OurStories.cz ~ naše povídky - Malby a kresby



 

Lily Salvatore - Fixing

Lily Salvatore - FixingS povolením Taylerky, autorky povídky Fixing, sem dávám svoji představu Lily Salvatore, sestry Damona a Stefana.
Taylorka sice oznámila, že to není podle jejích představ, ale že je jí úplně jedno, jestli to přidám nebo ne... Takže to tu je a snad se to bude líbit alespoň někomu... :)
Taylorka slíbila, že v některé z dalších kapitol Lily více popíše...
A.

 

It is me...

Teď o jarních prázdninách mám hodně volného času a tak jsem toho využila a nakreslila tento obrázek. Inspirací mi byla fotka, na které jsem já jako kamarádky pokusný králík na její maskérské výtvory. :D Budu ráda za vaší kritiku. :)

 

Thank You For Your Honesty - The Vampire Diaries

Thank You For Your Honesty - The Vampire DiariesPokus o nakreslení Caroline Forbesové a koně (inspirace v kresbě, kterou Klaus daroval Caroline po plese ve třetí sérii).
A.

Novinka

Pár mých výtvorů

Pár mých výtvorůChtěla bych se zde s vámi podělit o pár mých kreseb a maleb. Není to zrovna něco extra, ale podle mě se mi povedly. Máme od pana profesora zakázané použít argument „ale mně se to líbí". Takže nechám na vás, jak se vám budou líbit/nelíbit.

Novinka

Edgar Allan Poe

Edgar Allan PoeTahle krásná rubrika mě hned zaujala, protože malování s kreslením mám ohromně ráda. Po delší době váhání sem konečně přispívám (byť už téměř dva roky starým) Poem, který se mi zdá vhodný pro literární server... A kdo ještě nezná, seznamte se - Edgar Allan Poe, úžasný tajemný povídkář, básník a hlavně člověk, ačkoli se o něm mnoho podrobností neví.

 

Víla [Kreslená uhlíkom]

Víla [Kreslená uhlíkom]Už je to pár týždňov, čo som prvý raz zobrala do ruky uhlík. Chcela by som sa s mojim "výtvorom" podeliť, aj keď to nie je perfektné a kvalita foťáka tiež robí svoje.

 

Endless Desire

Endless DesireJeden z mých obrázků a k němu krátký sen.

Novinka

The last fall

The last fall Ďalšie dva moje obrazy s krátkou úvahou, ktorú v sebe skrývajú. Alebo - ako prirovnať život ku kartovej hre.

Novinka

Waiting for her autumn

Waiting for her autumnObraz, zachytávajúci krásu jesene a zaseknutie v okamžiku.

Novinka

Malování TaťkyŠmouly

Malování TaťkyŠmoulyMé malířské pokusy

« Předchozí   1 2 3 4 5



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!