OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Love and Hate - 3. kapitola



Love and Hate - 3. kapitolaDvojité rande v Grille?

3. kapitola

 

Pohľad Damona:

Celú noc som nemohol spať. Stále som myslel na to najkrajšie dievča, aké som kedy videl. Na Elenu. Na jej dlhé hnedé vlasy, na jej smiech a tie nádherné oči. Neviem, čo sa to so mnou deje. Viem len to, že ju musím znovu vidieť. Vstal som z postele a išiel do sprchy. Potom som dostal chuť na čerstvú krv. Ľahol som si na cestu tak, ako vždy a čakal som, kým nepôjde nejaké auto. Zavrel som oči a začul som auto.

„Haló, ste v poriadku? Nie je vám nič?“ počul som, ako sa ma pýta nejaké dievča.

Pomaly som sa postavil a pozrel sa na ňu. Mala v očiach strach. Za malý okamih som stál pri nej a zahryzol som sa jej do krku. Bol to úžasný pocit. Krv bola teplá a sladká. Nechcel som ju zabiť, ale nevedel som odolať.

 

Pohľad Eleny:

„Elena, vstávaj, nestihneme školu,“ kričala na mňa Caroline z kuchyne.

Vstala som z postele a dala si sprchu. Chytro som vytiahla nejaké oblečenie a išla dolu za Caroline.

„Dobré ráno,“ povedala som svojej sestre.

„No konečne! Kvôli tebe nestihneme prvý deň školy,“ povedala mi trochu podráždene.

„Neboj sa, sestrička, všetko stihneme,“ povedala som s úsmevom na tvári.

„Dnes ideme do Grillu,“ oznámila mi Caroline na ceste do školy.

„Prečo?“ spýtala som sa nechápavo.

„Dúfam, že tam stretnem Klausa.“

„A to musím ísť aj ja?“ spýtala som sa a dúfala som, že mi povie nie.

„Áno, musíš! Bude tam aj Damon.“ No super. Damon. Musím uznať, je strašne sexy, ale je to namyslený sebec. Neznesiem ho vo svojej blízkosti.

 

Pohľad Klausa:

„Damon!“ zakričal som na brata, keď som sa vrátil domov.

„Áno, braček?“ odvetil Damon.

„Dnes večer ideme do Grillu,“ povedal som mu.

„Prepáč, ale ja už mám iné plány. Budeš musieť ísť sám,“ povedal a išiel do svojej izby.

„Ide s nami Caroline a aj Elena,“ povedal som s úsmevom na tvári.

„To si mal povedať hneď. Kedy vyrážame?“ spýtal sa a v očiach mal malé iskričky. Už dlho som svojho brata takého nevidel. Kebyže ho nepoznám, povedal by som, že sa zamiloval, ale to je úplná hovadina.

 

Pohľad Damona:

Bol večer a ja som sa chystal do Grillu. Dnešok bude úžasný. Budem mať prvé rande s Elenou. Neviem sa dočkať. Strašne sa na ňu teším. Určite bude krásna ako vždy. Zišiel som dolu za bratom a dal si pohár krvi.

„Fíha. Ty si sa ale vyparádil,“ povedal mi môj brat ironicky.

„Drž hubu! Nechcem vyzerať pred Elenou ako dáky chudák. Chcem, aby mala predo mnou rešpekt a aby sa ma bála. Sme predsa pôvodní.“

„Máš pravdu. O ôsmej sa máme stretnúť v Grille,“ povedal Klaus.

„Tak to je najvyšší čas, aby sme vyrazili.“ Vzal som kľúče od auta a šli sme do Grillu.

 

Pohľad Eleny:

„Caroline, musíme ísť?“ snažila som sa presvedčiť sestru, aby sme nikam nešli.

„Áno, Elena, musíme! Povedala som Klausovi, že prídeme. Obidve!“ odpovedala mi sestra na moju otázku.

„Ale ja nemám náladu sedieť pri tom namyslenom frajerovi, ktorý si myslí, že môže mať každú, na ktorú sa pozrie.“

„Jeden večer to hádam vydržíš. Prosím, kvôli mne. Klaus sa mi hrozne páči a mám taký pocit, že možno aj ja jemu,“ usmiala sa na mňa sestra.

„Dobre, ale iba jeden večer,“ povedala som.

„Ďakujem ti,“ povedala Caroline a objala ma. Je vidno, že je šťastná a asi sa do Klausa zamilovala. Ale aj tak mi na nich dvoch niečo nesedí.

Mám taký pocit, ako keby som ich už niekde videla a ako keby som ich poznala. Ide z nich strach.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love and Hate - 3. kapitola:

2.
Smazat | Upravit | 21.08.2014 [11:53]

Jsou to původní a Damon se mi zdá jako zamilovaná školačka. Emoticon Emoticon
Těším se, co zase vyvedou v Grillu.
Doufám, že přidáš brzo další část. Emoticon

1. evina
20.08.2014 [15:15]

Dakujem je to super :-).

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!