OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Pravá láska - 4. kapitola



Pravá láska - 4. kapitolaVztah mezi Elenou a Elijahem přeroste v něco více.

„Co se mnou bude teď? Řekl jste, že chcete přilákat Klausovu pozornost. Jak?“ zajímala jsem se.

„Klaus má své informátory všude, a je mi jasné, že sleduje i mě. Takže když budeš prozatím se mnou, tak si nás najde sám,“ řekl Elijah.

„Pokud je téměř nemožné zabít Původního, jak jste řekl, tak jak chcete Klause zabít?“

„Obávám se, že to není tvoje starost,“ prohlásil, zvedl se a odešel.

Pár minut se nevracel a já byla nervózní. Když se vrátil, nesl dva hrnečky.

Jeden mi nabídl a zeptal se: „Kafe?“

„Ano. Děkuju,“ řekla jsem a hrneček přijala.

Chvilku jsme byli potichu. Bylo mi to nepříjemné. Všimla jsem si, že se mě chvilkami prohlíží, i když to já jeho také.

Nikdy jsem nikoho takového nepotkala. Cítila jsem, že je mocnější než Stefan a Damon dohromady, a daleko nebezpečnější. Přesto na mě byl milý.

Bylo mi jasné, že by se ke mně mohl chovat jako k odpadu, a stejně by moje přítomnost Klause přilákala. Nechápala jsem to, ale pořád mi v jeho přítomnosti bylo hezky.

Nevěděla jsem, co se stalo v přízemi hotelu, ale toužila jsem sedět vedle něj, dotýkat se ho a-

Dost. Nad tímhle už přemýšlet nehodlám, přikázala jsem si.

Uvědomila jsem si, že mě dál se zájmem pozoruje, a ucítila jsem, jak mi hoří tváře, a rychle jsem uhnula pohledem.

Napila jsem se kafe a říkala jsem si, ať přemýšlím nad Stefanem, ale vždycky, když jsem si ho vybavila, objevil se i Elijah.

Je to strašné. Je to strašné. Je to strašné, pořád jsem si to opakovala v hlavě, ale nebyla to pravda.

Protože se ti to líbí, šeptal neuvěřitelně otravný hlásek v mé mysli.

„Eleno?“ řekl a já si uvědomila, jak hezky zní mé jméno z jeho úst. Mělo to takový hezký tón a Elijah měl takový krásný hlas.

„Ano?“

„Nemáš horečku? Úplně hoříš,“ ptal se s obavou v hlase.

Sáhla jsem si na čelo a bylo mi jasné, že má pravdu.

„Možná si raději půjdu lehnout,“ řekla jsem, protože jsem si všimla, že už je celkem pozdě.

„Dobrá.“

Vešla jsem do svého pokoje, položila na stolek u postele kafe, svlékla si mikinu, hodila ji na část postele a lehla si. Snažila jsem se usnout, ale podařilo se mi to až po nějaké době, protože jsem pořád musela myslet na to, co se to se mnou děje.

Když jsem se probudila, tak do pokoje svítilo slunce.

Zase se mi zdál ten sen, pomyslela jsem si.

Vzpomněla jsem si na něj, ale tentokrát to nezůstalo jen u líbání jako v autě.

Protáhla jsem se a posadila se. Naproti mně byly hodiny a já málem vyjekla, když jsem si uvědomila, že je už po dvanácté.

Šla jsem do koupelny, kde jsem se opláchla a vyčistila si zuby. Když jsem se vrátila, oblékla jsem si mikinu a šla do obýváku. Na stole tam ležel papírek, na kterém bylo úhledným písmem napsáno:


Šel jsem ven, musím si něco zařídit. Najez se a nějak se zatím zabav. Nepokoušej se o útěk!

Elijah


Byla jsem překvapená, když jsem si uvědomila, že mě tu vážně nechal samotnou.

Šla jsem do kuchyně, kde jsem našla spoustu možných jídel, a vzala si lupínky s mlékem. Sice už byl čas na oběd, ale já před chvílí vstávala.

Udělala jsem si k tomu kafe a vrátila se zpět do obýváku. Jídlo s kafem jsem položila na skleněný stůl a teprve teď jsem si uvědomila, že to kafe ze včerejška už na stolku v pokoji nebylo.

Asi ho odnesl Elijah, řekla jsem si. I když jsem si nemohla pomoct, ale líbila se mi představa, že za mnou Elijah byl. Ke snídani jsem si pustila televizi. Elijah přišel po několika hodinách, zatímco já jsem se stále válela na gauči a koukala na televizi.

