OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Napotřetí to dokážu!!! 13.kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 13.kapitolaDalší takové nicotné nic :D "Evansová žije!" Víc nemám co dodat.

 

Revollution 5.díl

Revollution 5.dílOne small girl... One big war... Who will be winner?

 

Hra o trůny - Prolog

Hra o trůny - PrologAhoj lidičky, mám tu pro vás svou prní povídku uveřejněnou na netu která nemá nic společného s twilight. Budu ráda když si ji přečtete, okomentujete (at kladně či záporně) a prosím nelekejte se kapitoly budou kratší a... ted očem to bude - Elleanořin (Nořin) příběh se odehrává ve středověku, ale v prologu se příběh zaměřuje spíše na její matku. Víc už říkat nebudu, zjistíte to po kliknutí na název! (p.s. omlouvám se za název, ale nemá to nic společného s knihou od George Martina, jen se mi hodí obsahově a tu knihu jsem ještě ani nečetla *pardon*)

 

Dobrodružství v čase 1.

Dobrodružství v čase 1.V tomto díle se seznámíme s Larrym a Kolumbusem. Hezké počteníčko.

 

Po stopách strachu-XIV.-Summer Hillová

Po stopách strachu-XIV.-Summer HillováUsmíření, odjezd, přemítání u Rose, sen, epizoda při obědě, lékárna a rozřešení...

 

Mrtvá neznámá

Mrtvá neznámáTohle je jenom jednorázovka, ale je malilinko delší. Je to příběh o dívce, která se kvůli jedné chybě dostala do blázince a teď má být propuštěna. Vyprávění je z její poslední noci tam. Hezké čtení a předem děkuju za komentíky!!!

 

Napotřetí to dokážu!!! 12.kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 12.kapitolaTrochu mi to trvalo, já vím, ale tenhle víkend je prostě strašný mazec a já jsem ráda, že se stihnu vyspat. Jinak tahle kapitola fakt není nic moc... Mimochodem, jmenuje se "...a potom to bouchlo...". Pokud je to aspoň možné, tak přeju příjemné počtení x)

 

Už nikdy!

Už nikdy!jednorázovka o tom, že láska vždy pomůže. a taky že i když ztratíme naději, tak ona si nás zase najde.

 

Ako hlasno zakričíš...? 3

Ako hlasno zakričíš...? 3Savannah a Sebastián, stretnutie, vrátenie pera, smútok, večerné potulovanie, stretnutie s Rickom, ďalšia nočná mora, záchrana od Sebastiána, a BOZK...príjemné čítanie

 

Ako hlasno zakričíš...? 2

Ako hlasno zakričíš...? 2Vyriešenie sporu Savannah so Zoe, stretnutie s Rickom, Savannino odmietnutie, a taktiež aj stretnutie Savannah so Sebastiánom, to všetko vás čaká:) tak si to užite:)

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 17. A já ji uviděl

Dokud nás smrt znovu nespojí - 17. A já ji uvidělHodlá-li to tu ještě někdo číst, pak je tu pro vás po několika měsících kapitolka, kde se podíváme na jejich setkání z druhé strany a následující děj se již bude prolínat s pohledem Viky...

 

Ako hlasno zakričíš...? 1

Ako hlasno zakričíš...? 1Sebastián a Savannah, ich životné situácie, spoznáte ich rodiny a taktiež zaujímavé stretnutie Savannah so Zoe ( sestra Sebastiána) prajem ničím nerušené čítanie:)

 

If you realy love me, let me go.....2.díl

If you realy love me, let me go.....2.dílMinulost nezměníš...

 

Po stopách strachu-XIII.-Tommy Hill

Po stopách strachu-XIII.-Tommy HillMenší bitka, odjezd do nemocnice, další hádka, útěk, návrat k babičce a další výměna názorů...

 

Rozprávka pre dospelých - 3

Rozprávka pre dospelých - 3Stretnutie s Alexom, isté "zoznámenie", vracanie a hlavne cesta do Blufftonu:) príjemné čítanie:)

« Předchozí  1 ... 959  960  961  962  963  964  965  966  967  968  969 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!