OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá čtvrtá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá čtvrtáMagické číslo, magický den, magická kapitola. Enjoy. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá třetí

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá třetíIsu čeká hořkosladká návštěva a rozhovor o incidentu na Příčné. Také se dozvíme, jakou roli Barty Skrk junior hraje ve Voldemortově vidině ideálního světa. Enjoy.:)

 

Pakt - 1. kapitola

Pakt - 1. kapitolaJak dopadne Severusův pekelný soud?

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá druhá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá druháNaši drazí jsou doma. Isa si ujasní, proč je Snape takový, jaký je, a udělá jedno stěžejní rozhodnutí. To Draco se bude účastnit schůze Voldemortových vojáků. Co mu na ní vyrazí dech? Ať se líbí! :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá první

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá prvníBlíží se Vánoce, studenti Bradavic jedou domů. Kapitola okrajově o Ise, hlavně ale o tom, co, po příjezdu domů, čeká Draca. Enjoy. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátáVečírek, na kterém chybí Draco. Isa se dozví důležitou informaci o nehodě své sestry. Ať se líbí! :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola devatenáctá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola devatenáctáIsa se vydá na ošetřovnu za Katie. To Draco bude, po hádce, na opravu skříně sám. Jak si s tím poradí? A co podniknul pro nápravu situace s Bellovou? Neváhejte a čtěte!

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola osmnáctá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola osmnáctáKapitola celá jen o hodině lektvarů. Ise už definitivně rupnou nervy, a tak bude mít Draco co vysvětlovat. Jak to všechno dopadne? Enjoy. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola sedmnáctá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola sedmnáctáProkletí Katie nelze brát na lehkou váhu. Isa se u toho, jak víme z předchozí kapitoly, taky lehce nachomýtla, nemluvě o Dracovi. Jaké důsledky to pro ně bude mít?

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola šestnáctá

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Knocking on Heaven's Door: Kapitola šestnáctá

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce března/marca. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Kapitola pozměněná na přání mých nejmilejších čtenářek. Ráno po, pro jejich vztah, osudném večeru, z Dracovy perspektivy. Taky nám tak trochu zaklejí Katie Bellovou. Jaký důsledek to bude pro naše drahé mít? Ať se líbí. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola patnáctá

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Knocking on Heaven's Door: Kapitola patnáctáDraco a Isobel mají před sebou poslední slunné chvilky. Pak už je nečeká nic dobrého.

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola čtrnáctá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola čtrnáctáNaše nejdražší čeká první famfrc sezony. Jak se na něj připravují?

Novinka

Potomek čirého zla - Prolog + 1. kapitola - Dívka v lese

Potomek čirého zla - Prolog + 1. kapitola - Dívka v leseRenon Hesper Elisabeth Grindelwaldová, nebo-li Hesper Greenová si prožila těžké chvíle v Azkabanu. Ale co když se jí podařilo z něj uniknout? A následně se dostat až do Bradavic, přímo pod nos samotnému Albusu Brumbálovi...?

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvanáctá

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvanáctáIsa je v opravářské plné polní. To Daphne konečně najde kuráž postavit se Dracovi. Ať se líbí. :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola jedenáctá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola jedenáctáObčas člověku nedokáže porozumět nikdo jiný, než člověk, který s ním vyrůstal. Přesvědčí se o tom i Isa. Draco stráví den v knihovně. Co tam najde? Ať se líbí. :)

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!