OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » We and our loves - 2. kapitola



We and our loves - 2. kapitolaV druhej kapitole sa na scéne konečne objavuje Damon.

 

 

2. KAPITOLA

Pohľad Damona:
Dnes idem na stretnutie rady. Viem, je to vcelku komické. Upír, ktorý ide na stretnutie rady, ktorá plánuje všetkých upírov pozabíjať. No čo, je to zábava, počúvať všetkých tých ľudí, ako predkladajú rôzne návrhy na zničenie upírov. V rade sú väčšinou rodiny zakladateľov Mystic Falls, ale najnovším členom je jedna chutná blondínka.

Tá však ale nie je zo zakladateľskej rodiny, takže neviem, ako sa tam dostala. Možno pozná starostku Lockwoodovú. Počul som, že sa do Mystic Falls prisťahovala s kamarátkou. Ak je aspoň z polovice taká chrumkavá, ako tá blondína, tak to by som si dal povedať. Neviem, ako sa volajú alebo odkiaľ prišli, ale ja to zistím...
„Našli sa ďalšie tri telá...“ začala šerifka.
„Treba konať. Vyzerá to tak, že v meste máme ďalšieho upíra alebo možno aj viacerých. Dopočuli sme sa, že Gilbertoví mali nejakú zbraň proti upírom. John, nevieš o tom niečo?“ spýtala sa starostka Johna Gilberta, toho chlapa nenávidím.
„Samozrejme, že viem, pani starostka, už som tú vec začal hľadať. Sľubujem vám, že len čo to nájdem, tak vám dám vedieť,“ povedal John.
„Ďakujem, John, bola by som ti vďačná, keby si sa s tým poponáhľal, nechceme predsa viac mŕtvych, však?“ spýtala sa starostka.
„Iste, pani starostka,“ odpovedal John.
Toto už vyzerá zle. Taký prístroj totiž naozaj existuje. V roku 1864, kedy som sa premenil, zomrela moja kamarátka, volala sa Annah. To ona ma premenila.

Annah bola moja najlepšia priateľka a priznala sa mi, že je upírka. Povedal som jej, aby ma premenila, nechcel som o ňu nikdy prísť, ale potom sa zjavil Gilbert a Annah mi vzal. Nanešťastie ma Annah premenila predtým, ako zomrela a Stefana tiež. Stefan je môj brat.

Moja mama, otec, Stefan a Annah boli jediní, ktorých som mal skutočne veľmi rád. Mama mi zomrela, keď som bol ešte dieťa, s otcom som sa síce stále iba hádal, ale mal som ho rád, Annah mi zomrela tiež, takže mi zostal iba Stefan, je to môj malý brat a ja ho budem ochraňovať, aj keby som mal preto zomrieť ja sám.

Pohľad Eleny:
Prechádzala som sa ulicami Mystic Falls. Boli tu nádherné domčeky. Za mojich ľudských čias sa takéto nádhery ešte nestavali. Spomínam si, ako som s rodičmi chodievala do hory na prechádzky, mala som pätnásť, bolo to krásne obdobie v mojom živote... nemôžem premýšľať nad minulosťou, čo bolo, bolo, teraz musím myslieť na budúcnosť a hlavne na dnešný program.

Toto mesto chceme zbaviť železníka a vrátiť ho upírom, ale ešte sme nepohli ani prstom, aby sa tak stalo. Viem, čo dnes večer urobíme. Pôjdeme do miestneho baru a pár ľudí pozabíjame, pár ich premeníme, ale hlavné je to, že sa zabavíme.
Prišla som domov. V dome už bola Bekah a popíjala krv.
„Bekah, nemáš chuť na niečo čerstvejšie?“ opýtala som sa jej s lišiackym úsmevom.
„Máme problém, Elena,“ povedala, ale svoju vetu nedokončila.
„Čo sa stalo?“ spýtala som sa.
„Rada hľadá Gilbertov prístroj z roku 1864, ten, ktorý Emily začarovala, ten, s ktorým pochytali všetkých upírov v meste,“ povedala, ale na mňa sa ani nepozrela.
„A to je zlé?“ spýtala som s otázkou v očiach.
„Elena, to je veľmi zlé, mne sa síce nič nestane, ale čo ty? Môžu ťa chytiť a zabiť. A to ja nechcem a je to tiež zlé pre náš plán, ako môžeme mesto vrátiť upírom, ak tu ani jeden nebude?“ To už sa ale na mňa pozrela.
„Rebekah, ja sa o sebe postarať viem a...“ nedokončila som svoju vetu, lebo ma prerušila.
„El, ja viem, že si silná, ale to ten prístroj tiež,“ povedala mi smutne.
„Fajn, nejako to vyriešime, ale mohli by sme si dnešný večer ešte užiť? Na dnes som predsa vymýšľala program,“ povedala som a ona sa na mňa strápene pozrela. „Prosím,“ dodala som.
Rebekah si povzdychla, ale nakoniec prikývla. Rýchlo som ju bežala objať. „Čo by som pre teba neurobila? A čo si vlastne vymyslela?“ opýtala som sa.
„Miestny bar. Zabíjanie, premieňanie a trocha zábavy... čo ty na to?“ opýtala som sa a urobila psie oči.
„To znie celkom fajn. A ako sa ten bar volá?“ spýtala sa s nadvihnutým obočím.
„Mystic Grill,“ povedala som.
„Aaah, tam som už bola. Stretla som tam jedného fešáka, svetlé vlasy, zelené oči, len jedna chybička - bol to upír. Takže žiadne užiť a zabiť, pretože zabíjanie upíra je také o ničom, lepší je človek, lebo toho môžem vysať,“ povedala so smiechom.
„Takže upír, to by mohol byť vážny vzťah... možno časom svadba...“ podpichovala som ju.
„Jasné,“ povedala s iróniou v hlase. „Ja a vážny vzťah? To nejde dokopy.“
„Typická Rebekah,“ povedala som s grimasou na tvári.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek We and our loves - 2. kapitola:

