OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » I'm the Alpha now - 14. kapitola



I'm the Alpha now - 14. kapitolaStiles se snaží s ostatními najít Dereka. Annie se zase rozhodla trochu mučit Kola, ale překvapí ji nečekaná návštěva.

Kapitola čtrnáctá
Co se stalo?
 
Annie

Zírala jsem na místo, kde byla před chvílí moje sestra a temný stín z ní vylétl rychlostí podobnou upírům. Křičela jsem její jméno, když ji unesl, ale teď jsem tam jen stála a zírala na prázdné místo. Moje sestra byla pryč a měl ji Derek. Rituál se povedl úplně jinak, než měl. Z Dereka sice hybrid je, ale Peter nezískal moc alfa vlkodlaka, ani Klaus nezískal svou dokonalou zásobárnu s krví, aby mohl měnit vlkodlaky na hybridy. Derek byl jiného druhu, přesto byl nejspíš jako Klaus. Dva nesmrtelní se stejnou mocí. To nemohlo dopadnout dobře ani pro jednoho z nás. Pro celé město.

„Jak se to, sakra, stalo?!“ zařval Peter a přecházel rozzuřeně po místě, kde před chvílí stála má sestra.

Povedená čtveřice, které jsem řekla, aby zůstali, utekla do lesů, pravděpodobně hledali Dereka, ale já tam stále stála. Moje sestra mě neposlechla, říkala jsem jí, že je to nebezpečné, ale nikdo neposlouchal. Nikdy mě nikdo neposlouchal.

„Ty malá mrcho, co jsi udělala, aby nevyšel rituál?“ šel ke mně Klaus, obličej měl přeměněný, snad aby naháněl strach, ale já byla moc otupělá.

„Je to tvoje vina, říkala jsem, že jí to ublíží, a ublížilo!“ řekla jsem a postoupila dopředu, vrazila jsem mu facku, bylo mi jedno, že to byl velký hybrid, král upírů a vlkodlaků, nebo na co se to pasoval.

„Princezno, radši by ses měla krotit, právě teď ti klidně zakroutí tím roztomilým krčkem,“ zasmál se Kol, stál za mnou a já jen zavrtěla hlavou.

„Nenávidím vás všechny,“ zašeptala jsem a pak pozvedla ruku k nebesům.

Tohle jsem si zakázala, ale nebyla tu jiná možnost. Musela jsem přijmout moc, jako každý v mé rodině, kromě Lary a mě. Moc proudící přímo z elementů. Oheň, voda, vzduch, země, energie. Dar, který získala moje rodina. Já tomu říkám prokletí. Čarodějka má díky nepřetržitému proudu energie velkou moc, a tu taky nemusí zvládnout. Naši rodiče kvůli této moci zemřeli při naší ochraně. A proto jsem ji nechtěla použít, a ani Lara, ta se ale dala na temnou stranu. Blesk pročísl oblohu a všichni odskočili, když uhodil do mé napřažené dlaně. Zavřela jsem oči a vstřebávala tu moc, než jsem na ně koukla a přešla ke Kolovi.

„Tohle si užiješ,“ ušklíbla jsem se na něj a pak luskla prsty. Všichni kolem upadli na zem jako podťatí, usnuli. Nikomu bych nemohla ublížit, ale… Kolovi ano, když ublížil on mně.

„Vážně si to užiju? V tom případě musím být navrchu,“ řekl mi, než jsem ho praštila a poslala ho do říše snů.

 
 
Stiles

„Co budeme dělat?“ zeptal jsem se, jak jsme všichni běželi lesem. Byl jsem zmatený ohledně všeho, co se stalo.

„Najdeme Dereka, teď je silný, snad nám pomůže,“ řekl Scott a zastavil, pořádně se nadechl.

„Nelíbí se mi to, moc hluku, moc…“ zašeptala Lydia, než se podívala do dáli a nasadila svou tvář, která dokazuje, že je zase mimo.

„Co se děje?“ dívala se na ni zmateně Kira a já taky.

Jenže Lydia nám neodpověděla, místo toho začala křičet tak hlasitě, jako nikdy dřív…

 
 
Annie

Seděla jsem na gauči, zatímco jsem svého „hosta“ nechala ležet na zemi, nechápala jsem, co mě to popadlo, že jsem ho unesla, ale tolik mě to všechno naštvalo.

Navíc jsem ani nevěděla, kde je moje sestra, a celá jsem se chvěla novou mocí. Bylo toho moc. Potřebovala jsem, aby tohle všechno skončilo.

