OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Albínka 3. Nathaniina invaze: 30. kapitola



Albínka 3. Nathaniina invaze: 30. kapitolaNa Kate a Briama čekají další útrapy. Magie nenechá do své říše proniknout jen tak někoho...

Vlčice se dotkla mé mysli a probrala mě.

Naše tělo už nebylo unavené, když jsem zvedla hlavu a prohlédla si okolí, zjistila jsem, že už nejsme v tunelu a už nás nepronásledují hladové květiny. Všechna moje zranění byla zhojená.

Nacházeli jsme se v nějakém bludišti, všude okolo nás byla zrcadla, odrážela mě a Briama, ležící vedle sebe. Na jednom odrazu držel Briam hlavu nahoře a cenil na mě zuby. Ohlédla jsem se a viděla ho spícího vedle sebe.

Další iluze a nástrahy, bezva. Vlčice mi ukázala, co se do té doby stalo – prošli přes tunel a květiny a dostali se sem. Protože necítila žádné nebezpečí, rozhodla se zde vyspat a odpočinout si na další cestu. Rozdělili si s Briamem hlídky, a protože za chvíli měli vyrazit dál, probrala mě. Varovala mě před iluzemi a pak šla spát.

Jemně jsem svou myslí strčila do Briamovy a on ospale zamžikal, zívl a protáhnul se jako kočka. Pak zaměřil svou pozornost na mě.

Vlčice šla spát? zeptal se mě.

Ano, zasloužila si to. Zachránila mě a dovedla nás sem. Teď jen musíme najít cestu pryč. Vydala jsem se cestou ze zrcadel, na kterých se naše srst třpytila, jako by v ní byly ukryty hvězdy. Věděla jsem, že to tak ve skutečnosti není, ale ten obraz se mi líbil.

Tahle zrcadla ukazují každému jeho největší noční můry a snaží se nás poštvat proti sobě. Včera jsem v jednom z nich viděl, jak mě vraždíš, přesto že jsi vedle mě spala v podobě vlčice.

Nikdy bych ti neublížila.

To já vím, a díky tomu máme zatím nad zrcadly výhodu. Obávám se ale, že tyto iluze nejsou to jediné, co nás v zrcadlovém labyrintu čeká.

Ukázala jsem mu obraz, který mi předvedlo zrcadlo, když jsem se probudila.

Podíval se na mě. Zkouší to na nás na oba, buď opatrná a nevšímej si svého odrazu.

Přikývla jsem a klusem se rozběhla labyrintem zrcadel. Briam se tiše proplétal za mnou.

Zrcadla nám ukazovala výjevy, které nemohly být reálné, ale připomínaly mi válku, od které jsem utekla sem. Tolik způsobů smrti, kolik ty výjevy ukazovaly, snad ani nemohlo být. Na pár zrcadlech se objevil i Daniel. Odrazy ve mně vyvolávaly úzkost, ale teď už jsem cítila tu plíživou moc, co se mi snažila dostat do hlavy. Už jsem se nedala.

Když jsme narazili na rozdvojení, zastavili jsme se.

Co myslíš, kudy bychom měli jít dál?

Netuším, můžeme to zkusit do obou, ale tak bychom se rozdělili. Rozhodni ty.

Dobrá, půjdeme doleva.

Briam se rozběhl určeným směrem a já za ním.

Když jsem uslyšela křupnutí a zem se začala chvět, probudila se vlčice.

Běž zpátky, rychle! Briam do mě strčil čenichem, já se prudce otočila a utíkala zpět. Přes hluk padajícího kamení, které se snášelo ze stropu, jsem neslyšela, jestli Briam běží za mnou.

Přede mě spadnul kámen. Rychle jsem ho přeskočila a pak jsem uslyšela zvuk tříštícího se skla. Neměla jsem čas se ohlédnout. Po dalších pár metrech jsem dorazila na rozcestí. Kamení v této části nepadalo. Otočila jsem se k tunelu a zahlédla Briamův stříbřitý kožich, ale jako by byl rozdvojený. Asi odraz některého z tříštícího se zrcadel. Těsně před něj spadl obrovský balvan. Viděla jsem, jak ho rychle přeskočil a přistál těsně přede mnou.

Jsi v pořádku? zeptala jsem se ho.

Briam se oklepal a pohlédl na mě skelnýma očima. Měl trochu nepřítomný pohled. Pomalu přešel ke mně a položil mi hlavu na hřbet.

Jsem v pořádku, ujistil mě. Jeho hlas byl zvláštně zastřený.

Dobře, půjdeme dalším tunelem, snad tam žádná past nebude.

Půjdu za tebou, běž první.

Vběhla jsem do druhé chodby a tiše se proplétala mezi zrcadly. Zrcadla už nezobrazovala žádné hrůzné výjevy, prostě jen tvořily chodbu. Nakonec jsme s Briamem dorazili k dalšímu větvení.

Přitiskl se ke mně bokem. Půjdeme doprava, oznámil mi a zase se vzdálil.

Vyrazila jsem udaným směrem, když se někdo vyřítil z chodby, kterou jsme přišli, a zaútočil na Briama. S vrčením jsem se obrátila, připravena bojovat za svého partnera. Skočila jsem mezi dva zápasící vlky a když jsem mezi zuby ucítila krev, zachvěla jsem se bolestí.

Okamžitě jsem pustila kožich, na který jsem zaútočila, a zakousla se do toho druhého, v tlamě jsem ucítila jemný kožich, ale když mi zuby vjely pod jeho kůži, žádná krev se nevynořila. Odraz mého partnera se na mě zadíval, v jeho očích se ale můj odraz neobjevil.

Co to děláš, Katie? uslyšela jsem šepot ve své hlavě. To jsem já, Briam!

Nejsi! Prokousla jsem tomu přízraku krk. Rozsypal se na tisíce kousků a zmizel.

Jakmile zmizel, ucítila jsem opravdového Briama zpátky ve své hlavě. Bolelo ho zranění, které jsem mu způsobila, ale byl rád, že jsem zase s ním.

Když jsi s ním odešla a neslyšela jsi moje volání, myslel jsem, že zešílím. Stačilo málo a překročila bys hranici. Věděl, co dělá. Jeho úmyslem bylo dostat nás za hranici pěti set metrů a počkat, dokud nezemřeme. Kdybych nezůstal uvězněný pod kamením, zastavil bych vás hned, ale chvíli mi trvalo se vyhrabat ven.

Došla jsem k němu a slízala mu krev z kožichu, zranění se mu již hojilo. Jsem ráda, že jsi zase se mnou, možná bych časem přišla na to, že něco není v pořádku, ale to by už bylo pozdě.

Briam mě jemně zuby špípnul do čenichu, aby mě pokáral. Jak sis mohla nevšimnout, že to nejsem já?

Dokázal se mnou mluvit v mysli, jak to umíš jen ty a Daniel, zmátlo mě to.

Musel se tě přitom ale dotýkat tělem, už jen to ti mělo být podezřelé. Buď ostražitá, Kate. Máme před sebou ještě dlouhou cestu.

Pokorně jsem svěsila hlavu a nechala se jím vést.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Albínka 3. Nathaniina invaze: 30. kapitola:

1. Šárka
12.12.2013 [20:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!