OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

The Sinnerman: Kapitola devatenáctá

The Sinnerman: Kapitola devatenáctáBarty je na party u Yaxleyových, což nebude úplně poklidná událost. Co se tady přihodí a jak v tom bude figurovat Skrk junior? S kým se u Yaxleyových setká? Enjoy! :)

 

The Sinnerman: Kapitola osmnáctá

The Sinnerman: Kapitola osmnáctáMorag se setkává s Rabastanem, aby mu přednesla svou teorii o jeho dítěti. Čeká ji však další studená sprcha. A tentokrát za ni nemůže vinit nikoho jiného než sebe. Ať se líbí. :)

 

The Sinnerman: Kapitola sedmnáctá

The Sinnerman: Kapitola sedmnáctáMorag je u Nottových. Dozvídá se, proč si Thea zvolila oběti, které si zvolila.

 

The Sinnerman: Kapitola šestnáctá

The Sinnerman: Kapitola šestnáctáBarty se lstí snaží ochránit Theu a získat čas. Morag si udělá výlet k Nottovým. Ať se líbí! :)

 

The Sinnerman: Kapitola patnáctá

The Sinnerman: Kapitola patnáctáMacDougalová je u Skrkových, kde se setkává s Bartym. Společně se zamýšlí nad vraždami, motivem, a spojují si všechny dostupné indicie. Barty ale ví více než Morag. Poví jí celou pravdu? A jak to všechno vlastně dopadne? Enjoy! :)

 

The Sinnerman: Kapitola třináctá

Nedoporučujeme číst do 15 let.

The Sinnerman: Kapitola třináctáMorag je v bezvýchodné situaci. Co dělat, když víte, kdo je vrahem, a chcete to hlásit nadřízeným, jenže nemůžete, protože nechcete zradit přítele? Ve druhé části si zvedne náladu promluvou se sestrou. Ať se líbí! :)

 

The Sinnerman: Kapitola dvanáctá

The Sinnerman: Kapitola dvanáctáBarty s Morag řeší případ dle Yaxleyho rozkazů, tedy společně. Je vůbec něco (nebo někdo), co (kdo) by jim mohl pátrání po vrahovi zkomplikovat? A co když je to celé mnohem osobnější, než si naši drazí připouštějí? Enjoy! :)

 

The Sinnerman: Kapitola jedenáctá

The Sinnerman: Kapitola jedenáctáRekapitulace. Co se Barty dozvěděl u Selwynové a co MacDougalová u Lestrangeových, předneseno šéfovi. Okrajově dojde na osvětlení komplikovaného vztahu Yaxleyho a MacDougalové, menší rozepři naší vyšetřovací dvojice a kousilínek typicky Bartyovské žárlivosti.

 

The Sinnerman: Kapitola desátá

The Sinnerman: Kapitola desátáTrošičku se vrátíme v čase. Když se Barty s Morag rozešli v márnici hádkou, ona pokračovala k Lestrangeovým. Co tam zjistila a od koho? Enjoy. :)

 

The Sinnerman: Kapitola devátá

The Sinnerman: Kapitola devátáBarty je u Selwynových. Podaří se mu z dědičky domu rodičů vymámit něco, co ještě nevěděl? Ať se líbí! :)

 

The Sinnerman: Kapitola osmá

Nedoporučujeme číst do 15 let.

The Sinnerman: Kapitola osmáTři ženy, tři části. Barty bude bude v obležení něžného pohlaví. Která ze setkání budou příjemná a která ne? Enjoy! :)

 

The Sinnerman: Intermezzo (7. kap. - 8. kap.)

The Sinnerman: Intermezzo (7. kap. - 8. kap.)Výlet do Bartyho choré mysli.

 

The Sinnerman: Kapitola sedmá

The Sinnerman: Kapitola sedmáBarty v plné ošetřovací. Co se z něj Morag podaří vymámit a co jemu z ní? Prolomí se konečně ledy?

 

The Sinnerman: Kapitola šestá

The Sinnerman: Kapitola šestáVýslech Scabiorova syna. Co se naši drazí dozví? Ať se líbí! :)

 

The Sinnerman: Kapitola pátá

The Sinnerman: Kapitola pátáCo naší dvojici vyšetřovatelů řekne patolog? Morag narazí na poněkud nepříjemný problém a s tím související výzvu. Jak se s nastalou situací dokáže poprat? Enjoy. ;)

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!