OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Stín pochybností 14. kapitola



Stín pochybností 14. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce září/septembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Trochu kratší kapitola, ale ve škole mám toho nad hlavu. :) Sirius je odhalený Remusem, který z něj pomocí kouzla sejme jeho krycí podobu. Remus si myslí, že zůstane, ale pravda je jiná.

Sirius chtěl utéct, když to Remus zničehonic na něj vybalil, tím, že ho nečekaně odhalil. Nevěděl, jak má reagovat, a proto se co nejrychleji rozběhl pryč. V té chvíli mu bylo jedno, že přemístění by byla okamžitá pomoc. Kouzla lítaly kolem něj a on se mrštně vyhýbal. Věděl, že mu stejně neuteče. Byl to jeho další krok k neúmyslnému prozrazení, ale už mu na tom nijak nezaleželo.

„Stůj, ty zbabělče!“ křičel za ním Remus navztekaně.

Nakonec se zastavil a zadíval se nebezpečně na Remuse. Nesměl dovolit, aby se prozradil, i když jeho nejlepší kamarád ho stejně už měl prokouknutého.

„Nevím, o čem to mluvíte,“ ušklíbnul se a díval se na něj.

„Nedělej ze mě vola, Siriusi,“ zadíval se na něj Remus dotčeně.

Mířil na něj nebezpečně hůlkou a pak jí na něj zamával. Z hůlky vystřelil na něj paprsek modrého světla. Siriusovi bylo jasné, co má v plánu udělat. Chtěl odstranit kouzla, která si dal na úpravu vzhledu, aby ho nikdo nepoznal. Bylo mu to jedno, co ho to další prozrazení bude stát. Jestli má zhynout rukou Bellatrix, tak s ní bude bojovat do posledního dechu. Nevzdá se bez boje. Umře hrdě, než se bude muset pořád před ostatními schovávat pod touhle pitomou podobou. Najednou cítil, jak kouzla, které na sobě měl, pomalu z něj prchají pryč.

„Siriusi, jsi to ty vážně ty?“ Remus nemohl uvěřit vlastním očím.

„Vypadá to, že ano. Díky za prozrazení,“ ušklíbnul se na něj Sirius.

„Já si myslel, že celou dobu jsi mrtvý! A ty ses celou dobu schovával pod podobou někoho jiného!“ Byl vzteky celý bez sebe. „Tušíš vůbec, čím jsme si museli projít? Pomyslel si vůbec na to, co způsobíš Harrymu?“

Siriuse to nesmírně moc mrzelo, že jeho nejlepší přítel po tomhle prozrazení je na něj navztekaný a řve po něm, jako kdyby udělal bůhví co. Chvíli nevěděl, co na to má říct a pak se na něj znovu zahanbeně podíval. Styděl se, ale na druhou stranu neměl na výběr.

„Neměl jsem na výběr,“ snažil se ho uklidnit. „Jinak bych doopravdy zahynul rukou své drahé sestřenky. Vím, co jsem tím způsobil Harrymu, a je mi to líto. Ten už vše ví.“

Díval se nešťastně na svého nejlepšího přítele a nevěděl, co má dělat. Nesměl mu za žádnou cenu říct, že se chystá sám jít na sebevražednou misi za viteály. Remus se na něj podíval pohledem prohlédnul jsem tvé záměry, ale nechal to prozatím být. Sirius mu byl nesmírně vděčný.

„Ale není to jen tak, že?“ zeptal se ho po chvíli s napjatým pohledem.

„Ne. Samozřejmě jsem dával celou dobu pozor na Harryho a snažil se plnit pokyny Fénixova řádu. Taky jsem si vytrpěl své, když jste mě někteří neměli v lásce,“ zadíval se na něj Sirius rýpavým pohledem.

„Stejně celou tu dobu jsem měl pocit, že ten Sebastian White jsi ty. Bylo až přilíš moc náhod po tvé údajné smrti,“ usmál se na něj pobaveně Remus.

„A teď už budu muset jít. Nevím, jak dlouho se neuvidíme, ale Brumbál mě pověřil misí pro Fénixův řád,“ oznámil mu a zadíval se na Remusovu reakci.

„Já myslel, že už zůstaneš,“ podíval se na něj zklamaně Remus.

„Mrzí mě to, ale brzy se uvidíme. Do té doby si nech pro sebe, že jsem naživu.“ Znovu se na něj nešťastně zadíval.

Remus jen nešťastně přikývnul. Sirius se na něj díval. Najednou, jako kdyby mu nohy ztěžkly a odmítal kamkoliv jít. Věděl, že když se neotočí, tak zůstane a nebudou blíž k poražení Voldemorta. V sázce byl život všech.

„Sbohem, Siriusi,“ uslyšel jeho rezignovaný hlas.

„Sbohem, Remusi,“ zašeptal Remusovi a otočil se.

Poklepal na sebe hůlkou, aby měl znovu na sobě krycí podobu Sebastiana Whita. Působilo mi to další bolest z odloučení. Měl sto chutí vykřičet na Brumbála, do čeho ho to zatáhnul, ale nemohl. Nemohl za to, že ho Remus odhalil a že mu byl na stopě. Pomalu kráčel temnotou za nedaleký les, kde se přemístil. Stavil se ještě k sobě domů a vzal si všechno potřebné. Věděl, že mise za viteály bude sebevražedná.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín pochybností 14. kapitola:

3.
Smazat | Upravit | 08.03.2015 [20:50]

Co ti na to povědět. Emoticon Díl krásnej jako každej... já jdu číst dál! Emoticon Emoticon

09.11.2014 [13:43]

KerrieTýjo, jsem zvědavá na další kapitolku... Udělala jsem chybu, když jsem to nečetla od začátku. Emoticon Sirius zahyne? Snad ne! Emoticon Krása. Emoticon

1. avanaka přispěvatel
11.10.2014 [19:03]

avanakaÚžasný. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Moc se těším na další díl. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!