OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction » Everyone deserves second chance



Everyone deserves second chanceDrabble o 200 slovech na Komisaře Rexe. Fabbri si na poslední chvíli zachránil život před svojí smrtí. :) Hezké čtení přeje PetraCullen.

Rozhodl jsem se, že přeparkuju té ženské dodávku. Vydal jsem se k modré dodávce a zastavil se, protože jsem byl podezíravý. Nehrálo mi na tom několik věcí. Rex si sedl naproti té dodávce a sledoval každý můj pohyb. Nasedl jsem do auta. Nastartoval jsem. Zamkly se zámky. Zpanikařil jsem. Ozval se otravný pípavý zvuk. Podíval jsem a v tom autě byla... BOMBA!!! Spojovaly ji dva dráty. Jeden byl červený a druhý byl bílý. Najednou jsem nevěděl, co si mám počít. Moc dobře jsem věděl, i kdybych zničil ten červený, to auto by tak jako tak explodovalo. Byl jsem bez šance. Zahynul bych a to jsem nesměl za žádnou cenu dopustit. Po odchodu Moriniho mi už na ničem nesešlo, ale kdybych zahynul bylo by to ode mě zbabělé a sobecké. Minuty běžely. A pak mě to napadlo. Prostřílím si cestu ven svojí pistolí. Nechápal jsem, kde se ve mně vzalo najednou tolik odhodlaní přežít. Vytáhnul jsem si svoji pistoli, namířil jsem na čelní sklo a prostřílel jsem si cestu ven. Vyškrábal jsem se a prodral se těmi střepy. Sice jsem se dost zranil, ale na poslední chvíli jsem se stihl zachránit. Když jsem byl mimo nebezpečí, auto v té chvíli explodovalo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Everyone deserves second chance:

2.
Smazat | Upravit | 11.05.2014 [12:49]

To jsem už četla! :) Jen jsem nehodila koment, no... Však ty víš, že je to super. :) Kdybych to sledovala, vím o tom víc, no.. takhle o tom nevím nic, než cos mi řekla. Jako kdysi jsem to sledovala, ale už si to vůbec nepamatuju, byla jsem malá holka. :)
Super.

1.
Smazat | Upravit | 08.05.2014 [21:46]

To bylo napínavé.., ale také povedené Emoticon Líbilo se mi to :).

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!