OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

HP: New Generation - Kapitola 18

HP: New Generation - Kapitola 18Nečakané prekvapenie a sladká vendeta

 

HP: New Generation - Kapitola 17

HP: New Generation - Kapitola 17Nečakaný spojenec

 

HP: New Generation - Kapitola 16

HP: New Generation - Kapitola 16Záchrana

 

Mors principium est 15

Mors principium est 15Nečekaná návštěva, která nedopadla příliš dobře.

 

Ukradený svět III - 7. kapitola

Ukradený svět III - 7. kapitola7/19 Opět nás čeká výlet do historie - tentokrát do ředitelské pracovny v Bradavicích. V současnosti vezme tetička Angeline děti do kouzelnické ZOO, a bude poněkud zklamaná. Agnes přijme speciální úkol. Nechá ji odboj konečně dělat něco pořádného?

 

Ukradený svět III - 6. kapitola

Ukradený svět III - 6. kapitola6/19 Tom zpytuje svědomí. Agnes potřebuje novou hůlku a tentokrát poruší britské tradice a nebude ji kupovat u stařičkého pana Ollivandera. V kapitole nakoukneme pod pokličku oboru hůlkařství a pod pokličku emocí Timoteje Gregoroviče.

 

Ukradený svět III - 5. kapitola (2/2)

Ukradený svět III - 5. kapitola (2/2)5/19 Trocha akce, trocha výbuchů a schovávaček. Agnes opět tahá informace a možná se i něco dozví, přestože čelí smrtelnému nebezpečí. Jak se do něj dostala? A nebo, přesněji - kdo ji do něj dostal?!

 

Ukradený svět III - 5. kapitola (1/2)

Ukradený svět III - 5. kapitola (1/2)5/19 Na začátek malá exkurze do historie, potom návrat k běžnému programu. Seznámení s (ne)novou postavou, o níž se dosud jen mluvilo a teď ji konečně potkáme „naživo." A potom problém s výtahy, z nějž se možná něco vyvine a možná ne.

 

Ukradený svět III - 4. kapitola

Ukradený svět III - 4. kapitola4/19 Agnes dovolí Roxaně, aby vstoupila do její mysli a vzala odtamtud, co tam nepatří. Byl to dobrý nápad? Nebezpečí, které dosud zůstávalo skryto, začíná znovu vystrkovat drápky...

 

Mors principium est 14

Mors principium est 14Den poté. Zvláštní atmosféra v profesorově domě. Hermiona si chce promluvit, ale Severus tak ochotný není. Zdá se, že s profesorem lektvarů nebude nic jednoduché. A ani Hermiona se už nechce trápit neopětovanými city.

 

Mors principium est 13

Mors principium est 13Nic není mezi Hermionou a Severusem jednoduché. Přesto se zde objevují první romantické scény, které si oba zaslouží.

 

Mors principium est 12

Mors principium est 12Hermiona dostala od Severuse za úspěšně složené zkoušky dárek a Severus ji pozval na večeři. I když ji uvařili spolu. Jejich vztah se začíná rozvíjet a oba si to začínají užívat.

 

Ukradený svět III - 3. kapitola

Ukradený svět III - 3. kapitola3/19 Agnes se dozvídá, co všechno je Její Veličenstvo schopno udělat, aby si zajistilo, že nikdo neprozradí její tajemství...

 

Mors principium est 11

Mors principium est 11Zkoušky O.V.C.E. a setkání s přáteli. Nové informace.

 

Ukradený svět III - 2. kapitola

Ukradený svět III - 2. kapitolaSetkání s jednou příjemně praštěnou čarodějkou. Výslech, který se zvrtne a nepovede vůbec k ničemu... nebo je všechno jinak?

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!