OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Filmové pouto - 1. kapitola



Filmové pouto - 1. kapitolaVítám Vás u své povídky. Sofie, hlavní hrdinka, jede natáčet do lesů Olympie nový film. Je filmová star a její kolega má být sexy herec. Co vše se stane, když se pohádá s přítelem a odletí na natáčení se sexy hercem? To si přečtěte sami. :)

Stáli jsme, jako bychom se loučili naposledy. Jeho světle modré oči prozrazovaly více než kdy dřív. Nebyl ten typ muže, který své city dával příliš najevo, a proto mě jeho ctižádost a ohnivost v očích znepokojila. Moje ruka se v té jeho potila a už jsem si přála být v letadle. Bylo mi to proti srsti jen myslet na náš předchozí rozhovor.

„Žádám cestující do Olympie, aby se dostavili k bráně čtyři,“ ozval se vlídný hlas z rozhlasu a já se pootočila k letušce, která myslela právě mě. To já byla poslední cestující.

„Slib, že mi budeš volat a vrátíš se, jak nejdříve to půjde,“ řekl Mark a drtil moji ruku víc a víc. Bylo mi to nepříjemné. Těkala jsem očima po letušce a nevěděla co říct.

„Všechno vyřešíme, neboj se.“

„Ano, zavolám ti, jakmile to bude možné. Teď už musím jít, sbohem,“ chabě jsem vytáhla svoji zpocenou ruku z jeho velké a naléhavé dlaně.

„Počkej, aspoň polibek si zasloužím, Sofie,“ zašeptal směrem ke mně a své rty otřel o ty mé a vtiskl mi naléhavý polibek. Necítila jsem to, co dřív. Žádný spalující žár, který vás celý pohltí a vy nemůžete vzrušením a touhou ani lapat po dechu. Bylo to, jako by mě políbil nejlepší kamarád, a já věděla, že z to nic víc nebude.

Rychle jsem se ohnula pro kabelku a pádila k přepážce, kde letuška už netrpělivě čekala. Omluvně jsem se na ni usmála a podala jí pas s letenkou. Usmála se a já mohla jít, vstříc letadlu, které mě dostane co nejdál od této situace a především od Marka.

V letadle seděl už celý štáb a čekalo se jenom na mě. Usedla jsem vedle své asistentky a nejlepší kamarádky Jody a oddechla si úlevou. Konečně někde, kde můžu být v klidu a nedívat se na ty modré oči plné citů, které nesdílím.

„Kde jsi probůh byla? Letadlo mělo odletět už před patnácti minutami, Sofie!“ vypískla Jody a zachmuřenýma očima si mě měřila od hlavy k patě.

Urychleně jsem si sedla a zapnula pás. Podívala jsem se na ni pohledem, který snad řekl všechno, a vytočeně koukala z okna.

Mark byl můj přítel tři roky a chtěl náš vztah posunout jiným směrem než já. Prý ve svých letech už mám přemýšlet o dětech a svatbě! Bijou mi podle něho biologické hodiny a je nejvyšší čas. V mých dvaceti třech letech se podle něj blížím k době spotřeby na plození dětí.

Moje touhy se točily jiným směrem. Začínala jsem být populární. Moje filmy šly nadranc a já dostávala zakázky na filmy, které jsem vždy chtěla točit. Moje touha se těšila na neznámý pocit z nového prostředí, kolegů a následné kritiky na můj výkon. Ne na děti a rodinu.

„Tak povídej, celá nasupená už sedíš půl hodiny a metáš očima blesky,“ prohodila Jody mým směrem a loktem mě rýpla do žeber. Zabolelo to, a tak jsem se nasupeně podívala i na ni.

„Prý mám nejvyšší čas na plození dětí a rodinu! Chápeš to? Jsem výš, než jsem kdy byla, a on mě chce sesadit kvůli roli matky, kterou odmítám.“ Rozhazovala jsem naštvaně rukama a byla dopálená ještě víc. Musela jsem se něčeho napít a uklidnit se.

„Mohu vám nabídnout něco k pití, slečno?“ zeptala se letuška. Přesně v pravou chvíli.

„Nebylo by něco více s alkoholem?“ použila jsem na ni ten ironický hlásek, který vypadal mile, ale to byla všechno kamufláž.

„Mám tady pouze vodku a brandy, jestli to postačí.“

„Jasný, to je přesně to, co jsem chtěla. Mnohokrát díky. Tak za půl hodiny se stavte s další dávkou,“ řekla jsem a otevřela s lupnutím flaštičku vodky a naklopila ji do sebe.

Smrděla jak dezinfekce a v krku pálila. Nikdy jsem vodku moc nepila, leda tak s džusem nebo tak, ale teď mi to bylo jedno. Chtěla jsem otupit hněv a zapomenout na všechno. Na Marka a všechny jeho řeči. Tenhle vztah dál nemohl fungovat. Každý jsme měli jinou představu o jeho budoucnosti.

