OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Mors principium est 3

Mors principium est 3Narušená bezpečnost bradavického hradu a rozhodnost nové ředitelky při ochraně studentů, ale i Severuse Snapea. Dnes si užijeme hodně Minervy McGonagallové.

 

Ukradený svět II - 5. kapitola

Ukradený svět II - 5. kapitolaAgnes se pomalu rozkoukává na centrále. Při čekání na návrat Jean se rozhodne navštívit Harryho na ošetřovně. S kým se tam setká? A jak Jean unese Agnesinu zpověď o tom, jak to ve skutečnosti bylo s jejím "útěkem" od Královny?

 

Burning Out The Way II

Burning Out The Way IISonda do McKinnonova života. Kým vlastně je? V jaké životní situaci má původ jeho nezlomný realismus a morouství? Proč má problém s Shawovou? A může mít člověk jako on vůbec nějaké přátele?

 

Ukradený svět II - 4. kapitola

Ukradený svět II - 4. kapitolaBez možnosti návratu domů a k rodině se Agnes pomalu smiřuje s myšlenkou, že příštích pár dní stráví v centrále Auguronova odboje. Dokáže obstát ve cvičném souboji s Jean? A jaké tajemství bělovlasá čarodějka skrývá?

 

Mors principium est 2

Mors principium est 2Rozhovory. Ten s kamarádem a ten s pacientem na ošetřovně. Plno dalších otázek a narušení bezpečnosti bradavického hradu.

Novinka

Burning Out The Way I

Burning Out The Way IZačínáme! V co vyústí přešlap bystrozorky-zelenáče? Přivodí svému šéfovi dříve infarkt nebo mrtvici? Enjoy! :)

 

Ukradený svět II - 3. kapitola

Ukradený svět II - 3. kapitolaV další kapitole Agnes zjišťuje, že se v Auguronově odboji děje něco, co není tak úplně pod kontrolou. Udělal někdo chybu - nebo je to promyšlený tah? Kam Agnes zavede Roxanin prsten? A hlavně - kde jsou sakra Potterovi?!

 

Ukradený svět II - 2. kapitola

Ukradený svět II - 2. kapitolaPo nepříjemné komplikaci se slídičem se Agnes probouzí v centrále tajného odboje, který Roxana s Harrym vybudovali za účelem boje proti Rowlingové. Přes veškerou novinářskou zvědavost touží po jediném - shledat se s Tomem a svou malou Emily. Podaří se jí to? A kdo - nebo co - je Tlustá Berta?!

Novinka

Mors principium est 1

Mors principium est 1Smrt je jen začátek. Válka skončila, ale ona udělala rozhodnutí, ze kterého se bude muset zodpovídat. Přinejmenším jemu a o to to bylo děsivější. Její rozhodnutí přineslo mnoho nových výzev, těžkých otázek a ještě složitějších odpovědí. Co bude dál? A dostane se jí vůbec nějaké vděčnosti?
Můj první pokus o Snamione, tak prosím o shovívavost. :)

Novinka

Ukradený svět II - 1. kapitola

Ukradený svět II - 1. kapitolaAgnes možná už zapomněla na to, co se kdysi stalo. Sedm let je dlouhá doba - a právě tolik let uplynulo ode dne, kdy naše nebelvírská novinářka prožila jedno dobrodružství, o kterém ze zásady nemluví. Dříve nebo později však bude třeba si vzpomenout... setkání se starými (ne)přáteli je totiž blíž, než si Agnes myslí. (Pokračování povídky Ukradený svět. Můžeme se těšit na nové originální postavy, kreativní využití magie a taky na pár starých známých...)

 

Ukradený svět - 8. kapitola

Ukradený svět - 8. kapitolaV závěrečné kapitole se Agnes opět shledá s něčím, co považovala za dávno ztracené, a učiní jedno osudové rozhodnutí. Je skutečně po všem? Přeje si Agnes, aby bylo po všem?

 

Ukradený svět - 7. kapitola

Ukradený svět - 7. kapitolaJe čas sít a čas sklízet, je čas tvořit a čas ničit. A někdy je čas prostě to nechat být a odejít. Je omluvitelné nebýt hrdinou? Předposlední kapitola povídky je o prohrách malých i velkých - o touze žít normální život a před veškerou abnormálností okolního světa zavřít oči. Stay tuned, už jsme SKORO u konce... nebo jen u konce prvního dílu ságy?

 

Ukradený svět - 6. kapitola

Ukradený svět - 6. kapitolaBlížíme se do finiše. V šesté kapitole z celkových osmi se Agnes konečně dostane ke kořenům vší konspirace, tajností a falše. Dozví se Roxanin příběh. Přijde o iluze. A taky o něco mnohem cennějšího. Kdo ukradl kouzelnický svět? A dokážou si ho kouzelníci vzít zpátky? Neodcházejte od obrazovek! Rozuzlení příběhu je už blíž, než si myslíte.

 

HP: New Generation - Kapitola 15

HP: New Generation - Kapitola 15Prvé stretnutie.

 

Ukradený svět - 5. kapitola

Ukradený svět - 5. kapitolaAgnes je na sebe náležitě pyšná. Podařilo se jí přesvědčit Potterovy, aby ji s sebou vzali na trestnou výpravu na Ministerstvo kouzel, kde chtějí zjistit, jakou špinavou hru to s nimi pan ministr Weasley hraje - a i když si vlastně není jistá, co si od celé akce slibuje, jde do ní po hlavě s vervou sobě vlastní. Co se na Ministerstvu dozví? Alobalové čepice připravit, noříme se do nejtemnějších hlubin konspirace, která by i na Dirka z Májové hvězdy byla moc...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!