„Jak jsi se měla?“ zeptal se.

„Docela dobře. A ty?“ řekla jsem a příliš pozdě si uvědomila, že jsem mu začala tykat.

„Ušlo to,“ prohlásil a dodal: „Jestli chceš, tak mi tykat můžeš, ale nepřeháněj to.“

Další věc, kterou mě překvapil, i když už jsem je raději nepočítala. V každém případě jsem byla ráda, že je zpět, i když jsem se za to chtěla zabít.

Elijah se zatím posadil vedle mě a také začal sledovat televizi.

Byla jsem z jeho až přílišné blízkosti nervózní, protože každý kousek mého těla mi říkal, ať jdu ještě blíž. Tou snahou se tomu bránit jsem se začala lehce třást a Elijah si toho naneštěstí všiml.

„Děje se něco?“ zeptal se s obavami v hlase.

„Ne,“ zalhala jsem a pokusila se usmát. Hned mi bylo jasné, že mi neuvěřil. Měl totiž pravdu. Jsem strašně špatná lhářka.

„Pořád se mě bojíš, Eleno?“ zajímal se.

„Ne,“ tentokrát jsem nelhala.

Můj strach z něj už úplně přešel. Celou dobu našeho rozhovoru jsem se dívala na svoje boty a teď jsem si najednou zvedla pohled a podívala se do těch jeho krásných hnědých očí.

Okamžitě jsem si uvědomila, že to byla strašná chyba, protože jsem se už nedokázala ovládnout a políbila jsem ho. Už ve snu jsem cítila, jaké by to mohlo být, ale s tímhle se to nedalo srovnávat.

V tomhle okamžiku jsem i zapomněla na svou lásku ke Stefanovi, protože jsem nikdy nic takového nezažila. Ani se nedalo popsat slovy, jak to bylo krásné.

Okamžitě se začal zapojovat i Elijah. Cítila jsem, jak mě přitiskl blíže k sobě, a začal mě čím dál vášnivěji líbat. Neuvědomila jsem si, co se to děje, a už jsem nechala pracovat jen své tělo.

Elijah se pomalu přesunul z mých úst na krk. Sundal mi mikinu a já si zase přivlastnila jeho ústa. Rukama jsem mu vjela do vlasů a přitiskla ho k sobě ještě blíže.

Když už mi to nestačilo, začala jsem mu rozepínat košili. Elijah mi jedním pohybem sundal tílko a přesunuli jsme se na zem. Cítila jsem pod svýma rukama jeho svalnaté tělo a toužila i po něčem více. Rozepnula jsem mu pásek a sundala mu i kalhoty. Ani nevím, jak se na zemi ocitly ty moje, ale to mi bylo v té chvíli jedno.

Pomalu jsme se dostávali k tomu, po čem jsem toužila nejvíce. Přesto mě jeho doteky vzrušovaly, tak jako ještě ničí. V tu chvíli, kdy došlo k vyvrcholení, jsem si uvědomila, že tohle byl pravděpodobně nejkrásnější zážitek mého života a že na to nikdy nezapomenu.

Po chvíli ten úžasný zážitek začal vyprchávat. Když už mě přestalo ovládat mé tělo a já mohla racionálně uvažovat, jsem si uvědomila, co se stalo, a Elijah pravděpodobně také, protože byl neuvěřitelně překvapený a vyčerpaný si lehl vedle mě.




Vím, že je to celkem rychlé, ale doufám, že se bude líbit, tak prosím, pište komentáře, a děkuju za ty, co jste napsali.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pravá láska - 4. kapitola:

5. Abby
08.03.2014 [11:33]

Dokonalý Emoticon Emoticon

4. Teri
08.03.2014 [9:51]

Úžasný Emoticon

3. Sis
07.03.2014 [22:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Me
06.03.2014 [21:16]

Bezchybné!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

1. PetraCullen přispěvatel
04.03.2014 [11:30]

PetraCullenZabrousila jsem ze zvědavosti na tvůj profil a znovu jedním dechem jsem si přečetla tuhle 4. kapitolku. Emoticon Emoticon Jsem ráda, že jsem ji objevila mezi prvníma. Emoticon Kapitolka se mi moc líbila ještě víc předchozí. Emoticon Emoticon Ale narovinu. To bych do Eleny neřekla. Emoticon A do Elijaha vůbec ne, že spolu něco mít budou. Emoticon Jen tak dál!! :) Budu se moc těšit na další!!! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!