OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Po stopách strachu-III.-Tommy Hill

Po stopách strachu-III.-Tommy HillVečer s partou a pak důležité oznámení....

 

Romeo a Julie???-10.kapitola

Romeo a Julie???-10.kapitolaJe tu 10 a delší díleček + prosba...Nevím kolik z vás moji povídku čtete ale moc vás asi není xD A tak bych vás moc prosila, kdybyste mi do komentů napsaly jestli mám 1)napsat už jenom tak 3 díly a skončit to nebo za 2)napsat ještě několik dílů a víc to rozepsat...Dá to docela dost práce a chci tak jenom vědět jestli stojí za to psát dál...=)Předem vám dekuju a přeju pěkné počtení=)

 

ANDĚLÉ A DÉMONI - 3. kapitola

ANDĚLÉ A DÉMONI - 3. kapitolaomlouvám se za zmatky, omylem jsem vložila 4. kapitolu před 3.! strašně se omlouvám =D

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 16. Jak přežít život?

Dokud nás smrt znovu nespojí - 16. Jak přežít život?Po prohýřené noci musí přijít vystřízlivění... aneb 16. kratší kapitolka ;)

 

Lost in the middle -25. kapitola

Lost in the middle -25. kapitolaJe tu další díleček, přeji hezké počtení.

 

Zrcadla duše (prolog), 1 - Poznání

Zrcadla duše (prolog), 1 - PoznáníClair - je krásná, úspěšná, holka, které je co závidět. Je to ale opravdu tak? Odhrněte roušku jejího tajemství... Když má opravdu hlad, má to trochu z ruky, musí do lesa, vždy sama, do chladného, temného lesa, osudové setkání ale na sebe nenechá dlouho čekat. TENTO PŘÍBĚH NEPOKRAČUJE V TRADICI TWILIGHTU!

 

Romeo a Julie???-9.kapitola

Romeo a Julie???-9.kapitolaPoněkud kratší díleček,protože teď nemám moc času=)Ae snad se bude líbit=)Příště snad bude deeeeeeeelší=)

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 15. Sen a pohovor

Dokud nás smrt znovu nespojí - 15. Sen a pohovorDny ubíhají... utečme spolu z reality i do světa snů...

 

Bullet for my wolf - 5. část

Bullet for my wolf - 5. částDnes zase kratší díleček, ale s jedním zjištěním - a to tím, co Nikki viděla :)

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 14. Operační sál číslo 5

Dokud nás smrt znovu nespojí - 14. Operační sál číslo 5Ve 14. kapitolce se dozvíme něco málo o jeho zvyklostech a problémech, které to někdy může přinášet...

 

Vyvolení - 2.kapitola

Vyvolení - 2.kapitolaDruhá kapitola...možná se to začne trochu vyjasňovat...Enjoy, Read and Review!

 

3. Vůně sena

3. Vůně senatouhle kapitolkou končí vzpomínání a vracíme se do kruté reality... a zase je tam erotika, takže bacha na to ;o) jinak děkuji všem za komentáře!

 

ANDĚLÉ A DÉMONI - 2. kapitola

ANDĚLÉ A DÉMONI - 2. kapitolaMoc vám děkuji za podporu. Přidávám další kapitolku snad se bude líbit. =D

 

Bullet for my wolf - 4. část

Bullet for my wolf - 4. částJak jste si asi všimli, nepíši po kapitolách, ale po částech. Takže dneska jedna trochu kratší část, abyste měli i zítra co číst :)

 

Romeo a Julie???-8.kapitola

Romeo a Julie???-8.kapitolaPo dlouhé době konečně další dílek=)Pro ty,co to ještě mají trpělivost a chuť číst...=)Celkem delší díleček s větším zaměřením na detaily...Předchozí díly sem totiž opisovala z (cca)2 roky starého sešitu a tam sem ještě psala jen stručné veci a na detaily sem kaslala=)tak pěkné počtení=)

« Předchozí  1 ... 649  650  651  652  653  654  655  656  657  658  659 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!