OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokončené



Dokončeno

Příběh o modrovlasém chlapci - 7. část

Příběh o modrovlasém chlapci - 7. částKonečně jsem našla ten papír, kde jsem měla poslední část tohoto příběhu. YES! :D
Snad si ho ještě ti, kteří ho četli, tak nějak pamatují. (Kdo nečetl, mohl by si přečíst :P)
Jsem zvědavá, jestli jste čekali takový konec :D o.O

Dokončeno

Kéž by zítra o mne stál! - 19. kapitola - Pláč života

Kéž by zítra o mne stál! - 19. kapitola - Pláč životaPoslední kapitola mé povídky na téma Bídníků. Tohle jsem plánovala od začátku, jen se pořád měnil způsob, jak se to vlastně stane... Éponina umírá.

Dokončeno

Impossible Little Things 48

Impossible Little Things 48Závěr povídky ILT. A jakže to dopadne? Láskou jako hrom, nebo zlomeným srdcem?

Dokončeno

Holka na zabití - 9. kapitola + epilog

Holka na zabití - 9. kapitola + epilogTak, a je tu konec. Rose si konečně přiznala, že Dimitrije miluje, a tím poznala skutečnou lásku, a ne jen její předstírání. Bohužel se tím vyrovnal "karmický dluh". Definitivně se ukáže, jestli má umřít, nebo ne. Alanise.

Dokončeno

Říkej mi Wicky - Epilog

Říkej mi Wicky - EpilogKašmírový svetr a cesta do Glasgow. Dnes naposledy příjemné čtení. Tethys

Dokončeno

Vlčice - Skryt Lží - 23. kapitola

Vlčice - Skryt Lží - 23. kapitolaPoslední kapitola Skrytu Lží. Všechno jednou musí skončit. Skončí i život jedné z postav... Jak to dopadne s Christianem a Dawn?

Dokončeno

V tieni ilúzie - 33. kapitola + Epilóg

V tieni ilúzie - 33. kapitola + EpilógTakže, posledná kapitola s číslom 33 (celkom pekne mi to vyšlo :) ). A keď už som nemala prológ, tak som si povedala, že dám aspoň epilóg. Preto tá dĺžka. Poďakovanie potom nájdete na konci. Prajem príjemné čítanie :)

Dokončeno

Skrytá v krvi 27

Skrytá v krvi 27Poslední kapitola.
Malcolm svou malou holčičku zbožňuje nade všechno na světe a dal by jí všechno. A ona má bohužel hodně mizerný vkus. Co ale nadělá.

PS - Nenadávejte, prosím, na konec. Mě se takhle líbí a vlastně není už co dodat.

Dokončeno

Druhá tvář 1

Druhá tvář 1Margaret přišla v dětství o oba rodiče a po absolvování akademie se jí ujímá teta. Ta ji bere jen jako dočasného člena domácnosti, protože ji má v plánu brzy provdat. Než jí však zkříží plány...
Margaret tak nahlédne na odvrácenou stránku lidí a musí najít v sobě odhodlání znovu vstát, ačkoliv tím jediným důvodem je to, že její srdce ještě stále bije a dech proudí z plic.

Dokončeno

Past minulosti 20

Past minulosti 20Poslední kapitola a tak mi naposledy dovolte, aby Mia mohla pořádně podkopnout Nicolsonovo ego a dokázat mu, že on tedy rozhodně není středem vesmíru (ale že je jím ona :)

Dokončeno

Život po životě - epilog

Život po životě - epilogA je tu konec. :)

Dokončeno

Tři královny - Epocha 1. - 7. kapitola (Epilog)

Tři královny - Epocha 1. - 7. kapitola (Epilog)Konec 1. epochy. :) Arwen má nového rádce, na kterého si dělá zálusk, a chce odvrátit pozornost její mladší sestry, která o tohoto mladého muže také zavadila pohledem. A proto jí vybírá ženicha. Ovšem Aliabella má jiné starosti... Konkrétně Nörórského krále.

Dokončeno

Volba osudu 1

Volba osudu 1Forestovi se už po generace snaží zapadnout mezi obyčejné rodiny a slušně se jim to daří. Jen oni sami vědí, že jim v žilách kolují ještě zbytky čarodějnické krve. Jejich dcera Charlie je v tomto ale tak trochu černá ovce rodiny, nedokáže to ovládat a tak čekají, kdy něco vyvede. Ohrožení ale přijde odněkud jinud.
Setkání s úžasným klukem, vzkaz mrtvého havrana, ohrožení jejího bratra a šikana její spolužačky... To vše zamíchá s jejím osudem. Ale to se osud teprve rozehřívá.

Dokončeno

Stín nad městem 35. kapitola

Stín nad městem 35. kapitolaAsi docela dlouho očekávaná kapitola a děj asi nemusím moc popisovat vzhledem k tomu, že je s věkovým omezením 18+ (dotyčnou pasáž jsem dala o tón tmavší, takže jde pohodlně přeskočit).
Tak doufám, že se bude líbit a že mě za ten konec neukamenujete.

Dokončeno

Hra Padlých - Nenávisť - Epilóg 2/2

Hra Padlých - Nenávisť - Epilóg 2/2Úplný koniec je na svete.
Čo sa stalo s Alliiou? Kam odišla?
Arwen čaká súboj s časom... no nielen s tým. Musí čeliť rozhodnutiu, ako vynaloží s Alexovým životom, keď sa dozvie pravdu.
Tak ako sa to všetko skončí? Kto prežije a kto zomrie?

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!