OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » From Hate to Love - Kapitola 1.



Elena prichádza na elitnú internátnu školu. Je to pekná rebelka, ktorá sa nebojí prejaviť svoj názor a často sa pre to dostáva do poriadnych problémov. Nájde si tam najlepšie priateľky Bonnie a Caroline. Študuje tam aj namyslený a rozmaznaný Damon Salvatore, tiež poriadny rebel, aj keď má rešpekt voči skorumpovanému otcovi. Má priateľov Enza a Alaricka a mladšieho brata Stefana, ktorí tiež na škole študujú. Elena a Damon sa už od prvého dňa nenávidia. Elena pohŕda namysleným Damonom sa prezýva ho "oteckov maznáčik", pretože urobí všetko, čo mu otecko prikáže, aj keď to nie vždy je správne. Damon ňou pohŕda hlavne preto, že ona pohŕda ním a to jeho veľké ego nezvláda.

Odjakživa nenávidím malé rozmaznané deti bohatých rodičov. Viem, že aj moja mama je za vodou, ale určite sa nesprávam takto. To majú naozaj v hlavách všetci nasraté? Ako mohla moja mama dovoliť, aby ma otec dal na túto školu. To si myslí, že si tu budem malovať nechty a rozprávať sa o tom, aký má kto ťažký život, pretože si ich chalani nevšímajú? Samozrejme, že môj otec ma vôbec nepozná. Akoby aj mohol. Každý mesiac mi síce posiela peniaze, ale to je asi tak všetko. Naposledy som ho videla pred piatimi rokmi a on si myslí, že mi môže kecať do toho, na akú školu pôjdem?

„Zlatko moje, musíš tam ísť. Tvoj otec ťa zoberie k sebe, ak tam nepôjdeš. Nebude to také hrozné. Tých päť dní to vydržíš a na víkend už budeš pri mne. Dobre?" Prečo sa so mnou takto baví? Viem, že som jej jediné dieťa a že sa mi v detstve moc nevenovala, nie že by to bolo teraz iné, ale nemusí sa preboha takto správať! Ide mi s tým na nervy.

„Mamička moja, mohla by si sa nesprávať takto? Sme na verejnosti. Ak tu mám byť ďalšie dva roky, musím mať dobrú povesť a rešpekt."

„Prečo chceš, aby ťa ľudia rešpektovali, miláčik? Nájdi si nejakých priateľov." Sarkasticky som si odfrkla.

„Tu? Zbláznila si sa? Jediné, čo mi ešte v živote chýba, je mať namyslených a snobských priateľov, vážne." Pretočila som očami. Mama sa so mnou ešte rozlúčila a poslala ma do jamy levovej. Hneď ku mne priskočilo nejaké dievča. Malá blonďavé vlasy a tupý úsmev na tvári. Už na míle z nej bol cítiť parfém od Gucciho a úplne z nej kričalo, že je rozmaznané dievčatko. Keď nie je po jej, začne robiť scény. Videla som ju po prvýkrát a hneď som vedela určiť jej povahu. Tieto rozmaznané decká sú také predvídateľné.

„Ahoj. Som Caroline." Načiahla ku mne svoju ruku s dokonalou manikúrou. Pohŕdavo som na ňu pozrela.

„Čau. Elena." Jej ruku som, samozrejme, neprijala. Vrhla som na ňu svoj úsmev číslo jedna a odkráčala. Keď som vošla, hneď som sa stratila. Bola tu jedna dlhá luxusná chodba s mnohými dverami. Všetko tu vyzeralo snobsky a luxusne. Vôbec to na mňa nepôsobilo ako domov, v ktorom mám stráviť väčšinu roka. Povzdychla som si a šla rovno. Dostala som sa do nejakej haly, kde sa nachádzala kaviareň. Bolo tam plno teenegerov. Jedni sa smiali a druhí študovali. Šprti a kráľovné a králi školy. Typické. Prečo som naivne dúfala, že tu to bude iné? Opäť som pretočila očami a šla radšej ďalej. Dostala som sa do ďalšej haly. Uprostred nej začínali schody, ktoré sa točili na ďalšie poschodie. Vyšla som po nich a konečne sa dostala k izbám. Vošla som do päťky, ktorá odteraz patrí mne. Ako inak, izba bola fakt luxusná. Boli tu tri postele čiže dve ďalšie spolubývajúce. Tie už sedeli na svojich posteliach a vybaľovali sa.

