OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Hrdlorez 5

Hrdlorez 5Nabaľovanie neistoty

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 5

Žena, ktorá maľovala oblaky 5Cez tajnú chodbu do hája záhad

 

Mr. Perfect - 23. kapitola

Mr. Perfect - 23. kapitolaNo tak jak si Ema poradí s tou odcizenou taškou? Zajisté dle svého způsobu a především tak, že Matteo bude mít šanci se opět hrdinsky blýsknout.
Užijte si po té delší pauze novou kapitolu, vaše Sabienna

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 4

Žena, ktorá maľovala oblaky 4Keď vietor berie nádej a prináša skazu

 

Hrdlorez 4

Hrdlorez 4Nové informácie, nové postavy

Novinka

Zelený písek - kapitola 1.

Zelený písek - kapitola 1.Rok 3026. Janice Esca před třemi lety přišla o maminku a ze všech sil se snaží plnit její poslední přání, tedy studovat, aby z ní jednou mohlo být něco víc než jen jehla ztracená v kupce sena Třetího Londýna, města chudých. Chce žít relativně normální život relativně normálního člověka. Přesto se kolem ní začnou dít podivné věci... Aneb hluboko v šuplíku objevený návrh na urban fantasy příběh, který vychází z jednoho z prvních námětů, se kterými jsem kdy pracovala. Postupně se můžete těšit na kapku scifi, střípek romance a narůstající hromadu metafyzična. Text první kapitoly je poměrně starý, takže možná stylově ne až tak vybroušený, ale doufám, že mi to bude odpuštěno. ;)

 

Dům na pobřeží 3

Dům na pobřeží 3Příběh docenta matematiky, který neříká vše.

 

Hrdlorez 3

Hrdlorez 3Nina vo svete upírov nachádza známe tváre. Koho?

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 3

Žena, ktorá maľovala oblaky 3Je to pomoc, alebo prekliatie?

 

Dům na pobřeží 2

Dům na pobřeží 2Rozhovor, který neříká vše.

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 2

Žena, ktorá maľovala oblaky 2Keď ťa mačka prenasleduje až domov

 

Hrdlorez 2

Hrdlorez 2Prvé stretnutie Niny s bezpečnostnou agentúrou.

Novinka

Hrdlorez 1

Hrdlorez 1Pre lásku sa trpí. Nina o tom vie svoje. Keď však chce nechať minulosť za sebou a pohnúť sa vpred, všetko sa začne rúcať ako domček z karát. Proti svojej vôli je vtiahnutá do sveta upírov, kde nachádza príliš známe tváre. Po roku od zmiznutia jej priateľa Ninu kontaktuje tajná agentúra pre bezpečnú komunikáciu s upírmi, ktorá jej dá nádej, že Grayson je stále nažive. Táto organizácia tu je na to, aby ju ochránila pred upírmi a zabezpečila hladný priebeh ich stretnutia. Grayson chce od nej drobnú službu a podľa ich zákonov ju nemôže kontaktovať priamo. Má to však dva malé háčiky - Grayson sa zmenil na nepoznanie a o Nine vie aj upír, ktorý je Graysonov úhlavný nepriateľ.
Čo má pre Ninu väčšiu hodnotu: svoj život alebo život niekoho iného? Láska alebo rozum? A čo ak je jej jediná nádej šialený upír, ktorý ju takmer pripravil o život?

Dokončeno

Žena, ktorá maľovala oblaky 1

Žena, ktorá maľovala oblaky 1Enora žije sama v opustenom majáku na pobreží mestečka, v ktorom má stará mágia svoje stále miesto. V poslednom čase však malý kút sveta na vrchole útesov začalo trápiť čoraz horšie počasie. Prichádza silný vietor, ale nenesie dobrú zmenu. Len predzvesť niečoho temnejšieho. Odpoveď a riešenie zhoršujúcej sa situácie sa ukrýva v životoch generácií žien, ktoré žili pred Enorou. Spojenie s nimi je však zlomené. Aspoň to si Enora myslí, až kým jej do života nevstúpi jedna neobyčajná mačka.
Vítam vás pri prvej kapitole príbehu, ktorý je úplne odlišný od všetkého, čo som doteraz napísala.

 

Love, Gabe: Kapitola osmá

Love, Gabe: Kapitola osmáNásledky nehody. Jak se s nimi Josie s Rafem poperou? Podaří se mladšímu Donaghuovi sestru konečně přesvědčit, že existuje něco mezi nebem a zemí?

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!