OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Theresa je minulosť, som Tess: 1. kapitola - Tess



Theresa je minulosť, som Tess: 1. kapitola - TessFanfiction k The vampire diaries! Poviedka bude z polovice flashbacková, takže vysvetlím systém: Prvá a každá nepárna kapitola bude z pohľadu Tess a každá párna z pohľadu Theresy. A keby to nebolo niekomu už z nadpisu jasné... Tess a Theresa sú jedna a tá istá osoba.
Do Mystic Falls príde niekto z minulosti Salvatorovcov. Jeden si na ňu nepamätá, ale čo ten druhý?

TESS:

Zaklopala som na dvere. Ešte som sa otočila a rozhliadla som sa. Uvidela som obrovské priestranstvo, dve neznáme autá a jedno moje, vedľa ktorého boli vyložené moje dva obrovské kufre.

Nečakala som dlho a už som počula ako niekto schádza zo schodov. Človek by to pravdepodobne nezaregistroval, ale ja som počula každé jedno buchnutie čiernych kožených podrážok o staré schody. Pre človeka totiž kráčal tou... Ako tomu hovoria? Nadľudskou rýchlosťou.

Potom sa otvorili dvere a stál tam, našťastie ten správny Salvatore.

„Ahoj, Damon,“ pozdravila som milo. No nie priateľsky.

„Čo chceš?“

„Ty ma nespoznávaš?“ Bolo to skôr konštatovanie ako otázka.

„Mal by som?“ pýtal sa nezaujato a bolo vidno že stráca trpezlivosť.

„Áno mal.“ Samozrejme čakala som to, ale aj tak ma to trochu urazilo.

„Ale nespoznávam, tak čau.“ A už zatváral dvere. Rýchlo som sa pootočila a strčila medzi dvere opätok. Predsa nebudem riskovať, keby sa náhodou nejako poistili.

„Takto sa vítajú hostia? A k tomu starí známi?“ Už som trpezlivosť strácala aj ja.

„Tak ešte raz a naposledy. Čo chceš a kto si?“ zavrčal. Usmiala som sa.

„Tess,“ odvetila som milo. „Ale ty ma skôr poznáš ako Theresu.“ Bolo skoro vidieť ako mu to v hlave šrotuje a loví v myšlienkach, z kadiaľ ma má poznať. Veď on si spomenie...

„Theresa Lorenzetti,“ spresnila som aby sa toľko „chudáčik“ netrápil. Ten tvrdý, arogantný a nezaujatý vyraz tváre zmäkol skoro okamžite.

„Theresa?“ uistil sa prekvapene.

„Uprednostňujem Tess,“ spresnila som a vyčkávala. „Môžem ísť i dnu?“

„Nemôžeš,“ hovoril stále šokovaný, že ma vidí. Bežná reakcia, zvykla som si.

„A to zas prečo?“

„Je to tu písané na Elenu.“

„Vy ste váš dom prepísali na Gilbertovú?“ pýtala som sa neveriacky.

„A? Odkiaľ ju poznáš?“ spozornel. Poznala som ho až príliš dobre, nato, aby som nevedela, čo to znamená. Nezmenila sa až tak veľmi. Zaľúbil sa.

„Je tu?“ Rozprávať sa vonku nie je dvakrát príjemné.

„Áno. Elena?“ zavolal do domu. Za chvíľu sa ukázala vo dverách hnedovláska, ktorá vyzerala presne ako Katherine.

Zľakla som sa, ale vedela som, že to nie je ona. Je dvojníčka. Len sa príliš podobala na tú suku.

„Damon, kto to je?“ spýtala sa dokonca aj Katharininým hlasom. Bože ta podobnosť! Hovorili mi, že vyzerajú rovnako, no toto sa mi zdalo neuveriteľné. Niektorí však hovoria, že upíri sú neuveriteľní, mala som si zvyknúť na takéto veci.

„Stará známa. Pozveš ju dnu?“

„Je to upír?“ spýtala sa vyľakane.

„Neboj sa. Bude dobrá, však?“ Otočil sa na mňa. „Inak jej zakrútim krkom.“ Usmiala som sa. Som silnejšia ako ty, zlatko. No tú myšlienku som si radšej nechala pre seba. Chcem sa dostať dnu, nie? Myslím, že po tomto by ma asi dnu nepustila.

„Budem,“ súhlasila som namiesto toho. Odstúpila a pozvala ma dnu. Prišli sme do obývačky.

„Elena, nechceš ísť za Jennou?“ Falošne sa na ňu usmial.

„Nie.“ Zalomila ruky na hrudi.

„Elena!“ Otočil sa na ňu s prosbou v očiach. Chvíľu tam len stála, potom si rezignovane povzdychla a dala sa na odchod.

„Fajn!“

A ostala som s Damonom sama.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Theresa je minulosť, som Tess: 1. kapitola - Tess:

6. Faye
02.04.2012 [19:30]

Perfektná Emoticon

5. Lea
16.02.2012 [14:15]

Pls nech je zla :) inak super

4. Attia přispěvatel
15.02.2012 [22:13]

Attiadobré Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 15.02.2012 [21:24]

Emoticon

2. sara
15.02.2012 [20:28]

pěkné jen tak dál Emoticon

1. Killy přispěvatel
14.02.2012 [20:21]

Killy Emoticon Emoticon je to zatiaľ dobré, Damona si vystihla presne, a to sa často nestáva... len tak ďalej!!!! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!