OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Ukradený svět - 4. kapitola

Ukradený svět - 4. kapitolaAgnesino dobrodružství se nevyvíjí tak úplně podle plánu. Přinutí ji okolnosti uvěřit tomu, co jí Roxana tvrdí? Tváří v tvář svému životnímu vzoru přichází mladá čarodějka o všechny životní jistoty. V kouzelnické Británii nejspíš skutečně něco smrdí - a rozhodně to není Potterovo vynikající ragú.

 

Ukradený svět - 3. kapitola

Ukradený svět - 3. kapitolaKapitola, v níž Agnes netuší, na čem je... a co hůř, netuší, čeho je Roxana Blacková, tajemná nevěsta z článku s temnou minulostí, schopná. Má Agnes tu čest s šíleným konspirátorem Dirkova ražení, nebo lze nalézt na všech těch Roxaniných nesmyslech zrnko pravdy?

 

Ukradený svět - 2. kapitola

Ukradený svět - 2. kapitolaVe druhé kapitole se Agnes vydá pátrat na vlastní pěst. Taky se setká s nevěstou z článku, který neexistuje. Dostane pozvánku na (možná) rande. A určitě nepůjde na pohřeb své tetičky v Devonu, která existuje ještě míň než onen článek.

Novinka

Ukradený svět - 1. kapitola

Ukradený svět - 1. kapitolaDevět let od války. Vy-víte-kdo je mrtvý, ať žije Harry Potter, národní hrdina. Kouzelnická Británie prožívá ty nejkrásnější roky za posledních sto let - ale je všechno skutečně takové, jaké se to zdá být? Něco prohnilého je ve státě dánském! Totiž... britském, pochopitelně. Tohle je příběh o kouzelnické novinářce jménem Agnes, která má šanci napsat sólokapra. Možná je to taky příběh o hotdogu a o tom, co se stane, když někdo hotdogy balí do starých novin... Možná je to prostě jen příběh o ctižádosti. O lásce. Žárlivosti. A ukradeném světě.

 

The Sinnerman: Epilog

The Sinnerman: EpilogZávěr. Morag se přece jenom rozhodne vrátit na ministerstvo. Čeká ji návštěva, a to hned dvojitá. Jak to dopadne, když se Isa znovu setká s Dracem, bez vzpomínek, které by jí ho připomínaly? Ať se líbí! ;)

 

The Sinnerman: Kapitola dvacátá devátá

Nedoporučujeme číst do 15 let.

The Sinnerman: Kapitola dvacátá devátáCílová rovinka, kapitola plná MacDougalové a Skrka. Morag z denního tisku zjišťuje, co se stalo Thee. Vyhledá Bartyho, jenže ten už není doma. Najde ho? A jak to mezi nimi bude vypadat s určitým časovým odstupem?

 

The Sinnerman: Kapitola dvacátá osmá

The Sinnerman: Kapitola dvacátá osmáDracovi to jde s malou Carmen až překvapivě dobře, přesto návštěva nedopadne tak, jak by Morag chtěla. Naše drahé čeká konverzace nad šálkem kávy. Ať se líbí! :)

 

The Sinnerman: Kapitola dvacátá sedmá

The Sinnerman: Kapitola dvacátá sedmáJedny z posledních detailů, z Bartyho pohledu dosti melancholická kapitola. Zatímco Morag se setkává s malou Herrerovou, Barty si odpykává trest za skutečnost, že kryl vraha. Vezme Voldemort v potaz, že měl více než relevantní důvody? A co se Skrkem bude? Enjoy. ;)

 

The Sinnerman: Kapitola dvacátá šestá

The Sinnerman: Kapitola dvacátá šestáBarty bojuje s Yaxleym o život své sestry. Dostane možnost přiznat barvu, potopit Nottovy (a s nimi i MacDougalovou) a prozradit svou loajalitu. Chopí se jí? To Morag s Dracem vyrážejí na „výlet" do Španělska. S kým se tam setkají? Ať se líbí! :)

 

The Sinnerman: Kapitola dvacátá pátá

The Sinnerman: Kapitola dvacátá pátáNa Bartyho a Theu se žene pohroma. MacDougalová se zas uchýlí k razantnímu řešení, jak dát Yaxleymu jasně najevo, kde leží její loajalita. Jak to dopadne? Enjoy! :)

 

The Sinnerman: Kapitola dvacátá čtvrtá

The Sinnerman: Kapitola dvacátá čtvrtáJulian dosáhne svého. Je to ale skutečně čistá pravda, co chce Yaxleymu říct? Co když si verzi příběhu trošičku upraví? Jak velkou smršť to vyvolá? Ať se líbí. :)

 

The Sinnerman: Kapitola dvácátá třetí

The Sinnerman: Kapitola dvácátá třetíV Julianovi se hne kavalír a on chce jít s pravdou ven. Dovolí to ale Morag po tom, co se stalo mezi ní a Bartym? Enjoy! :)

 

The Sinnerman: Kapitola dvacátá druhá

The Sinnerman: Kapitola dvacátá druháBarty s MacDougalovou se osmělí k důležité upřímné konverzaci, což je u nich neobvyklé. K čemu to povede? Ať se líbí :)

 

The Sinnerman: Kapitola dvacátá prvá

The Sinnerman: Kapitola dvacátá prváBarty jde na Aretin popud za MacDougalovou. Dozvídá se, co se jí stalo u Lestrangeových, a není z toho nadšen. K čemu jejich setkání povede? Enjoy :)

 

The Sinnerman: Kapitola dvacátá

The Sinnerman: Kapitola dvacátáDraco s Bartym tahají za stejný provaz. Kdo je chudákem ve sklepě Yaxleyových? A stojí vůbec o záchranu? Ať se líbí! :)

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!