OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokončené



Dokončeno

Démon - 1.

Démon - 1.

Vitajte vo svete démonov. Nie, nebojte sa, nie sú všetci na tej temnej strane. Svoje o tom vie aj dvadsaťročný Alexander Sheenan, ktorý sa snaží ochrániť svoju šestnásťročnú sestru Harper pred "temnou stranou". Alexovi však túto snahu čoraz častejšie kazí jeho ex, Jillian, momentálna najlepšia priateľka Harper. Ako moc sa vo svete démonov označujú tri sady dvanástich čiernych perál a ľudia, ktorí si hovoria Vedenie. Alex postupne zisťuje, ako perly vlastne fungujú.

Okolo Alexa je zrazu veľmi veľa dievčat a minulosť na seba nenechá dlho čakať.

Temná strana je blízko. Koho stiahne so sebou?

A kde je skutočná a pravá láska?

Dokončeno

Kto som? Epilóg

Kto som? EpilógPosledná kapitola! Príjemné čítanie praje Alexis.

Dokončeno

Another Winner - 14. kapitola

Another Winner - 14. kapitolaPoslední kapitola. Jedna vzpomínka na Čtvrtohry a konec

Dokončeno

smazáno-13

Dokončeno

Potížistka - 18. kapitola

Potížistka - 18. kapitolaJe tu poslední kapitola a my ji začínáme o celé tři roky později. Ashley si žije svůj život a Nate ten svůj. A jak? A jak to vůbec všechno dopadne? Dozvěděl se Olly o tom, co Ashley neúmyslně způsobil? Příjemné POSLEDNÍ čtení. -E

Dokončeno

Len porozumieť - Epilóg

Len porozumieť - EpilógKeď slnko zahalí mraky.
Užite si to!

Dokončeno

Wrong, which can change the future - 13. část

Wrong, which can change the future - 13. částUPOZORNĚNÍ: Celá kapitolovka bude zaměřena na vztah dvou mužů (= shounen ai).

Tak, a je to tady, poslední kapitola našeho příběhu o andílkovi, kterému osud zlomil křídla, a právníkovi. Yoshi a Toshi. Takže jak to celé dopadne s nimi? Budou nakonec šťastní? Jak Yoshi dokáže Toshimu svou lásku? Užijte si to.

Doporučuji číst od 14 let. (Povídka obsahuje prvky yaoi = náznak sexu mezi muži)

Dokončeno

Čajovňa u draka XX. + Epilóg

Čajovňa u draka XX. + EpilógPosledná kapitola a Epilóg.
Keď už samovražda vám príde ako jediná prijateľná možnosť.

Dokončeno

The Guardians - Epilóg

The Guardians - EpilógČo by to bol za príbeh bez happy endu? :)

Dokončeno

Osudová vánice 10

Osudová vánice 10Jak Naruto zareaguje na Sakuřino přiznání citů? Je tu poslední díl této povídky, snad se vám líbila a přečtete si ode mě i něco dalšího...

Dokončeno

Some kind of emotion - 21. kapitola + epilog

Some kind of emotion - 21. kapitola + epilogPoslední díl povídky. Jak to mezi Xer a Carterem dopadne?

Dokončeno

Vlčí smečka epilog

Vlčí smečka epilogDarach a loučení

Dokončeno

Lyžák - 24. kapitola

Lyžák - 24. kapitolaPoslední den lyžáku a s ním spojené rozhodování...

Dokončeno

Nezostať sama - Epilóg

Nezostať sama - EpilógO dva a pol roka neskôr.
Snáď sa bude páčiť.

Dokončeno

Pomsta za spravodlivosť - Prológ + Časť 1.

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Pomsta za spravodlivosť - Prológ + Časť 1.Lilly ako dvanásť ročná prišla o celú rodinu, bola prinútená pozerať sa na ich smrť. Staršia sestra jej zomrela v náručí, ale ešte predtým ju prinútila sľúbiť jej, že osud ich rodiny pomstí.
O pätnásť rokov neskôr pod menom Kaya plní príkazy svojich nadriadených ako špičková agentka FBI. Stojí na strane ľudí, ktorí sú zodpovední za smrť jej rodiny. Pracuje v utajení a snaží sa získať nejaké informácie. Nová misia ju však zaveje do náručia muža z jej minulosti. Má Sarren odpovede, ktoré Kaya potrebuje k prežitiu?
Dúfam, že sa vám môj nový príbeh zapáči. Príjemné čítanie praje Lili :)

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!