„Neber si to tak, děti nejsou to nejhorší, co tě může potkat, věř mi,“ šeptla ke mně a pohladila si své čerstvě těhotné břicho.

„Já neříkám, že nechci děti nebo tak, ale teď ta vhodná doba není, prostě ne.“

Chápavě se na mě dívala a už nic neřekla. Věděla, že chci čas na přemýšlení a užírat se tím. Potřebovala jsem to, i když o konci vztahu už jsem byla pevně rozhodnutá. Mark pro mě neznamená to, co dřív.

Nevím, jak dlouho jsme letěli, ale probudilo mě až přistávání letadla na rampu. Ospale a opile jsem se chytila madla a při konečném sedání jsem slyšela padat skleněné lahvičky, které jsem měla na klíně. Hlava se mi točila a v ústech jsem měla nepříjemnou pachuť.

„Vstávej, opilče. Jsme v Olympii a jdeme na setkání se zbytkem týmu a hlavní hvězdou. Teda až po tobě, samozřejmě,“ dodala rychle Jody a soukala se k východu.

Já pomalu rozepla bezpečnostní pás a sbírala se k odchodu. Bože, kolik jsem toho vypila, že mi je takhle? Žaludek jsem měla jako na vodě a hlava pukala. Na podlaze vedle mojí nohy leželo asi pět lahviček s vodkou a na sedadle nějaká brandy. Tolik alkoholu nebylo nic pro mě. Fuj, asi budu zvracet.

Když jsem scházela ze schodů od letadla, spíš se plazila, stáli tam už všichni a vítali se. Doslova jsem se došoupala k Jody a opřela se o ni. Pod mojí tíhou se trochu prohnula, jelikož to nečekala, a hekla.

„Bože, ty jsi teda nalitá a táhne to z tebe na míle daleko. Copak jsi zapomněla, že se máš setkat s Jaredem?“ kroutila očima a snažila se mě od sebe trochu odtáhnout.

„Vždyť jsme se měli setkat až zítra při natáčení, teď na to nejsem stavěná, chci asi zvracet. Nebo já nevím, ale svět se mi točí pořádně. Blbej Mark,“ křikla jsem po kolemjdoucím kameramanovi a zhnuseně se na něho ušklíbla.

„Proboha, nedělej nám ostudu. Zkusíme se vyhnout co nejvíce lidem, a zamíříme na hotel, kde se z tohohle stavu vyspíš.“

„Jé, hele, Jared, půjdeme ho pozdravit.“ Máchla jsem opile jeho směrem a vydala se k němu. Byl to můj točící partner. Budeme natáčet film o uprchlících před mimozemským světem, který nás obklopuje a osidluje Zemi.

„Nemyslím si, že to bude dobrý nápad,“ řekla Jody a snažila se mě odtáhnout pryč. Sice jsem byla opilá, ale sílu jsem měla i přesto větší.

„Jaredku, kdepak jsi? Tady tvoje taneční partnerka … tedy filmová,“ chechtala jsem se na celé kolo.

„Já se za tebe tak stydím,“ broukla Judy a popošla ode mě.

„Jared Onyx, těší mě, ty filmová partnerko.“ Natáhl ke mně svoji krásně velkou dlaň a stiskl tu moji. Přišlo mi, jako by mnou projel elektrický proud, a rychle jsem se syknutím rukou uhnula.

Nechápavě na mě koukal. Měl krásně hnědé oči, které vás pohltí, a z nohou se vám vytratí cit a změknou pod tímhle pohledem. Viděla jsem ho zatím jenom na fotkách a těm jsem nevěnovala moc pozornost. Byl vyšší než já a jeho postava byla mužná a velká. Nebyl tlustý, ale veliký, svalnatý. Imponovalo mi to. Jestlipak má břicháče? Určitě ano. Vlasy měl tmavě hnědé a tak krásně rozcuchané. Rty plné, které si žádaly o polibek, který neskončí. Máme vůbec ve scénáři polibek? Doufám, že jo.

„Moc pěkný chlap,“ vyšlo mi až moc nahlas z úst, i když jsem plánovala tuhle myšlenku zachovat jen mně.

„Nedělej ostudu!“ odtahovala mě Jody, ale to neměla dělat. Jakmile se mnou rychle pohnula, pohnulo se to i ve mně a už to nešlo udržet. Parádně jsem Jaredkovi pozvracela boty a hanbou jsem se chtěla propadnout. Bože můj!


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Filmové pouto - 1. kapitola:

3. zuzka
12.08.2017 [9:40]

Hezky to začíná. Emoticon Těším se na další trapasy. Emoticon

2. AndysekAndysek přispěvatel
10.08.2017 [18:33]

AndysekAndysekPrvní kapitola většinou toho moc nepoví, takže uvidíme dál, jak se to bude vyvíjet, ale zatím jsem se zasmála a čte se to hezky Emoticon

1. Karlito přispěvatel
10.08.2017 [18:13]

KarlitoKlidně zanechte své dojmy či pocity. Předem díky. :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!