OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Není nad první pomoc

Jaké to je, když najdete mrtvolu? Dveře do mysli náctiletého Johna jsou otevřeny. Vstoupíte?

Novinka

Silná až do konce

Silná až do konceMůj pohled na dobu, kterou jsem nezažila. Doba, na kterou by mnoho lidí nejradši zapomnělo. Doba, která se, doufám, už nikdy nevrátí.
Jeden sluneční paprsek postačí, aby prosvítil hodně temna.
sv. František z Assisi

Novinka

Krvavá minulosť

Krvavá minulosť Po dlhej dobe zase niečo pridávam. Príbeh o žene/dievčati, ktorá prežila niečo, čo nemala. A to jej zmenilo život. Za beta read ďakujem PrincessCaroline.

Novinka

Vánoční zázrak

Povídka o tom, jak prožívá Štědrý den čtrnáctiletá dívka. Tento rok pro ni asi není moc veselý...

 

Atelier of Love - I. Bonus

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Atelier of Love - I. BonusSlíbená bonusová kapitola je takovou sladkou tečkou za celým příběhem, i když má návaznost jen slabou. Co se stane? Hm... Oba se zamilují ještě mnohem víc...

Novinka

Smrt přichází tiše

Smrt přichází tišeNaše sny jsou živé, přání se můžou vyplnit. I ta, která by měla zůstat nevyřčená, ta černá a špatná. Sáhnout si na život a přání zemřít je jedním z nich. A smrt se mstí... Přichází tiše, nikdo ji nevidí, ale jednou dostane každého. Má mnoho podob a jediné, co potřebuje, je náš souhlas.

Novinka

Blondýna a fyzikář

Povídka napsaná o hodině fyziky obsahující dvě živé spolužačky, a i fyzikář není od této karikatury vzdálen. Užijte si krátké čtení.

Novinka

Nic než odrážeč světla

Nic než odrážeč světlaMinimální ochutnávka z mého světa, světa v mé hlavě.

Novinka

Angel Whiteová

Angel WhiteováAngel - jméno dívky, která změní život klukovi, který měl za sebou poměrně smutné dětství. Když se ale Evan dozví, že Angel má nemocné srdce, je z toho nešťastný a bojí se, že o ni navždy přijde. Jak to s Angel dopadne? Přidávám citát k zamyšlení: "Světu jsi možná jen jednou osobou, ale jedné osobě můžeš být celým světem."

Novinka

Hrob

Jak a kdy poznáme, že jsme se rozhodli správně? A do jaké míry máme právo rozhodovat se podle svého pohodlí a snů, když tím přímo ovlivňujeme i životy jiných?

Novinka

Osudná "božská" noc

Osudná božská nocAfrodita a Héfaistos. Jakou měli vlastně svatební noc, když jejich manželství bylo z donucení?

Aneb jednorázovka na povídku "Božská střední." Carol1122 :)

Novinka

Výletníci

VýletníciRodinné výlety jsou prostě otrava. Třináctiletý Kryštof je jedináček, takže to ví moc dobře.

Novinka

Osvobození

Nedoporučujeme číst do 15 let.

OsvobozeníČerná maska zakrývala jistě ohyzdný obličej. Zlí lidé neukazují svou tvář, skrývají ji. Proč asi?

Novinka

Pohádky všedního života aneb Kocourek tulák

Pohádky všedního života aneb Kocourek tulákJiž třetí kraťoučká pohádka bez děje. Tentokráte jsem se od šelem psovitých přesunula k těm kočkovitým, takže je nutno očekávat, že to bude trochu jiné, ovšem přesto doufám, že mi "pohádkomilci" zachovají přízeň a nadále je budou tyto textíky bavit. Inspirace tentokráte opět v reálné události bez paralely k jakékoliv pohádce.

Novinka

Každý sen jednou skončí

Vždycky toužila po tom, splnit si svůj sen. Podařilo se jí to. Žila svým snem, proplouvala životem - hladce, bez problému. Neporušovala pravidla, se všemi vycházela. Tak co se pokazilo?

Příjemné čtení přeje MarryAnn :-)

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!