OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Temná romance - 3. kapitola



Lucrecie se poprvé setká s Dracem a pozná své spolubydlící.

Pohled Lucrecie 

Otočím se a podívám se, kdo to krbem právě přišel. Zahledím se nejdříve na mladšího. Blonďák, pěkné šedé oči, ale povýšený pohled. Nevim nevim, z toho asi nic nebude. Podívám se na jeho otce a lehce se zamračím. Tak z toho fakt nic nebude. Otce rozhodně poznávám, velevážený Lucius Malfoy osobně. Pohlédnu opět na kluka vedle něj. Tak tohle bude ten Draco Malfoy, co po něm všechny holky tak blázní. Kdybych mohla, tak si odfrknu. Zase tak hezký není. Trošku moc hubený a moc svalů taky nemá. Do našeho vzájemného prozkoumávání vpadne ředitel.

„Ach, dobrý den, dobrý den, pánové. Dovolte, abych Vás představil. Lucius Malfoy se synem Dracem. Francesco Montaneigro s dcerou Lucrecií.“ Rychle nás představí, asi mu není zrovna příjemné, že jsme se tu takhle sešli. Muži si potřesou rukou. Jakmile natáhnu ruku k Luciusovi, vezme ji do své, otočí a naznačí polibek na její hřbet. To samé udělá i Draco. V knížkách se holky vždycky červenají, ale to fakt nezvládám. Spíš jsem ráda, že jen naznačovali. Nechat si oslintávat ruku? Fuj, děkuji, nechci. Ředitel mezitím asi něco udělal, protože ve dveřích se najednou objeví postarší dívka. Od pohledu šprtka, takže učitelská výpomoc. Proč je tu asi Malfoy? „Rose tě teď odvede do pokoje. Zahajovací oběd je ve dvanáct,“ oznámí mi ředitel. Převezmu si svůj kufr od otce, nechám se zpražit varovným pohledem, a než opustím místnost, hodím posledním pohledem po blonďákovi. Pak se už vydám chodbou za Rose a nechám se odvést do svého pokoje. Jdeme různými chodbami, až si myslím, že jsme se ztratily. Rose se zastaví před dveřmi s číslem dvacet.

 

„Tak, tady je tvůj pokoj. Tvé spolubydlící už tu jsou,“ oznámí mi suše Rose a nechá mě samotnou stát přede dveřmi. Zhluboka se nadechnu a vezmu za kliku. Jakmile otevřu dveře, lituju toho a vypadá to, že budu zvracet. Zamrkám a znovu se rozhlédnu kolem sebe. Třeba to je jenom velmi živá noční můra. Bohužel, není. V pokoji jsou čtyři postele a celkově se dá pokoj rozdělit na čtyři části. To taky evidentně udělaly mé spolubydlící, protože stěny mají teď čtyři různé barvy. Zářivě růžovou, světle růžovou, tmavě růžovou a šedivou. Šedá část je jediná neobsazená, evidentně čeká na mne. Mé spolubydlící jsou všechny přítomné a teď si mne zvědavě prohlížejí.

„Ahoj, já jsem Levandule,“ představí se dívka ze zářivě růžové části. Sjedu ji pohledem. Jednoznačně typ pitomá blondýna, alespoň, že to není víla. Což se nedá říct o dvou ostatních blondýnách.

„Ahoj, já jsem Brianna,“ ozve se dívka ze světle růžové části. Také ji si prohlédnu. Zjišťuju, že barva jejích stěn ladí s barvou jejích křídel, se kterými lehce mává ve vzduchu. Aspoň nebudu potřebovat vějíř. Poslední dívka si domaluje rty rtěnkou, než na mne promluví.

„Já jsem Liliana. A ty?“ zeptá se. Její hlas je nepříjemně pisklavý. I její křídla ladí se stěnou.

„Já jsem Lucrecie,“ představím se a znovu je přejedu pohledem. Doufám, že tady nebudu muset trávit moc času. Asi by mi velmi rychle kleslo IQ a ztratila bych vkus. Zamířím k volné posteli a hodím na ni svoje zavazadlo. Pak se zahledím na stěnu a přebarvím ji na zelenou. S tou růžovou se to strašně bije, ale co, blondýny si zvyknou. Chvilku mne pozorují, než se opět pustí do hovoru.

„Hele, holky, slyšela jsem, že má přijet Draco Malfoy,“ řekne Levandule. Ostatní holky vzdychnou.

„Kecáš... Fakt?“ zeptají se nevěřícně zbylé dvě a znovu vzdychnou.

„Nekecá. Právě jsem ho viděla v ředitelně,“ oznámím jim jakoby nic a snažím se ignorovat jejich áchání, óchání a řeči o tom, jak je sladkej. Tohle budou ještě dlouhé prázniny. Už teď chci domů. Blondýny ještě chvíli probírají Malfoye, než plynule přejdou k jakémusi zpěvakovi. Upřímně ho lituju. Chvilku si ještě vybaluju, ale pak to nevydržím a opustím pokoj. Náhodně si vyberu směr a zamířím chodbou pryč. Třeba najdu jídelnu ještě před obědem. Hned za prvním rohem do nečeho narazím a rozplácnu se na podlaze.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temná romance - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!