OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Prodaná 15

Prodaná 15Cesta probíhá poměrně v klidu, dokud se neobjeví nečekaná návštěva. Běžné vítání se najednou zvrtne, když poznají Eleanoru.

 

Prodaná 14

Prodaná 14Ještě jedna poklidná kapitola, kdy nemusí řešit nic jiného než sebe a oběma to více jak vyhovuje. Eleanor je téměř líto, že plavba končí.

 

Prodaná 13

Prodaná 13Teprve od sloužících se dozví o Faridově několikadenní cestě pryč. Je to pro ni skvělá šance najít způsob, jak utéct... Její naděje velmi rychle pohasnou, protože ona jede s ním.

 

Dirty 40 - 20. kapitola

Dirty 40 - 20. kapitolaPeter s Chrisem opět proti sobě, kdy napětí mezi nimi tentokrát docela vyeskaluje. Potom Rebeccu překvapí nečekaná návštěva...
Užijte si kapitolu přeje Sabienna

 

Prodaná 12

Prodaná 12Jejich vztah je napjatý a oba si velmi dobře uvědomují, že už to nejde vrátit.

 

Druhá tvář 20

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Druhá tvář 20Vyhýbala se Wudvortovi, jak jen to šlo. Nakonec to byl Boyl, kdo ji otevřel oči a donutil přemýšlet nad kapitánem i z jiného úhlu. A hlavně nad tím, co ona vlastně chce...

 

Prodaná 11

Prodaná 11Farid se má zúčastnit večírku na počest francouzských diplomatů a rozhodne se vzít Eleanoru sebou. Tu připravovali půl dne, ale výsledek stojí opravdu za to, nikdy si nepřipadala krásnější a má chuť si tuhle opulentní nádheru užít a alespoň na chvíli zapomenout na bizarnosti této země... Což se jí ošklivě vymstí.

 

Druhá tvář 19

Druhá tvář 19Nálada na lodi je mizerná a ona nedokáže zkousnout to, co kapitán udělal. Sir Frederik se tedy rozhodne pro poněkud riskantní krok.

 

Dirty 40 - 19. kapitola

Dirty 40 - 19. kapitolaRebecca má konečně ohledně Chrise a Petera jasno...
Užijte si kapitolu přeje Sabienna

 

Druhá tvář 18

Druhá tvář 18V noci k Margaret do kajuty přijde nečekaná návštěva.

 

Druhá tvář 17

Druhá tvář 17V noci se přihnala bouře a ráno všichni s obavou zjišťují následky. I Margaret se zapojí... a opět kapitána slušně vytočí. Zahlédne její jizvy a jeho reakce ji překvapí a ta její zase překvapí oba dva...
Má nejoblíbenější kapitola, tak se snad bude líbit i vám. :)

 

Prodaná 10

Prodaná 10Nechtěla ho vidět. Bylo to poprvé, kdy na něj večer nečekala... a on si pro ni ani neposlal. Nakonec to nebyl ani jeden z nich, ale Jamir s Amishou, kteří mu ji prostě předhodili... Pro klid v domě.

 

Druhá tvář 16

Druhá tvář 16Kapitána Wudvorta čekal pořádný šok při pohledu na jejich dalšího pasažéra.

 

Druhá tvář 15

Druhá tvář 15Pochybovala o svém zdravém rozumu, ale přesto nemohla jinak. Úleva, že vše v jejím domově zůstalo v pořádku a na svém místě, ustoupila vědomí, že jediné co se změnilo byla, jen ona sama a to co jí dříve připadalo jako sen, se pro ni stalo dusivou pastí...

 

Druhá tvář 14

Druhá tvář 14Nemohla se dočkat, až Richarda opět uvidí a také až zjistí, jestli jí pořád opovrhuje nebo jí dá šanci mu to vysvětlit. Jestli mají vůbec ještě šanci.
Setká se s ním dříve, než vůbec doufala a tohle bude to poslední, na co by se ho nedokázala zeptat...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!