OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokončené



Dokončeno

Království za lékárnici - Epilog

Království za lékárnici - EpilogZačátek, konec, epilog. Imogenino "dobrovolné" setkání s norskou Zlou čarodějnicí ze Západu. Enjoy :)

Dokončeno

Tajomstvá v tieňoch - Kapitola 1.

Tajomstvá v tieňoch - Kapitola 1.Je silnejšia, rýchlejšia a má ostrejšie zmysly. No nie je nesmrteľná.
V dobe, keď ľudstvo zničilo čo i len maličké náznaky mágie, je veľmi nebezpečné pýtať sa na dôvody, prečo je iná ako ostatní okolo nej. Ayana preto len prežíva zo dňa na deň a snaží sa priveľmi na seba nepútať pozornosť. Neúspešne.
Keď sa rozhodne niekoho zachrániť za pomoci svojich schopností, zaplatí za to. Ale nie tak, ako si predstavovala. Nečaká na ňu smrť. Ale niekto, kto o nej všetko vie. A vyzerá to tak, že ten niekto od nej niečo bude chcieť...
Má veriť neznámemu mužovi v kapucni alebo utiecť?

Pripravila som si pre vás ďalší príbeh. Dúfam, že vás zaujme. Príjemné čítanie. Lili

Dokončeno

Můj (ne)mrtvej přítel - Epilog

Můj (ne)mrtvej přítel - EpilogVšechno, co není mrtvé, končí. Všechna srdce jsou zlomená. Všechna slova vyřčená... ale Albert by možná chtěl ještě něco říct.

Dokončeno

Solitude - Barcelonská noc - časť 2.

Solitude - Barcelonská noc - časť 2.Barcelona a jej klenoty.

Dokončeno

Pyramid Doll 10. kapitola

Pyramid Doll 10. kapitolaCo dodat, poslední dílek povídky, podaří se Amy a Simon utéci z prokletého městečka přízraků? Čtěte:-)

Dokončeno

Change Of Life - Epilóg

Change Of Life - EpilógTak, toto je úplný koniec. Veľké rodinné stretnutie a večera. Prajem posledné príjemné čítanie.

Dokončeno

Zpátky do minulosti - Epilog

Zpátky do minulosti - EpilogI sny se mohou stát skutečností.

Carol :)

Dokončeno

Rasa - Epilog

Rasa - EpilogZávěr Rasy. Jak to nakonec všechno skončí? A je to opravdu konec?

Dokončeno

Žiju druhý život 11. kapitola

Žiju druhý život 11. kapitolaKonečně konečný díl jedné mé povídky. Možná bude i nějaké delší pokračování ze života jednoho upíra a jednoho anděla. Užijte si přeměnu Stacey na dokonalou dívku

Dokončeno

smazáno-26

Dokončeno

Yakuza: 17. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Yakuza: 17. kapitolaUpozornění: Povídka je celá psaná na styl yaoi (milostný vztah dvou mužů).

A je to tu. I Yakuza musela jednou skončit, takže si náležitě poslední díl užijte. Je plný náležité něžnosti, vděčnosti a lásky...

Dokončeno

Slepý hodinár 6. kapitola - Časy živých, časy mŕtvych

Slepý hodinár 6. kapitola - Časy živých, časy mŕtvych Každá cesta má svoj koniec. Tá jeho trvala až príliš dlho...

Dokončeno

Milovat? Nikdy! - Epilog

Milovat? Nikdy! - EpilogUpozornění: Povídka je celá psaná na styl yaoi (milostný vztah dvou mužů).

A je to tu. Konec příběhu. Celý epilog se odehrává po dvou letech, co Tsubaki opustil dětský domov a žije u Junových přátel. Tak jaké překvapení se stane teď? Prozradím jen to, že Tsubaki potká své biologické rodiče...

Dokončeno

Nepotrebujem ťa! - 27. kapitola + Epilóg

Nepotrebujem ťa! - 27. kapitola + EpilógLea Greenová nikdy neplakala za chlapcami. Nikdy sa nikomu neprosila. A vždy tvrdohlavo kopala okolo seba, aby sama sebe neublížila.
Utekala ako zbabelec pred zodpovednosťou a zatláčala realitu dozadu.
Dnešná posledná kapitola je o jej novom živote, ktorý docielila a do ktorého dospela.
A o čom je Epilóg? Ten je o kroku do neznáma s priateľmi, ktorých miluje. A o tom, že nech sa vám stane v živote hocičo zlé, vždy sa oplatí počkať si na to dobré.

Síň slávy

Nová naděje - Epilog

Nová naděje - EpilogKaždý potřebuje čas.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 11   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!