4.
Smazat | Upravit | 18.08.2014 [23:59]

Těším se na pohledy do minulosti. :3

Ráda si přečtu i tu spoluautorskou, pokud to nebude vadit tomu, se kterým si ji psala, že by jsi ji přidávala sem.
Pokud ne, tak si ji s radostí přečtu. Emoticon Emoticon Emoticon

3. Tinka7 přispěvatel
18.08.2014 [21:44]

Tinka7TheSinna: Áno, z Damona som urobila starostlivého brata, ale aj tak to stále bude poriadne číslo, Katherine som na ich premenu nepoužila zámerne, pretože som spomínala, že Elena je prvá koho Rebekah premenila a Elena by musela byť pôvodná dvojníčka a v tejto kapitolovke žiadnych dvojníkov nechcem Emoticon Damonovi som pre zmenu urobila naozajstnú priateľku, ale Annah sa samozrejme poznala aj so Stefanom, možno ho premenila, lebo to bol Damonov brat a možno pre niečo iné (určite budú niektoré kapitoly aj s pohľadom do minulosti) Emoticon A ešte jedna otázka, mám rozpísanú ďalšiu poviedku, ktorá pôvodne bola spoluautorská, ale pokračovať by som už mala sama, mám ju pridať? Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 18.08.2014 [16:32]

Krásná kapitola. Damon se ukázal jako starostlivý bratříček.

Je taková zvláštní obměna, když někdo na přeměnu Damona a Stefana nepoužije Katherin. A když to je "jenom" Damonova kamarádka. Ale líbí se mi to. Možná trochu přemýšlím, proč přeměnila i Stefana, ale to už se v tom asi moc rýpu. Určitě se to časem dozvím.

Emoticon Emoticon Těším se, co se z toho vyvine a až se uskuteční veliké setkání holek s bratry. Emoticon Už teď netrpělivě čekám na pokračování. Emoticon

P. S. Nádherný trailer. Písnička, scény, všechno. Skoro jsem se u toho rozbrečela, protože mi připomněl nedávno vydaný poslední díl série, u kterého jsem brečela jako malá. Emoticon Emoticon Emoticon

1. mima33 admin
17.08.2014 [19:20]

mima33Ahoj, článok ti vraciam k oprave.
*Do perexu patrí stručný popis danej kapitoly, minimálne dvomi tromi slovami. Anotácia poviedky sa píše len k prvej kapitole či prológu.
*Zmenši si veľkosť videa, presahuje ti do bočného menu. Z názvu si to "+ promo" zmaž, pretože to tam nepatrí.
*Keď píšeš priamu reč a za ňou uvádzaciu vetu treba medzi nimi použiť interpunkčné znamienko (bodku, čiarku), nestačia úvodzovky.
*Čiarky
*Po prvých úvodzovkách sa medzera nepíše!
*Keď píšeš tri bodky, píš tri, nie štyri alebo koľko sa ti podarí.
*S kým, s čím? Z koho, z čoho?
*V nominatíve plurálu sa píše mäkké i!
*Pri pomlčke sa píše medzera z oboch strán.
*Vkladám ti sem vzor na písanie priamej reči, poriadne si ho prezri:

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Hej," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Petra," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"

Pokiaľ máš problémy s gramatikou, odporúčam ti nájsť si korektora. Ich zoznam nájdeš tu: www.ourstories.cz/21-pomoc-autorum/zoznam-korektorov/

Až keď si opravíš všetky chyby, opäť zaškrtni, že je článok hotový.
Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!