OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Upíří deníky 4. kapitola



Upíří deníky 4. kapitolaV téhle kapitole se konečně dočkáte Dessie, zjistíte, proč přijede do Mystic falls. Teresa se probudí ze strašlivé noční můry.

Dessie

Dívka s černými vlasy se otočila na podpatku a naklonila se nad svůj notebook. Po chvíli se zase otočila na mě, zatímco jsem si četla nějakou knihu, popravdě ani nevím jakou. Ne že bych si ji vážně četla, protože ty slova jsou nějaký... Obrácený?

Máš to obrácený, jak takhle můžeš číst?" řekla a obrátila knihu, jak má být.

„To jsem si neuvědomila," přiznala jsem se. Jo tak proto to nebylo k přečtení!

„Asi se ti to nebude líbit, ale musíš udělat, co ti řeknu," pronesla s úsměvem.

„Tak dobře, ale tohle je naposledy. Pamatuješ, jak kvůli mně dopadla ta ženská?" vyštěkla jsem.

Ano, pamatuju si to moc dobře. Ale tohle s tím nemá vůbec nic dělat, tak to do toho nemotej!" upozornila mě.

Fajn, fajn, fajn. Tak co to je tentokrát?" zeptala jsem se jí s povzdechnutím.

„Pojedeš do Mystic falls, nikoho tam neznáš," řekla mi.

Máš pravdu, nikoho tam neznám. Tak co tam budu dělat?" řekla jsem.

Najdeš bratry Salvatore a zabráníš jim v tom, aby otevřeli hrobku," oznámila s klidem.

Co? Proč?" nechápala jsem.

Všichni si myslí, že tam je Katherine pořád uvězněná, je to upírka. Katherine Pierce," řekla.

A co s tím mám společného já?" zeptala jsem se.

No to snad nemyslíš vážně. Jsem silnější než ty, takže jestli nechceš skončit mrtvá, radím ti, na víc se neptej," upozornila mě.

„Tak dobře, udělám to. Co pro to budu muset udělat?"

Budeš muset všem lhát, což určitě zvládneš, když k nikomu z nich nechováš city!" křikla.

Co? Lhát? Ne, já neumím lhát!" bránila jsem se.

„Dess, jestli jim řekneš, proč si sem přijela, jsi mrtvá!" vyštěkla.

Tak jo, ale nikoho zabíjet nebudu," povzdechla jsem si.

Budeš muset. Pokud to bude příliš těžké, budeš muset někoho z nich zabít. Damona ale zabiješ dřív, než budeš muset, poleze ti pěkně na nervy," řekla.

„Nikoho zabíjet nebudu," řekla jsem.

Stojící dívka se dívala do krbu na plameny ohně, jak praská dřevo. Ticho nic nepřerušovalo. Otočila se a chvíli sledovala to místo, na kterém před chvílí stála Dessie. Pokud ta holka nezvládne tohle, tak už nic, pomyslela si.

„To se ještě uvidí," šeptla do tmy a odešla po schodech nahoru.


Teresa


Běžím po nějaké dálnici, právě jsem utekla ze hřbitova. Přede mnou se zrovna objevil ten havran! Dělá si ze mě srandu?

Najednou se mi zachtělo křičet, utíkat. Měla jsem z něho strach, nevím proč. Nemohla jsem dělat nic, ani křičet, jen jsem tam stála a zrychleně dýchala. Slyšela jsem své srdce, jak zrychleně bije. Musím ihned utéct! Sledovala jsem, jak se ke mně ten havran přibližuje, o chvíli později jsem se rozeběhla a o něco zakopla. Sletěla jsem k zemi a pak jsem proklínala ten kámen, o který jsem zakopla. Havran se stále přibližoval blíž a blíž, já se zatím rychle přesouvala k jednomu stromu, který byl poblíž. Pak jsem se opřela o ten strom a čekala, co se bude dít dál. Kdybych mohla vstát, o co jsem se taky už pokoušela, tak bych ještě zkusila utéct, jenže nemůžu! Nemůžu vstát!

Když byl havran u mě, tak jsem zpanikařila. Klovl mě do oka, vykřikla jsem. Upadla jsem do černoty.


Ihned jsem se přemístila do sedu a vykřikla. Do pokoje se ihned přihnala Jenna.

„Ter! Co se stalo? Podívej se na ty kruhy pod očima, takhle nemůžeš jít do školy! Omluvím tě," řekla a odešla z pokoje.

„Zase ten havran," řekla jsem.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří deníky 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!