„Ahoj. Som Elena." Vzala som si jedinú voľnú posteľ. Hodila som na ňu tašku a posadila sa. Pozerala som na tie dve.

„Ahoj. Som Meredith." Usmiala sa milo tá čiernovláska. Vyzerala skromne. Vôbec nie namyslene alebo snobsky. To je výhra. Možno to nebude také zlé. Úprimne som sa na ňu usmiala.

„Ja som Bonnie," ozvala sa druhá a spoločne sme si ťukli päsťami. Konečne normálny pozdrav. Žiadne podávanie rúk.

„Ty si tiež štipendistka?" opýtala sa Bonnie.

„Nie. Vy áno?" Obe prikývli. Preto tak nevyzerajú. Nie sú prachaté decká. Sú to štipendistky. Myslím, že si budeme rozumieť. Vyzerali byť naozaj v pohode. Keď sme sa vybalili, šla som sa popozerať po škole. Meredith a Bonnie chceli ostať v izbe, takže som bola sama. Keď som zabáčala za roh, do niekoho som narazila.

„Au! Dávaj pozor!" oborila som sa na dotyčného. Keď som mu pozrela do očí, stalo sa niečo, čo som v živote nezažila. Úplne som sa v nich strácala. Boli také nádherné! Modré. Mal čierne vlasy a dokonalú postavu. Bolo vidno, že rád cvičí. Mal na sebe krátke tričko, kde sa pekne vynímali jeho svaly. Hneď ako som si uvedomila nad čím premýšľam, odlepila som pohľad od jeho očí. Ja predsa takáto nie som! Nemôže mať na mňa nejaký rozmaznaný fagan takýto vplyv. To nemôžem dovoliť.

„Ahoj, kráska." Vrhol na mňa polovičný úsmev. Zrejme ma balil. Nevedomky som pocítila motýliky v bruchu. Okamžite musím prestať.

„Daj si pohov. Na mňa takéto finty neplatia, krásavec," odvrkla som s dôrazom na "krásavec". Mal na mňa zvláštny vplyv, a tak som radšej znova odkráčala do izby. Toto budú dlhé dva roky. 

 

Na obede som sa musela pozerať na flirtujúceho Damona o dva stoly vedľa. Len som nad ním pretočila očami. Typický rozmaznaný chlap, ktorý si myslí, že môže mať každú. Radšej som sa tam ani nepozerala. Takýto ľudia ma jednoducho strašne rozčuľujú. Radšej som sa sústredila na Caroline a Bonnie. Za Caroline zrazu prišiel nejaký chalan. Mal hnedé vlasy a zelené oči. Bol celkom pekný.

„Baby, toto je Stefan. Stefan, Bonnie a Elena." Usmiali sme sa na seba. Vyzeral byť celkom sympatický.

„Stefana som spoznala už včera. Je tu asi najnormálnejší chalan," usmiala sa na neho Caroline. Stefan si zatiaľ objednal vanilkový milkshake.

„Stefan, povedz nám niečo o sebe?" zaujímalo ma. Obrátila som sa k nemu s úsmevom.

„Neviem čo by som vám mal povedať. Môj otec je predseda vlády. Mám staršieho brata, ktorý tiež chodí na Elit. Sedí tamto," ukázal smerom ku Damonovi. Čože? On je Damonov mladší brat a jeho otec je predseda vlády? Dnes ma už naozaj nič neprekvapí.

„Damon je tvoj starší brat?" opýtala som sa prekvapene. Stefan prikývol.

„Áno, ale on sa s tým nerád chváli. Nemáme medzi sebou dobré vzťahy. Nenávidí ma, pretože sme až moc rozdielni."

„To je veľmi dobre, že ste úplne rozdielni. Stihla som ho spoznať a vôbec sa mi nepáčil. Je odporný, slizký a neskutočne namyslený."

„Áno, to je, ale vo svojej podstate má dobré srdce. Len ho treba lepšie spoznať." Neveriacky som na neho pozrela. Damon a dobré srdce? Ten chalan môže byť všetko len nie s dobrým srdcom.

„O tom dosť pochybujem," povedala som sarkasticky. Stefan sa zasmial a pokrútil hlavou.

