OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Na cestě za samotou

Na cestě za samotouNěkteré věci lze změnit. Třeba tím, že se vydáme na cestu. Možná nás zavede tam, kam bychom nikdy nečekali.

Novinka

Trable s mikrovlnkou

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Trable s mikrovlnkouNejvíc nejrychlejší, nejsarkastičtější a nejnesmrtelnější. Až do chvíle, kdy se mu postaví do cesty technika. Alternativní název: Tři K (za inspiraci děkuji pánům Kulhánek, Kopřiva, Kotleta)

Novinka

Forever

Nedoporučujeme číst do 18 let.

ForeverPříběh o lásce, zradě a násilné smrti.

Novinka

Nestvůra

NestvůraNěkdy je hranice mezi fantazií a realitou tak tenká, že je to matoucí, chaotické. Nikdo nepozná, co je skutečné. Možná ani vy.

Novinka

Zvonění

ZvoněníPřemýšleli jste někdy nad tím, proč nám zvoní v uších? Vysvětlení vás možná překvapí.

 

Podvodné svetlo 2/2

Podvodné svetlo 2/2 Občas i princ z rozprávok žiada priveľa...

Novinka

Podvodné svetlo 1/2

Podvodné svetlo 1/2
Niekto, koho milujete, vás žiada, aby ste otvorili dvere. Neviete čo je za nimi a nevie to ani on.

Otvoríte ich?

Novinka

Střepy 2/2

Střepy 2/2Často se stává, že když má člověk zlomené srdce, koná věci, které by neměl. Málo z nás však ale dokáže tak silnou zápornou emoci - která nás žene v pomstě kupředu - zastavit. Někdo svých činů lituje, jiný ne.
Coral bude od dnešního dne patřit k té druhé skupině. Z čisté a nevinné duše se stane zkažená a zákeřná.
Vybrala si správně? Co myslíte?

Novinka

Střepy 1/2

Střepy 1/2Lidé prý pykají za své činy až po smrti. Někdo ale rozhodl, že Coral bude trpět už během svého života tím nejemociálnějším způsobem.
Existuje vůbec nějaký lék na zlomené srdce? Pokud ano, co pomohlo Vám?

PS: Její vyjadřování je takové nespisovné/zvláštní naschvál, protože v záchvatu zlosti lidé neumí uvažovat čistě, natož se vyjadřovat. :D Snad se Vám bude z první poloviny pravdivá povídka líbit, druhá část bude více akčnější. :)

Novinka

Host do domu, sekeru do ruky

Slohová práce do školy. Z deseti nabízených témat mě zaujalo vyprávění s názvem "Host do domu, hůl do ruky". Co takhle pořádná vloupačka? Hůl do ruky – proč ne rovnou sekeru? Nažhavil jsem svou fantazii na maximum a... výsledek je zde.

Novinka

Květinová smrt

Mít vlastní zahrádku vám nemusí nutně přinášet radost. Když se o ni hezky staráte, sebere vám nejen peníze, čas, energii. V některých případech dokonce i život. To ale není neřešitelný problém. Řešení nabízí moje první povídka.

 

Vianočné stretnutia: Osudné setkání

Vianočné stretnutia: Osudné setkáníSúťažná poviedka na tému Vianočné stretnutia

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Vianočné stretnutia: Nebezpečí vánočních nákupů

Vianočné stretnutia: Nebezpečí vánočních nákupůSúťažná poviedka na tému Vianočné stretnutia

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Vianočné stretnutia: Pouze T. Rexe

Vianočné stretnutia: Pouze T. RexeSúťažná poviedka na tému Vianočné stretnutia

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Vianočné stretnutia: Peklo v nás

Vianočné stretnutia: Peklo v násSúťažná poviedka na tému Vianočné stretnutia

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!