OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 1



Existují dva světy, jeden je lidský a ten druhý... upírský. Saina není člověk, je upír. Má sestru Sollu a bratra Dase. Jenže oni nejsou upíři, jsou to lidé, kteří neví o své sestře, že je upírka. Jednoho dne se na prahu jejich domu objeví dva bratři Salvatorovi, jenže Saina je nepustí dovnitř. Co když se druhý den zase objeví u jejich domu? A co když to nejsou oni?

Saina

Byla noc a nikdo z rodiny v tomto domě nespal. Mně se ani spát nechtělo, ještě aby jo, když jsem upír. Ale co zbytek rodiny? Ti by spát měli, ne? Okolo mě prošla Solla a já ucítila její krásně vonící krev. Musela jsem se ovládnout. Nikdo nesmí zjistit, že jsem upírka.

„Saino, víš o tom, že se zítra do města přistěhují dva bratři... jakže se to jmenují... Salvatorovi?" zeptala se mě Solla.
 
„Jo, ted už to vím. Chceš ještě něco?" zeptala jsem se pro změnu já.
 
„Ani nevím. Jdu spát, dobrou," oznámila.
 
„Dobrou."
 
Už zase? Doufám, že mě tentokrát nechají na pokoji! Stačilo, že mě jeden z nich proměnil!


                                                                 DALŠÍ DEN
 
Ležela jsem v posteli a prohlížela si fotky rodičů ze štastných chvil. Ted už nežijí, ale já za to opravdu nemohu. Nemůžu říct Solle a Dasovi, kdo je opravdu zabil na tom mostě, nemůžu. Byli to bratři Salvatorovi. Naši rodinu asi nikdy nenechají na pokoji.

Zaslechla jsem auto. Vstala jsem a šla k oknu a otevřela jsem ho. Auto zaparkovalo před naším domem.
 
„Sakra!" zavrčela jsem. 
 
Nemají tady co dělat! Zazvonil zvonek. Rychle jsem běžela k Solle, jenže ta už ve svém pokoji nebyla. Tak jsem se objevila u vchodových dveří a čekala. Zvonek. Oni vážně mojí rodině nedají pokoj! Solla šla ke dveřím, jenže když uviděla mě, tak se zarazila.
 
„Uhni," řekla. Pořád jsem tam stála. Snažila se k těm dveřím dostat, jenže já se snažila, aby je neotevřela, ale nakonec se jí to podařilo.
 
„Čau," pozdravila Solla. Já jen nenávistně hleděla na dva bratry, čekající ve dveřích.
 
„Sollo, nechej nám chvilku o samotě," řekla jsem. Odešla a já se na ně znovu podívala. „Nejste sem pozvaní, takže nemůžete jít dovnitř... Takže na co čekáte?" zeptala jsem se.
 
„Na to, až nás pozveš dovnitř," řekl Damon.
 
„Jako by nestačilo, že jsi mi zabil rodiče a že jsi mě proměnil. Ted vypadni," řekla jsem naštvaně.
 
„Tak to asi ne," odporoval.
 
„Nastěhujte se někam jinam, ale sem ne," vyštěkla jsem. Zavřela jsem dveře. Ke mně už šel Das.
 
„Kdo to byl?" zeptal se ospale.
 
„Neptej se. Jsi ještě unavený, tak proč jsi vstal?" řekla jsem starostlivě.
 
„Já ani nevím, kdo za to může. Asi zvonek," řekl. Tak kdo to byl?"
 
„Někdo, kdo u nás chtěl bydlet, ale já jsem ho vyhnala, protože to je debil, a oni byli vlastně dva," oznámila jsem rozzřuřeně. Odešel, jenže jsem vedle sebe měla Sollu, která měla naštvaný výraz na tváři.
 
„Proč, proč jsi je vyhnala?" zeptala se.
 
„Je to tak lepší. Už žádné otázky," řekla jsem a odešla do pokoje. Solla mi už dala pokoj, konečně.
                                                              

DALŠÍ DEN

Milý deníčku, včera přišla "návštěva", která u nás chtěla bydlet. Byli to bratři Salvatorovi, Stefan a Damon. Vyvolali ve mně znovu vzpomínky na minulost, na dobu, kdy zemřeli moji rodiče, a na tu chvíli, kdy mě Damon proměnil. Stefan za nic nemůže, jenže je jeho bratr, a já navždy budu nenávidět oba!
 
Přestala jsem psát a zavřela deník. Prohlížela jsem si fotky rodičů ze štastných chvil. Ale to asi jenom minutu, protože zase oni! Vstala jsem a už jsem chtěla jít ke dveřím, jenže mě zastavila Solla.
 
„Ty nikam nejdeš," řekla.
 
„Tak to asi ne," odporovala jsem.
 
„Tak to asi jo," oznámila.
 
Rychle jsem se dostala ke dveřím a otevřela je... Jenže to nebyli oni.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 1:

4. PetraCullen přispěvatel
14.06.2014 [12:01]

PetraCullenty jo!! :D Emoticon zajimavá povídka... Emoticon Emoticon Emoticon kouknu se na 2 kapitolku... Emoticon Emoticon

3. Bianka přispěvatel
22.05.2014 [13:47]

BiankaNicole Kantoříková: Děkuji! Nepros... Budu se snažit napsat další kapitolu co nejrychleji, jenže ted dneska nemám moc času, ale samozřejmě se sem ještě dneska večer podívej, kdyby tady byla nějaká kapitola...

Sasha: Jenže Saina je zmatená :)... Ze Salvatoriů :D...

Holky, určitě napište komentář, i když se vám kapitoly nebudou líbit... Prosím... :( To jen abych věděla, jestli má vůbec cenu psát dál :-D

2. Sasha
22.05.2014 [13:23]

Příběh vypadá zajímavě Emoticon akorát mě trochu mate styl, jakým "mluví" hlavní postava, přijde mi zmatený

1. Nicole Kantoříková
22.05.2014 [11:28]

Pls pokračuj rychle! :) Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!