OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Rozervané srdce - 11. kapitola

Rozervané srdce - 11. kapitolakritika a jiné komentáře potěší ;o)

 

Dračí ostrovy 6. část

Dračí ostrovy 6. částDěkuju za komentáře a přidávám další díl. Doufám, že se bude líbit. A pro příznivce elfů mám dobrou zprávu - brzy už se konečně objeví :D Tak jo, prosím o komentáře, i kritiku ať vím co a jak. :)

 

Rozervané srdce - 10. kapitola

Rozervané srdce - 10. kapitola10. pořád se něco děje... pls komentíky...

 

Dračí ostrovy 5. část

Dračí ostrovy 5. částDalší část. No zamilovaní na první pohled - ne že bych na to sama věřila - ale připadá mi to romantické. Tak jo. Nakonec zase jen děkuju za komentáře.

 

Vznešený bojovník a královna lesa

Vznešený bojovník a královna lesaTak na vaše žádosti jsem začla psát pokračování povídky "Já a On" a "Já a Ona" Doufám že se vám bude aspoň trochulíbit a napíšete mi komentík.

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 9. Dětský domov Svaté Eleonory

Dokud nás smrt znovu nespojí - 9. Dětský domov Svaté EleonoryV další kapitolce se Viky vydá na průzkum strach nahánějící budovy a začne se zaplétat více a více do věcí, které neměly být odhaleny..... Zjistí konečně, co se doopravdy stalo Matthewovi, nebo si na to bude muset ještě počkat?? Jaká tajemství ji čekají?? Pojďte se na to podívat ;) Přeji pěkné počtení a slibuji, že vás s další kapitolou nebudu trápit tři týdny :D

 

Rozervané srdce - 9. kapitola

Rozervané srdce - 9. kapitola9. kapitolka, doufám, že vás napne ;o)

 

Dračí ostrovy 4. část

Dračí ostrovy 4. částTady máte další část. Je sice další s těch krátkých, ale když už to mám všechno napsané, tak to nechci přepisovat :D No tak si to užijte a zase děkuju za komentáře :)

 

Angelic Castle - díl 1.

Angelic Castle - díl 1.Možní si myslíte, že jsem obyčejný člověk. Slabosti, zášť, láska ...... Jenže já nejsem jako ostatní, já jsem ANDĚL.

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 8. Nebezpečná čtvrť

Dokud nás smrt znovu nespojí - 8. Nebezpečná čtvrťTak konečně po stopadesáti letech sem dávám další pokráčko, vím, že je to pozdě, ale dříve jsem chtěla přidat něco jen když něco napíšu, ale jelikož jsem padouch a nepíšu, tak to sem dávám i tak :D Snad se bude líbit, protože už se to konečně začíná rozjíždět :)

 

Dračí ostrovy 3. část

Dračí ostrovy 3. částTady je trojka. Je to jedna z mých nejoblíbenějších částí a doufám, že se vám bude líbit taky :)Je sice o něco kratší, ale podle mě dějově zajímavé :). A zaze musím poděkovat za komentáře, vážně díky mooc.

 

Rozervané srdce - 8. kapitola

Rozervané srdce - 8. kapitolatak a máme tady další dílek upozorňuji, že by mohl být považován za 15+

 

Viktor 15. část

Viktor 15. částJe tu patnáctka a konečně taky svatba. Přeji hezké počtení.

 

Summer love-2.kap.

Summer love-2.kap.Bells zamíří na pláž se trochu porozhlédnout.. Okamžitě ji do očí padne jeden hezoun. Edward.. Jsou Jasperovi narážky pouze vymyšlené, nebo má v něčem pravdu? x)

 

Summer love

Summer lovePoužila jsem známé postavy, ale bude to zřejmě běžný příběh.. No doufám že pro vás bude zajímavý :D Jede se na osmitýdenní rodinný výlet a Bells není zrovna nadšená. Přece jen po rozchodu se na to ještě necítí a navíc nemá náladu na někoho, kdo si z ní v dětství dělával v jednom kuse srandu..

« Předchozí  1 ... 658  659  660  661  662  663  664  665  666  667  668 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!