Emoticon
Díky za kapitolku a šup šup další Emoticon

4. lily
15.01.2015 [18:34]

Emoticon Emoticon

3. loti
15.01.2015 [18:33]

Emoticon vypadá to zakímavě,těším se na pokráčko

2. Violet přispěvatel
15.01.2015 [16:30]

VioletAhoj pekné ale moc krátke. Nič som sa z tohto nedozvedela. Emoticon Dúfam, že to čoskoro napravíš. Emoticon Emoticon

1. mima33 admin
15.01.2015 [13:47]

mima33Ahoj, chyby som ti opravila, ale dávaj si pozor na čiarky a číslovky sa píšu slovom, nie číslom.
A ak sa jedná o FF na TW, tak si to prehoď do tej sekcie. Nie som si istá či to nemieniš ako crossover, tá Ester na začiatku ma zmiatla. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!