OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Chameleónka - 1. časť



Chameleónka - 1. časťČo sa stane, keď sa na internete rozbehne denník? Čo sa môže stať, ak dievčatá, tak dlho skrývajúce sa vo svojej kukle, ukážu tvár?

Chameleónka a Pomstiteľka, jeden blog, život, vraždy, túžby a slová...

"Ak si myslíte, že normálny život je nuda, ste na omyle!"

 

Vitajte na mojom blogu, ktorý je zameraný na Fantasy poviedky.  Nájdete tu prevažne originálne poviedky  odo mňa aj iných prispievateľov. Pre milovníkov seriálových poviedok tu máme kútik s TVD poviedkami. Nájdu sa však aj poviedky z reálneho života. Dúfam, že sa vám blog zapáči a prídete opäť.

                                                   * Chameleónka

 

Profil užívateľa Chameleónka - WEBMASTER

Reálne meno: Anonym

Bydlisko: Prešov

Vek: 18

Moje články: 173

O mne: „Každý by mal denne počúvať trochu hudby, prečítať nejakú báseň, pozrieť si pekný obraz a pokiaľ možno povedať niekoľko rozumných slov.“

 Johann Wolfgang Goethe

Dátum založenia blogu: 17.10.2009

* * *

1. 

Fantasy poviedky / Život Chameleóna.com

Denník užívateľa Chameleónka (webmaster)

Pridané:      20. mája o 22:57

Status:                     verejný

Zaujímavosť dnešného dňa:       Šnúrky do tenisiek mám rovnako dlhé ako ruky J.

 

Každý si myslí, že ju pozná. Prečo nie? Je to predsa šedá myška, ktorá nikdy nebola stredobodom pozornosti. Prečo im brať ilúzie? Nezáleží jej na tom, ako ju vnímajú ostatní. Veď... kto vlastne sme? V skutočnosti?

Sme bábkami našich túžob, hercami na pódiu života pred publikom - ľuďmi okolo nás. Každý z nás má určitý rytmus, načasovanie, zvyky. Sme tak čitateľní. Aj tí, čo si myslia, že sú nečitateľní.

Tak ako ona. Volá sa Chameleónka. Teší ju. Vlastne nie, neteší. Vidíte, aké je ľahké byť hercom? Stačí jeden podarený úsmev, priateľský tón a hneď je vaša predstava iná, však? Určite mierne otrasie aj vaším prvým dojmom.

U nej sa však prvý dojem potvrdí. Áno, sú výnimky, ale to len potvrdzuje pravidlo. Všimnite si, že pretvárka nezačína na prvom stretnutí. Kdeže! Prvé stretnutie je odrazový mostík. Je to...  ako terén trasy. Najprv ho dôkladne preskúmate, rozanalyzujete najlepšiu cestu, zvážite všetky možnosti a až potom urobíte krok. Na ďalších stretnutiach sa začína hra. Šikovné divadlo, ktoré vás má dostať tam, kam máte ísť. Vieme, ako končí. Najprv vás ľudia vycicajú a aby to nebolo nápadné, ešte trochu predstierajú záujem  a potom vás odkopnú. 

 

 Je sychravý deň. Vonku sa zmráka, fučí vietor. Vlasy mi plieskajú okolo hlavy. Kráčam ticho a predsa rázne, hlava sklonená. Keď vojdem do triedy, som neviditeľná. Kto by nebol? Nízka postava, tmavohnedé vlasy, čierne oblečenie. Nič výrazné. Prebíjam sa zvukovými vlnami, sadám  si za lavicu pri katedre, vyťahujem učebnice. Nič neočakávané.

 

Možno to tak vtedy bolo. Nepamätá sa. Tie dni zahnala do kúta mysle. Všetky zážitky sú jedným veľkým zhlukom príliš jasných obrazov, niekedy sivočiernych. 

Už si vlastne ani nepamätám urážky. Slová sú niekedy tak chabé. A predsa s nimi chce pracovať a aj  pracuje. Prečo? Lebo aspoň takto čiastočne zachytí to, čo má v sebe.

 

Bola raz žena. Sebavedomá, drzá, stále centrum pozornosti. Každý ju ľúbil, každý s ňou vychádzal, vždy sa pri nej smiali a smejú sa. Tá žena stretla motorkára. Vysoký, štíhly, vlasy Elvisa. Muž bol dobrák od kosti. Nezmenil sa. Nebol veľmi spoločenský, no mal v sebe niečo hrejivé, hoci, keď sa naštval, bol skôr ako ľad.

