OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Nightmare in New York



Nightmare in New YorkS kamarádkou a jmenovkyní, která se čirou náhodou jmenuje PetraSalvatore, vám přinášíme tuhle trochu krvavější krátkou jednorázovku. New York v noci, kde se potlouká plno zločinců, feťáků a vrahů. Dívka se vrací pozdě v noci z práce a musí jít pěšky. Na sobě cítí něčí pohled a má pocit, že ji někdo sleduje. Opravdu je New York v noci tak nebezpečný? Víc se dočtete v naší povídce. Příjemné čtení přejí PetraCullen a PetraSalvatore. :)

Byla půlnoc. Měsíc byl v úplňku. Dívka se vracela pozdě domů z práce. Chtěla jet autobusem, ale poslední jí ujel před pár minutami. Musela jít pěšky a New York byl v noci velmi nebezpečné město pro různé zločince, feťáky a vrahy. Vždycky, když se vracela pozdě v noci, nosila sebou pepřový sprej, aby se dokázala ubránit, kdy by ji někdo chtěl napadnout. Ale dnes si ho vzít zapomněla. Přemýšlela kudy jít domů. Jestli si to zkrátit přes opuštěnou ulici, která vypadala děsivě, nebo jestli to domů složitě obcházet. Po chvíli si vybrala první možnost. Vydala se tedy přes opuštěnou děsivou ulici. Zaslechla za sebou kroky, ale byla příliš vyděšená na to, aby se otočila. Kroky neustávaly. Dívka zrychlila krok, avšak kroky za ní také zrychlily. Byla vyděšená a srdce jí rychle bušilo. Zaslechla šepot. Ještě zrychlila. Po chvíli narazila na park.

Nikde nikdo nebyl. Vběhla do Central parku, kde nedávno byly zavražděné dvě dívky v jejím věku. Vraha se jim zatím nepodařilo vypátrat. Vždycky, když mu byla policie na stopě, záhadně se vypařil jak pára nad hrncem. Po druhé za dnešní večer zalitovala, že si svůj pepřový sprej zapomněla doma.

Lampy zlověstně svítily a jí se udělala husí kůže po celém těle. Mrazilo ji v zádech a byla na smrt vyděšená. Nevěděla, co má dělat. Odněkud se ozval zlověstný smích jako od samotného satana. Bylo to tady. Někdo ji sledoval a pronásledoval. Zakřičela zoufale do noci a začala utíkat, co jí sily stačily. Věděla, že vrahovi neuteče. Bylo jí jasné, že ji celou dobu sledoval, aby ji mohl pro potěšení zabít. Možná ji nejdřív znásilní a pak ji jednoduše zabije. Otřásla se hrůzou a zděšením. Nohy jí dopadaly na chodník během a vyloženým úsilím. Nikdy neuměla rychle utíkat a dnešní noc nebyla výjimkou. Věděla, že se blíží posledních pár minut jejího života. Už nikdy neuvidí svoji rodinu. Při pomyšlení na takovou představu jí vytryskly slzy do očí. Byla pitomá, když se rozhodla, že si pepřový sprej dneska nevezme.

Na co si hrála, když si ho jenom dneska nevzala?! Věřila, že už vrazi v New Yorku nejsou?! Uvědomila si, že byla bláhová a naivní. Bránit se taky neuměla. Uvažovala, kde by se mohla schovat, ale nic nemohla vymyslet, jak byla ochromená hrůzou, která se jí zarývala do morku kostí. Jestli to přežije a schová se mu, slíbila si, že si bude brávat pokaždé sebou pepřový sprej a to bez výjimky. Utíkala dál a schovala se nenápadně za obrovský strom, kde měla dobrou skrýš. Těžce oddechovala po běhu a snažila se uklidnit svoje rychlé dýchání, aby se neprozradila. Šlo slyšet křupání štěrku na chodníku. Ztuhla ochromená hrůzou. Jediný její rychlý nádech a on si jí určitě všimne. Srdce jí bilo strašně na poplach a v žilách jí proudil neuvěřitelný adrenalin. Musel se určitě dívat za velký kmen stromu, kde se schovávala. Klekla si, aby se přikrčila před trochou světla z pouličních lamp, které se odrážely ke stromům, kde se ona schovávala.

Měla velký strach, bála se, že zemře. Vedle stromu, za kterým se schovávala, spatřila stín nějaké osoby. Teď už věděla, že se z tohohle živá rozhodně nedostane. Přesto ale doufala, že ji nenajde. Snažila se nedýchat rychle, ale moc jí to nešlo. Spatřila před sebou cizí osobu, určitě to byl vrah, chtěl ji zabít.

Zakřičela v hrůze a to ji prozradilo. Vyskočila ze své skrýše a utíkala honem pryč. Byl jí v patách a smál se jí hrozivým smíchem. Stihla se jen dostat k lavičce, když po ní skočil, aby ji brutálně shodil na zem a tím jí vyrazil dech. Nemohla se nadechnout a z hlavy jí tekl pramínek krve, když upadla a praštila se. Nemohla se pohnout. Posledních pár vteřin života měla spočítaných.

„A mám tě,“ usmál se na ni hrozivým úsměvem.

Jeho tmavé oči se s potěšením dívaly na její vystrašený výraz plný bezmocí. Užíval si to.

„Prosím! Nezabíjejte mě!“ škemrala o svůj život.

Rty se mu roztáhly ve škodolibém úsměvu a vytáhl velký nůž. Byla na smrt vyděšená. Věděla, co bude následovat. Zabije ji. Snažila se bránit, ale marně. Byl silnější než ona.  Nic však neřekl a nůž jí bodl hluboce do břicha. Noc proťal její bolestný výkřik do prázdna. Stekla jí poslední zbloudilá slza. Věděl moc dobře, že ji nikdo nenajde a vykrvácí do rána. Chtěl, ať jeho oběť umírá pomalou a bolestivou smrtí. Dívka prožívala ukrutnou bolest. Útočník ji bodl ještě jednou na to místo, odkud právě vytékala spousta krve. Umírala, byla si tím jistá. Už není žádná šance na její budoucnost. Na vykrvácení zemřela. Vraha nikdo nedokázal chytit. Byla to noční můra v New Yorku...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nightmare in New York:

1.
Smazat | Upravit | 31.08.2014 [23:24]

To první, co musím napsat, je kritika, je mi líto. Emoticon Jedná se ale jen o špatně postavenou větu, žádný strach. Nevím, kdo z vás psal tenhle text, jestli ty nebo PetraSalvatore, každopádně věta "Musela jít pěšky a New York byl v noci velmi nebezpečné město pro různé zločince, feťáky a vrahy." je nesmysl. Tedy jasně, dala by se použít, ale prosím, přečti si ji po sobě. Zní to, jako by byl New York nebezpečný pro ty zločince a feťáky (když jsme u toho, vrah je vlastně zločinec, takže to slovo vrazi je tam navíc) a ne kvůli nim. Emoticon Ale to byla jen taková připomínka. Emoticon Teď už k samotné povídce...
Nebylo to špatný. Emoticon Vlastně to bylo docela dobrý. Emoticon Emoticon Gratuluju, děvčata, zamyslely jste se nad tím a vymyslely krásnou povídku, třebaže tak smutnou. Ale zase... nic překvapivého, od začátku bylo jasné, že tam ten vrah bude. Vzhledem k větě "Opravdu je NY v noci tak nebezpečný?" která byla v perexu, jsem opravdu čekala, že to nakonec bude jen pozdní kolemjdoucí a že děvče trpělo paranoiou. Prosím, něco překvapivého bych si příště přála! Emoticon
A.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!