OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokončené



Dokončeno

Solitude: Epilóg

Solitude: EpilógKoniec. Posledné slzy.

Dokončeno

Atelier of Love - 19. kapitola

Atelier of Love - 19. kapitolaA pozor! Poslední díl naší společné yaoi/shounen ai je na světě. Jak jsme slíbili, mírně úsměvný konec nastiňující blízkou budoucnost. Užijte si to.

Dokončeno

Ukradnúť si šťastie - Kapitola 1.

Ukradnúť si šťastie - Kapitola 1.Zoey má na súčasné pomery dosť netradičné zamestnanie - živí sa tým, že okráda ostatných ľudí. Prebrala remeslo po svojom učiteľovi a teraz jej nie je nič sväté. A to doslova. Ak po niečom túžite a nemôžeme to získať legálnou cestou, stačí ju kontaktovať a ona to pre vás zaobstará bez toho, aby sa pýtala na podrobnosti.
A to sa jej možno stane osudným...
Pomaly sa pretĺka životom a spoločnosť jej robí len leopardie mláďa Piti, ktoré kedysi našla na svojom prahu a mylne ho považovala za mačku. Žijú zo dňa na deň, ale všetko sa to zmení v moment, keď zoberie svoju osudnú zákazku. Najskôr takmer zomrie a potom ešte narazí na divného chlapíka a od toho momentu ho vidí všade a zdá sa, že niečo od nej očakáva. Čo od nej Theo chce? A čo ak ho vlastne nezaujíma Zoey?
Čo ak Piti nemá leopardí kožuch dvadsaťštyri hodín denne?
Nech sa páči, môj nový príbeh. Myslím, že väčšina z vás čakala niečo iné, ale aj tak dúfam, že sa aspoň niektorým z vás zapáči.
Príjemné čítanie praje Lili ;)

Dokončeno

Song of best love - 20. kapitola = Epilog

Song of best love -  20. kapitola = EpilogO rok později.
Jak to celé nakonec skončí? Bude Nathan s Terou, nebo ne? A co Dylan? Weronika?

Dokončeno

Faraonův pšent - Epilog

Faraonův pšent - EpilogPůvodní úmysl - totiž pokračovat - jsem nedodržela - rozhodla jsem se povídku touto kapitolou ukončit. :)

Nevím, jak bych nastínila děj poslední kapitoly, zkusila jsem to dvakrát, dvakrát to bylo málo.

Probíhá bitva o Faros. Jak to celé dopadne? Užijte si čtení... ;)

Dokončeno

Božská střední - Epilog

Božská střední - EpilogSpolu až navěky věků jen díky osudu.

Carol1122 :)

Dokončeno

Nighttime Birds - Část pátá

Nighttime Birds - Část pátáZávěr krátké povídky Nighttime Birds. Adrian se dozvídá pravdu o své rodině a Jordana se shledává se svou matkou...

Dokončeno

Chtít a věřit 5. kapitola + Epilog

Chtít a věřit 5. kapitola + EpilogPoslední kapitola a epilog. Snad se vám to líbilo alespoň trošku. GV Vysvětlení, odpuštění a usmíření. Co dodat? :-)

Dokončeno

Slap for Cinderella - Epilóg

Slap for Cinderella - EpilógLana, 17-ročné dievča, zo slabšej strednej vrstvy prišla na prominentnú školu. Bolo to silné dievča, nebála si dupnúť nohou. Mala dosť bohatú slovnú zásobu a bola prudko výbušná.
Čo všetko človek musí podstúpiť kvôli láske? Čo dokáže pár zamlčaných viet? O čom je vlastne tento epilóg? Je o rozlúčení. O zime. O živote. O tom, že nikdy to nie je dokonalé.

Dokončeno

Démon - Epilóg

Démon - EpilógNa koho Jillian vystrelila?
Nikto nie je dokonalý. Každý má svoju temnú stránku. Je dôležité milovať človeka, no spolu s jeho nedostatkami. Je to možné aj ak sa jedná o temnú stranu?
Každý si tu snáď nájde odpovede na svoje otázky. :)

Dokončeno

StarGate:Atlantis - Dva životy - 1. kapitola

StarGate:Atlantis - Dva životy - 1. kapitolaDěj se odehrává od poloviny druhé série (po dílu 2x13).
Vstupte do světa Hvězdné brány a navštivte bájné město Antiků - Atlantidu.
Když jednoho dne naruší klidný chod mimozemského města, příchod naprosto neočekávaného návštěvníka, stává se z podplukovníka Shepparda nejméně oblíbený člen expedice. Nevěří mladé ženě, která údajně neví, jak se na Atlantidu dostala, a nepřestává pátrat po jejím tajemství, které přede všemi ukrývá. Oproti tomu zbytek členů přijme mladou ženu vcelku vřele, díky čemuž se postupně zapojí do chodu expedice, a přitom tajně pátrá po důvodu svého příchodu do města. Avšak cesta je poněkud více trnitá než by si mohla myslet a její výsledek se nemusí líbit nejen jí. Jak moc ovlivní chod antického města obyčejná žena, která nemá nejmenší ponětí o existenci programu Hvězdné brány?

Dokončeno

Boj o život epilóg - Koniec prvej časti. Život ide ďalej!

Boj o život epilóg - Koniec prvej časti. Život ide ďalej!Koniec. Záver. Finito. Ako sa Simone vyrovná s odhaleným tajomstvom? Odvrhne ho alebo sa s tým zmiery a prekoná svoj strach? Ako dopadne Michael a jej vzťah s otcom?

Dokončeno

Jamie a já - X.

Jamie a já - X.Když jste zamilovaní, vidíte prý všechno v růžovém světle. Je možné vidět v krajině obalené sněhem nějakou růžovou? Dnes naposledy příjemné čtení přeje Tethys

Dokončeno

V hloubi duše Epilog

V hloubi duše EpilogTak a máme tu epilog... Jak to nakonec dopadne? Stihne se Blake vrátit včas? Nebude už příliš pozdě?
Přeji pěkné čtení:) Đ99

Dokončeno

Stratení v čase - Prológ

Stratení v čase - PrológĽudská myseľ sa dá veľmi ľahko ovládať...
Ľudstvo do dokázalo, konečne vynašlo spôsob, ako cestovať v čase. No ako to už býva, vždy sa nájde niekto, kto chce zdanlivo neškodnú moc využiť vo svoj osobný prospech. Stroju času a jeho replík sa zmocnili ziskuchtiví ľudia, ktorých nikto nenazve inak ako Aristokrati.
Zo dňa na deň sa všetko mení, no nikto si to skutočne neuvedomuje. Alebo to tak aspoň navonok vyzerá. Ale nie je to tak. Ukrytí medzi ostatnými žijú jedinci, ktorí majú príliš silnú myseľ na to, aby sa dala ovládať. A pre to sú lovení. Jednou z nich je aj Cassie, ktorá po zmiznutí svojich rodičov žije zo dňa na deň a uniká ako najlepšie vie. Napriek jej snahe ju raz chytia a zavrú do väzenia.
Čo sa však stane, ak k nej zavrú niekoho, kto je rovnaký ako ona?
Neodolala som a začala písať. Dúfam, že sa vám môj nový príbeh zapáči. Príjemné čítanie praje Lili :)

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 11   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!