„To si myslí každý, ver mi, ale nakoniec sa ukáže jeho pravá podstata. Nevychádza ani s naším otcom. Je na neho odporný a Damon mu to vracia. Síce má pred ním rešpekt a spraví všetko, čo mu otec prikáže, ale v hĺbke srdca ho nenávidí. Matka, s ktorou mal Damon veľmi dobrý vzťah, nás opustila. Hlavne opustila jeho. Odvtedy je Damon takýto." Ich príbeh ma zaujal. Trocha mi prišlo Damona ľúto, ale inak som na neho mala rovnaký názor. A ten sa len tak ľahko nezmení.

„To je mi síce ľúto, ale to nič nemení na veci, že Damon je perverzný a namyslený fagan."

„Áno. Damon je strašne komplikovaná osobnosť. Ale je to môj brat a mám ho svojím spôsobom rád." Stefan sa smutne pousmial. Bolo vidno, že svoj vzťah s bratom úprimne ľutuje. Chcela som im pomôcť, ale myslím si, že Damon si takého skvelého brata ako je Stefan nezaslúži. Toho chalana som poznala päť minút a hneď mi bol sympatický. To sa o Damonovi povedať nedá.

Keď sme dopili svoje drinky, šla som ich zaplatiť. Kým som čakala na obsluhu, došiel ku mne Damon.

„Ahoj, kráska, na môj účet." Znova som nad ním pretočila očami.

„Prestaň mi hovoriť kráska! Svoje pitie si viem zaplatiť aj sama."

„Tak mi prezraď svoje meno," vrhol na mňa svoj stovatový úsmev, ktorým zrejme zvykne oblbovať svoje dámy.

„Som Elena. A ty si Damon, však? Rozmaznaný syn predsedu vlády." Damon sa vôbec netváril prekvapene odkiaľ to všetko viem. Naštvane sa zasmial.

„Takže braček sa už pochválil? Povedal ti moju krutú minulosť s matkou a komplikovaný vzťah s otcom?" uškrnul sa sarkasticky a naštvane.

„Áno, ale nijako to na mňa nezapôsobilo. Môžeš si za to sám. Nečudujem sa tvojej matke, že odišla. Vyzeráš byť pekný fracek." To som asi prehnala. Uvedomila som si to až vtedy, keď na mňa zranene pozrel. Jeho matka je zrejme citlivé téma. Opäť však nasadil svoju typickú nepriestrelnú masku.

„Ty si moju matku láskavo do huby neber! Nevieš ako sa to stalo. Ani prečo!" S týmito slovami odišiel. Cítila som sa hrozne. Ja a moja sprostá povaha! Nikdy sa nezamýšľam nad tým, čo poviem, proste to poviem. Viem, že tým ľuďom často ubližujem. On mi, ale tak strašne liezol na nervy! Nenávidím takýchto ľudí.

Celý deň som sa kvôli tomu cítila pod psa. Síce mám s matkou taký vzťah, aký mám, ale nikdy by som na ňu nedala dopustiť. Nedokázala by som o nej počúvať takéto nezmysly. Úprimne, keby mi niekto siahol na rodinu, nezdržala by som sa a zrejme by to skončilo poriadnou bitkou. Som si istá, že Damon sa držal len preto, že som ženská. Inak by som jednu schytala. Nedokázala som sedieť na posteli v izbe a učiť sa nejaké nezmysly na literatúru. Šla som sa poprechádzať po škole. Som tu len prvý deň a už mi je nanič. Toto bude naozaj kruté! Ako som prechádzala okolo schodov, ktoré viedli hore k izbám, zbadala som pod nimi sedieť Damona. Povzdychla som si a šla za ním. Nech je už aký je, zranila som ho. Prehnala som to a potrebujem sa mu ospravedlniť, inak sa nebudem cítiť lepšie.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek From Hate to Love - Kapitola 1.:

2. Pioggia
09.08.2017 [19:51]

Znie to zaujímavo dúfam že budeš pokračovať Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
07.08.2017 [8:54]

LiliDarknightAhoj,
bohužiaľ, kapitolu ti vraciam na opravu. Podľa pravidiel tejto stránky musí mať každá kapitola minimálne 1000 slov. Tá tvoja má len 750. Skús si niečo dopísať a potom znovu zaškrtni, že je článok hotový
Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!