OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Destiny - Prológ



Destiny - PrológČo keby bolo všetko naopak? Upírske denníky naruby... Elena a jej sestra Rebekah boli premenené na upírky v roku 1864 v Mystic Falls upírom menom Catcher, ktorý predstieral, že ľúbi obidve ženy, ale opak bol pravdou. Zahrával sa s nimi. O „niekoľko“ rokov neskôr Elena stretne tohto muža znovu aj napriek tomu, že by mal byť mŕtvy. Je to však on alebo niekto úplne iný? Čo sa stane, keď tohto muža stretne aj jej sestra, s ktorou sa od roku 1864 nenávidia?

PROLÓG

Pohľad Eleny (rok 1864):
Milujem Catchera. Je taký pozorný a milý. A ja poznám jeho tajomstvo. Je to démon noci, upír. Aj Rebekah o ňom vie. On ju však musí ovplyvňovať, aby ho neprezradila nášmu otcovi, ktorý upírov nenávidí. Myslí si, že sú všetci zlí, ale to nie je pravda. Catcher taký nie je. Dáva nám obom jeho krv, aby sa nám niečo nestalo. Podľa mňa si však medzi nami nevie vybrať. Miluje nás obe. 
Dnes som sa od našich slúžok dopočula, že môj otec s Giuseppem Salvatorem chystajú útok na upírov. Môj otec, Jonathan Gilbert, má nejaký prístroj, ktorý ich má všetkých lokalizovať. 
Utekala som za sestrou, aby sme varovali Catchera, ale bolo neskoro. Všetkých upírov už nakladali do vozňov. Vtom som ho zazrela. Ležal v tom vozni. Na všetkých tých telách a ja som sa zhrozila. Tie telá... všetko to boli naši dlhoroční susedia. Ľudia, ktorých sme poznali celú večnosť. 
Rebekah šla odlákať strážnikov, keď sa tak stalo, tak sme bežali za Catcherom. 
„Čo tu robíte?“ zaúpel.
„Prišli sme ťa zachrániť,“ povedala som mu. 
„Musíte odísť,“ zašeptal.
„Nikdy,“ odpovedala som mu a v tom som začula výstrel. Videla som už len Rebekahu, skláňajúcu sa nado mnou.
Prebudila som sa do slnečného rána. Slnko mi veľmi vadilo, ale ešte viac niečo iné. Mala som byť mŕtva. 
Po prebratí mi Emily Bennetová všetko vysvetlila a ja som sa šla posadiť k rieke.
Nedokončím premenu. Je mŕtvy, nemá to cenu. Nemám prečo žiť. Všetko som to chcela kvôli nemu a teraz? Je mŕtvy.
Neviem, ako dlho som sa pozerala na prostredie okolo seba, keď vtom prišla Bekah.
„Elena? Si v poriadku?“ opýtala sa.
„Nie, Rebekah, nie som. Je mŕtvy.“
„Musíme dokončiť premenu,“ povedala.
„Nedokončím ju. Je mŕtvy, chcela som to kvôli nemu. Už to nechcem.“ Stále som sa dívala na rieku.
„Ale ty musíš,“ zakričala na mňa.
„Prečo? Aký to má zmysel? Žiadny!“ rozkričala som sa.
„Ja ti nedovolím umrieť!“
„Ale ty nemáš právo rozhodovať o tom.“ Tým som ukončila našu debatu.
O pár hodín neskôr ku mne prišla Rebekah celá od krvi.
„Ty si dokončila premenu?“ zhrozila som sa.
„Bola som navštíviť otca a celé sa to vymklo spod kontroly. Nedalo sa to ovládať. Všade bola zrazu krv. To on nás zabil, El. To on stlačil spúšť,“ vyhŕkla na mňa.
„Nie,“ zašeptala som, nemohla som tomu uveriť.
„El, je to úžasný pocit. Som silná a rýchla a krv chutí výborne. Musíš to skúsiť,“ povedala a mávnutím ruky privolala akési dievča. Dievča so zakrvaveným krkom.
„Nie, Rebekah, ja to nechcem.“ Tá krv ma vážne lákala.
„Skús to. Prosím,“ povedala a to dievča dala až pred moju tvár. 
Nemohla som inak. Bolo to príliš lákavé. Musela som ochutnať. A tak som to urobila. Prisala som sa na tú lákavú tekutinu, ktorú si moje telo tak strašne pýtalo a bolo to úžasné, sala som až do poslednej kvapky a ignorovala som Rebekhin hlas, ktorý mi hovoril, aby som prestala, lebo to dievča zabijem, bolo mi to jedno. Potom som si ale uvedomila, čo robím a odtiahla som sa od už mŕtveho tela.
„Čo som to urobila? Čo si mi to urobila? Čo si to zo mňa spravila?“ hysterčila som. „Toto ti nikdy neodpustím! Ja som to nechcela! A až do konca nášho nesmrteľného života ťa budem nenávidieť a spravím ti zo života peklo pri každej príležitosti!“
A tak sa zo mňa stalo monštrum.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Destiny - Prológ:

2. Tinka7 přispěvatel
03.09.2014 [19:46]

Tinka7TheSinna: Hádam to zvládnem (dúfam) Emoticon Pokúsim sa o dlhšiu kapitolu, každopádne je možné, že nebudú poviedky každý deň Emoticon (mám školu a poobede tréning, takže neviem či to budem vždy stíhať)

1.
Smazat | Upravit | 03.09.2014 [16:51]

Nezačínáš si nějak moc povídek najednou? Emoticon Aby ses potom nesekla a nepřestala psát ty ostatní povídky. Protože na jejich pokračování se těším.

Jinak. Líbí se mi ten nápad. Emoticon Ještě jsem nečetla povídku ve které by byla Rebekah a Elena jako Salvatore.

Prolog se mi líbil. Komu pak se bude Cather podobat.

Nechci rýpat ale mohla bych poprosit o delší první kapitolu. Emoticon
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!