OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Mozart - 6. kapitola - Zlomené krídlo

Mozart - 6. kapitola - Zlomené krídloEverrette ide na návštevu k dvojčatám do Hainburgu. Oliver strávi šťastné i menej šťastné chvíle s Brynn a pri večernom rozjímaní starého otca o starých časoch vyplávajú nové otázky.

 

Mozart - 5. kapitola - Biele havrany

Mozart - 5. kapitola - Biele havranyOliver pristúpi na dohodu so Sorenom a dvojčatá si tak vymenia svoje miesta. Avšak nie je všetko také jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdalo. A na konci kapitoly konečne dôjde k obávanému šermiarskemu súboju.

 

Mr. Perfect - 42. kapitola

Mr. Perfect - 42. kapitolaEmě je Matteovo chování krajně podezřelé, ale nejspíš za to může ta její právem podložená paranoia. A jak naopak na Emino nezvyklé chování bude reagovat Matteo?
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Mozart - 4. kapitola - Kapitoly zimy

Mozart - 4. kapitola - Kapitoly zimyOliver vošiel do húšťavy za bielym havranom, no v závejoch objavil dva páry stôp sprevádzané volaním o pomoc. Neváhal, skočil bystrým skokom do snehu a vydal sa na záchranu dvoch známych dievčat.

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 11

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 11Malé svetielko v temnej cele

 

Mozart - 3. kapitola - Sny

Mozart - 3. kapitola - SnyOliver, Soren a Everr sa nezaobídu bez trestov. Ku všetkému hudobníka prenasledujú obrazy bieleho havrana.

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 10

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 10Nečakaný vývoj situácie

 

Mr. Perfect - 41. kapitola

Mr. Perfect - 41. kapitolaVe městě se neohlášeně objeví Matteova nevlastní sestra s manželem. Samozřejmě to nebude jenom obyčejná rodinná návštěva, ale předzvěst něčeho úplně jiného.
Užijte si čtení, přeje Sabienna

 

Mozart - 2. kapitola - Život je veľká výzva

Mozart - 2. kapitola - Život je veľká výzvaPo vianočných prázdninách sa Oliver a Soren vracajú do školy vo Viedni a hneď prvý večer plánujú stráviť na party v retro štýle s Everrettom Thalbachom. Ku každej tanečnej zábave patria aj dievčatá a ani traja kamaráti sa im, bohužiaľ, nevyhnú.

 

Hrdlorez 15

Hrdlorez 15Ticho pred búrkou.

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 9

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 9Niektoré rozhodnutia sa menia až príliš rýchlo

Novinka

Mozart - 1. kapitola - Potomok

Mozart - 1. kapitola - Potomok Oliver Wolfgang Mozart je potomkom známeho rakúskeho skladateľa a celým jeho životom plynie hudba. Ako to už býva, ak je život príliš dlho stereotypný, niečo sa musí zmeniť. Najlepším spôsobom sa nakoniec stane Exodus 90 - cesta za odhalením pravého mužského srdca.

 

Mr. Perfect - 40. kapitola

Mr. Perfect - 40. kapitolaEma zažije další velmi perný den v práci, kdy věci opět nepůjdou podle plánu. Naštěstí alespoň s Matteem se vše vyjasní, a to Emě ke spokojenosti naprosto postačí.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Mr. Perfect - 39. kapitola

Mr. Perfect - 39. kapitolaJak snadno dokáže Ema zničit ten hotový ráj, který si spolu s Matteem v Janově utvořili? Jak již dobře známe Emu, odpověď je víc než zřejmá.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Mr. Perfect - 38. kapitola

Mr. Perfect - 38. kapitolaEma se stále s nadšením poznává s Matteem a jejich romantická přímořská slunná idylka nerušeně pokračuje. Jak dlouho jim to vydrží?
Užijte si kapitolu, přeje Vaše Sabienna

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!