OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Elijah's humanity 1/2



Elijah's humanity 1/2Odehrává se to po dílu 4x12. Klaus zavolal Elijahovi a informoval ho o Kolově smrti, ale Elijah nereaguje zrovna nejlépe.

Vešel jsem do domu Gilbertových a uviděl Niklause.

„Je v kuchyni,“ řekl mi a já se tam pomalým krokem vydal.

Pak jsem ho uviděl. Tělo mého malého bratříčka Kola leželo celé ohořelé na zemi. Než jsem se nadál, tekly mi slzy po tváři. Cítil jsem tu hroznou bolest ze ztráty bratra.

Znovu jsem nebyl schopen zachránil mladšího bratra. Takovou bolest jsem ještě nikdy necítil a potřeboval jsem se jí zbavit. Věděl jsem, jak to udělat. Vypnul jsem svou lidskost.

„Elijahu,“ zavolal Niklaus a já se na něj podíval očima bez emocí. „Ne,“ řekl, zatímco já jsem se vydal do domu bratrů Salvatorových.

Bylo mi jasné, že tam je jak Elena, tak s ní i kůl z bílého dubu, a ten jsem právě chtěl.

Po cestě jsem uviděl mladou dívku a uvědomil si, že mám hlad. Přemístil jsem se k ní a zuby jí zabořil do hrdla. Křičela, ale mně to bylo jedno.

Po chvilce jsem k zemi spustil jen mrtvé tělo a vydal se dál. Když jsem došel ke svému cíli, vešel jsem dovnitř a viděl, jak se ostatní dívali na Jeremyho Gilberta, vraha mého bratra.

Za normálních okolností bych ho zabil, ale teď jsem neměl city, tak mi to bylo jedno.

„Elijahu,“ všiml si mě jako první Stefan.

„Chápu, že jsi naštvaný-“ říkala Elena, ale já ji zastavil mávnutím ruky.

„Kde je kůl z bílého dubu?“ zeptal jsem se. Všichni mlčeli a já dodal: „Mluvte, nebo vás jednoho po druhém zabiju.“

Elena se pohnula jako první a vyndala ten kůl ze svého batohu. Přemístil jsem se k ní a vzal si ho.

„To ne,“ všiml si Stefan, „vypnul jsi svou lidskost.“

„Ano. Jak jsi na to přišel?“ zeptal jsem se s úsměvem.

„Ztratil bratra musí být strašně bolestivé a ty ho ani nechceš pomstít, tak jsem si tipl,“ odpověděl mi.

„Na co chceš ten kůl?“ ptal se Damon.

„Chci zničit svou lidskost.“

Vyšel jsem z jejich domu a vydal se k Rebece. Vešel jsem do jejího domu a ona vypadala překvapeně.

„Elijahu, co tady děláš?“

„Ničím svou lidskost,“ odpověděl jsem jí a ona si všimla kůlu v mé ruce.

„Ne. Elijahu, prosím. Já-“ víc už říct nestihla, protože jsem jí kůl vrazil do srdce. Hned jsem ho z ní zase vyndal a už se jen díval, jak umírá.

Pak jsem se vydal za Niklausem, jakmile uviděl kůl v mé ruce, tak se mu v očích objevil hrozný strach. Couval ode mě co nejdál, ale z obýváku odejít nemohl, a já do něj bez jediného slitování vrazil kůl. Už jsem se jen díval, jak umírá i můj bratr. Pak jsem vyšel z domu a vydal jsem se vstříc životu bez emocí.



O dva roky později:


Pohled Bonnie:

Zrovna jsem dávala květiny na Elenin hrob a před chvílí jsem dala nějaké na hrob Caroline a mé mámy.

Potom, co Elijah zabil Klause a Rebeku, začaly všude po světě umírat spousty upírů, a mezi nimi i moji nejbližší. Když jsem začala plakat, přišel ke mně Jeremy a objal mě.

Je pravda, že jsme na začátku chtěli oživit Silase, aby on oživil naše přátele, ale to se nelíbilo Elijahovi, který by už nebyl nejmocnějším nesmrtelným, tak zabil Shanea.

Už dva roky rozsévá jen smrt a zkázu, a teď konečně máme řešení. Konečně znám kouzlo, které mu vrátí lidskost. S Jeremym jsme se vydali ze hřbitova. Došli jsme k domu, kde jsme žili.

Pořád jsme bydleli v Mystic Falls, ale kolem domu jsme měli ochranná kouzla, protože Elijah tu zůstal také. V Mystic Falls žilo ještě méně lidí než kdysi a to hlavně ti, kteří už neměli nic kromě svého majetku.

Vešli jsme do našeho domu a šli do sklepa. Tam jsem prováděla kouzla, a i teď tam bylo jedno rozdělané. Sedla jsem si do kruhu svíček a začala pronášet kouzlo.


Pohled Elijaha:

Zrovna jsem zabil dalšího člověka a hodil ho na zem, když mě nějak rozbolela hlava, což u upíra bylo téměř nemožné. Prsty v tom mohla mít jen čarodějka.

Bolest se pomalu zhoršovala a já po chvíli omdlel.

Když jsem se vzbudil, byla už tma a já nevěděl, co se stalo, ale najednou jsem si vzpomněl, co jsem poslední dva roky prováděl a i na své první oběti po tom, co jsem vypnul svou lidskost.

Neuvěřitelně bolestně jsem vykřikl. Nikdy jsem takovou vinu necítil. Bylo to strašné. Začaly mi téct i slzy. Jediné, co jsem dokázal, bylo ležet a plakat. Zabil jsem vlastní sourozence a oni se už nikdy nemohli vrátit. Všichni, které jsem miloval, jsou pryč.

„Bolí?“ zeptal se hlas za mnou.

Posadil jsem se, otočil se a uviděl tam stát tu čarodějku Bonnie.

„Bolí to, že?“ zeptala se mě znovu.

„Ano,“ zašeptal jsem a zeptal se: „Kde je ten kůl? Před týdnem zmizel a mně je jasné, že ho máš ty.“

„Myslíš, že ti ho dám, aby ses ušetřil svého utrpení. Moji přátelé jsou mrtví. Moje matka je mrtvá. Většina lidí z tohoto města je mrtvá. Všichni, které jsi miloval, jsou mrtví. Teď žij s tím vědomím, že ty jsi ten, kdo je zabil,“ řekla a zanechala mě mému utrpení.



Doufám, že se bude líbit. Prosím, pište, komentáře.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Elijah's humanity 1/2:

2. PetraCullen přispěvatel
09.04.2014 [18:05]

PetraCullenPěkně kruté od Elijaha, to ti teda povím. Emoticon Emoticon Tohle chování by mi sedělo ke Klausovi, ale nevím, nevím. Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na druhou část. Jen tak dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AlejahArleneRose přispěvatel
03.04.2014 [16:05]

AlejahArleneRoseOch, abych pravdu řekla, překvapilo mě to. Elijaha mám z TVD a TO nejraději a vůbec si ho nedokážu představit bez emocí. :) Povídka mi přijde už ukončená a proto mě velmi zajímá, co bude ve druhé části :) Jinak Emoticon se mi to svým způsobem líbilo ;)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!