OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Last Sacrifice - 5. kapitola

Draco a Layla prožijí další setkání s bystrozory, ale tentokrát z toho nevyváznou tak lehce. Draco se poprvé setká s tajemným Liamem a nedopadne to zrovna podle jeho představ. P.S.: I pokud jste už povídku četli na starém blogu, prosím o jakoukoliv odezvu, ať vím, zda má cenu psát pokračování.

 

Last Sacrifice - 4. kapitola

Draco po návratu do svého provizorního domova nachází Laylu v poněkud nezvyklém stavu. Aby ji z toho dostal, je nucen sáhnout po drastickém řešení a vyvolat vzpomínky. A nejen její, ale i ty svoje. Jak reagoval Severus Snape, muž, který Laylu Blackovou vychoval, na její rozhodnutí přidat se mezi věrné Pána zla? Rozhodně ne tak, jak by Draco čekal. A jak vlastně reagoval on, když zjistil, jak to bylo s její věrností doopravdy?

 

Last Sacrifice - 3. kapitola

Layla se po letech vrací na Grimmauldovo náměstí, kde se nachází nejen bývalé sídlo Fénixova řádu, ale také domov jejích předků. Právě na tomto místě dostane Draco odpovědi, po kterých touží. A Layla mu také opět odhalí kousek své minulosti, o které neměl tušení.

 

Last Sacrifice - 2. kapitola

Draco se seznámí s Ronanem ze Zapovězeného lesa a dozví se o jeho vztahu s Laylou. Záhady kolem jeho dávné přítelkyně vypadají stále tajemnější, což Draco není ochoten akceptovat příliš dlouho. Dokud mu právě kentaur a jeho chráněnka nezachrání život.

Novinka

Last Sacrifice - 1. kapitola

Říká se, že jablko nepadá daleko od stromu. V případě Layly Blackové je to pravda. Jedna z nejdůležitějších postav druhé kouzelnické války se po devíti letech vrací do rodné země, jen aby znovu oživila staré vzpomínky plné bolesti. Jedinou oporou je jí Draco Malfoy, muž, který jí byl nejlepším přítelem a který jí jako jediný zůstal loajální. Po letech se shledávají, aby společně uctili památku člověka, na kterého už všichni ostatní zapomněli.

 

Já, čarodějka - 3. kapitola

Já, čarodějka - 3. kapitolaBernie se zotavuje ze svého zranění. Je otevřeno nové famfrpálové hřiště. S kým budou hrát? A jak zápas dopadne? Dozvíte se v této kapitole...

 

Nečekaná volba - 5. kapitola

Nečekaná volba - 5. kapitolaNastává den "D". Svatba je v plném proudu a všechno se zdá v pořádku. Bude to tak ale i na konci dne? Přeji příjemné počtení, A. :)

 

Stín pochybností 14. kapitola

Stín pochybností 14. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce září/septembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Trochu kratší kapitola, ale ve škole mám toho nad hlavu. :) Sirius je odhalený Remusem, který z něj pomocí kouzla sejme jeho krycí podobu. Remus si myslí, že zůstane, ale pravda je jiná.

 

Pobertovské drama 7. kapitola

Pobertovské drama 7. kapitolaPo dlouhé době další kapitolka. :) Tahle je o noční vycházce a nečekaném zvratu událostí. Přeji příjemné počtení. :) M.

 

Stín pochybností 13. kapitola

Stín pochybností 13. kapitolaHarry se jde na druhý den projít kolem Doupěte a přemýšlí, když ho zaskočí hnědočerný pes. Nakonec se mu po tak dlouhé době ukáže Sirius a odhalí se mu. Harry mu nevěří ani slovo, a tak Sirius jde s pravdou ven. Nakonec Siriuse ještě někdo odhalí. Jak se s tím vypořádá?

 

Já, čarodějka - 2. kapitola

Já, čarodějka - 2. kapitolaPrvní školní den nedopadne pro Bernadette zrovna nejlépe... Proč? Dočtete se v této kapitole.

 

Stín pochybností 12. kapitola

Stín pochybností 12. kapitolaBrumbál má soukromý rozhovor se Siriusem, kde ho pověří důležitou tajnou misí pro Fénixův řád. Je to mise na zničení viteálů, ale Sirius toho ví o hodně víc, než se Brumbalovi zdálo. Povolí mu, aby se mohl odhalit jen Harrymu.

 

Nečekaná volba - 4. kapitola

Nečekaná volba - 4. kapitolaDen před svatbou přijíždí rodina nevěsty. Vše probíhá v pořádku, ale v noci se něco změní. Něco, co ovlivní průběh příštích dní... Přeji příjemné počtení.

 

Já, čarodějka - 1. kapitola

Já, čarodějka - 1. kapitola1.září. Jako by nestačilo, že Bernie zaspala, ještě se musela ve vlaku střetnout s protivným Jeremym Poorem. Jak to s nimi nakonec dopadlo?

Novinka

Já, čarodějka - Prolog

Já, čarodějka - PrologSeznámíte se zde se sympatickou Bernadette a jejími přáteli, kteří spolu s ní chodí do Školy čar a kouzel v Bradavicích. A dozvíte se, jak se Bernadette podařilo dostat z mudlovské rodiny na školu, přestože nedostala dopis s pozváním.

« Předchozí  1 ... 39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!