Nuž, mali spolu dieťa. Domysleli ste si, však?

Dieťa vedelo prv rozprávať ako chodiť. V troch rokoch už zabávalo celú spoločnosť. Sedelo na stole na Dni otvorených dverí v ockovej robote a štebotalo a kvákalo a kvákalo.

Raz čítala, že človek sa napokon vždy vráti do povahy, ktorú mal ako dieťa. Čiže v najrannejšom veku. Pomysleli ste si, prečo si hovorí chameleón?

Nuž, pretože svet je krutý a prežijú buď najsilnejší alebo najprispôsobivejší.

Hm... zvláštne, že ešte žije.

Nechajte komentár:

P667m

Myslím, že si to vystihla. Tento svet sa mení rýchlosťou svetla a ovládajú ho  systémy, ktoré slabých ľudí odpisujú a my všetci sa snažíme iba o jedno. Zapadnúť. Ale to nie je to hlavné, čo som chcela. Páči sa mi tvoj štýl písania. Na prvý pohľad je chladný, no mne sa aj tak zdá, že to je len maska. Som rada, že si začala písať aj iné poviedky, nie iba fantasy.

Chameleónka (webmaster)

Ďakujem, veľmi si ma potešila. J A či je to maska? Dobrá otázka! J

Pridajte reakciu...

 


Dúfam, že sa vám začiatok páčil, ak nie, aj tak budem rada, keď napíšete nejaký komentár. Z tejto poviedky som uverejnila jednorázovku (preto vám táto časť mohla byť povedomá) a ňou to malo v podstate skončiť, ale moja hlava si urobila po svojom a je z toho román. Tak dúfam, že nebudem pridávať zbytočne :-).

Teším sa na kritiku aj možnú pochvalu. * Trisha


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chameleónka - 1. časť:

8. Trisha přispěvatel
07.02.2015 [21:46]

TrishaSom rada, že si sa k tomuto vrátila Soletka. Dúfam, že udržím tvoju (samozrejme aj ostatných Emoticon)
pozornosť. Ďakujem, snažila som sa. Ako vravím štruktúra ozančovania častí je prevzatá, ale keďže nerada kopírujem, musela som tam dať niečo svoje. Som rada, že sa ti to páči. Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 07.02.2015 [15:37]

Aha.. takže vážne si mala tú jednorázovku! Bola som tak zapálená z tej poviedky, že som si zabudla prečítať ten tyrkysový text. :D

6.
Smazat | Upravit | 07.02.2015 [15:35]

Jééé! Toto si pamätám! Raz si mala s Chameleónkou jednorázovku... inak, páči sa mi to. Je to také zaujímavo nezvyčajné a ja len neveriaco krútim hlavou, ako sa ti podarilo tak pekne upraviť text, že som sa vážne cítila ako na nejakom blogu. Hm, teším sa na ďalšiu časť. :)

5. Trisha přispěvatel
07.02.2015 [5:31]

TrishaĎakujem krásne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.02.2015 [20:36]

FILADAPěkné, zajímavý styl psaní Emoticon Emoticon

3. .:,
06.02.2015 [20:23]

Začína to zaujímavo. A ten blogový štýl je čosi naozaj netradičné. Teším sa na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Trisha přispěvatel
04.02.2015 [18:41]

TrishaĎakujem veľmi pekne Smile, som veľmi rada, že sa ti to páčilo. Čo sa týka štruktúry textu, musím sa priznať, že som ho prevzala, z knihy Modroočko od Joanne Harrisovej. Ešte raz ti veľmi pekne ďakujem, a neboj, osobné to bude až-až Emoticon Emoticon

1. Smile
04.02.2015 [18:34]

Tak .. Myslím, že námet je to dobrý a štýl písania je veľmi originálny. Mám z toho také zmiešané pocity, ale myslím, že keď sa to rozbehne a bude to trošku možno osobnejšie (čisto môj názor :D)bude to výborné :)
Ale vlastne sú tam tie prídavky, takže je to okej ... Neviem, čo mám písať, ešte som sa nestretla s niečím písaným týmto štýlom, no páči sa mi to, a budem sa tešiť na pokračovanie :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!