„Sakra…“ ozvalo se z podlahy, když se probíral.

„Prospal jsi se,“ zašeptala jsem, když jsem vstala, vzala sklenku vody a chrstla mu ji do tváře. Zařval bolestí ze sporýše v něm a já viděla pálit jeho tvář.

„Ty mrcho,“ zavrčel a už se hnal ke mně, ale odhodila jsem ho svou mocí o kus dál na stěnu.

„Všechno si zasloužíš, mnohem víc si zasloužíš. Ty a tvůj prohnilý bratr jste mi zničili sestru, ty jsi mě znásilnil. Takže já teď...“

„Znásilníš mě? Užil bych si to, určitě,“ rozesmál se, jak mě přerušil.

„Ne, bude tě to bolet, hodně…“ usmála jsem se sladce a natáhla k němu ruku a mávla s ní ve vzduchu, takže v jeho triku prosákla krev, která se tvořila z řezance na jeho hrudi. Kol zavrčel, jak bojoval proti moci, která ho držela na zdi. „Doufám, že si to užiješ stejně jako já,“ řekla jsem a mávla rukou znovu. S každou řeznou ranou do jeho těla utržila moje duše a srdce svou taky.

 
 
Stiles

Seděli jsme v jednom baru a všichni jsme měli v ruce vodu. Nic jiného by nám ani nenalili. Potají jsme pokukovali na Lydii, ale ta držela pohled na sklence, kterou objímala rukama.

„Jak je ti?“ zeptal jsem se konečně a položil ruku na její paži. Celá se třásla.

„Špatně, všude je moc lidí, moc… moc duší, přitahuje je moc, velká moc…“ šeptala Lydia a pak se vzlykem pustila sklenku a objala mě.

Přivinul jsem ji k sobě a nechal ji plakat, hladil jsem ji u toho po vlasech a snažil se ji utišit.

„Co budeme dělat?“ zeptal se Scott, který vypadal velmi unaveně.

Vypadal asi tak, jak jsem se sám cítil.

„Měli bychom si najít ubytování, aspoň na dnešní noc, a pokračovat v hledání zítra. Všichni jsme unavení, sotva se držíme na nohou.“

Kira zavolala servírku, abychom mohli zaplatit.

„Máš pravdu, skoro nemůžu udržet hlavu nahoře,“ přiznal Scott a vstal. Já jsem pomohl Lydii a objímal jsem ji, když jsme šli z baru a dívali se po ubytování.

 
 
Annie

Zrychleně jsem dýchala, jak jsem se dívala na to, co jsem provedla. Kolovo oblečení bylo zbrocené krví a sám těžce oddechoval. Stávalo se ze mě stejné monstrum, jako byl on.

„Už nemůžeš?“ uchechtnul se a opřel si hlavu o zeď, zavřel oči, už nemohl on sám.

„Můžu, ale je mi ze sebe samé špatně,“ zašeptala jsem a odstoupila od něj, moje moc ho dál držela u zdi a já se šla rychle napít, vzala jsem z otcových tajných zásob a napila se whisky.

Zašklebila jsem se, jak mě ta chuť pálila. Nebyla jsem na alkohol, ale tohle to potřebovalo. Zavřela jsem oči a přemýšlela nad tím vším, co se dělo. Bylo to hrozné a já doufala ve vysvobození. Přemýšlela jsem nad tím, kde je Lara, věřila jsem, že jí Derek neublíží, že on je ten na straně hodných. Snad jsem měla pravdu.

„Tak co bude, sakra?“ zavolal vyčerpaně Kol a já přešla zpátky k němu a vchrstla mu to do tváře.

„Užij si whisky,“ řekla jsem mu a zpozorněla, kdy zazvonil zvonek, přešla jsem ke dveřím a otevřela.

Zůstala jsem tam překvapeně stát a jen zírala, když jsem konečně vstřebala, že v mých dveřích stojí muž v obleku. Ne ledajaký muž, ale ten sexy upír, Elijah Mikaelson. Bratr toho, který mi tolik ublížil a já ho teď mučila.

„Věřím,“ řekl mi Elijah a upravil si knoflíčky na saku, „že můj nezdárný bratr je tady a dostává to, co si zaslouží,“ dodal a podíval se konečně na mě.

Já mu pohled oplácela a jen stála, neschopna slova. Bylo by špatné, kdybych usnula a měla o něm nezbedné sny?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I'm the Alpha now - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!