OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Filmové pouto - 11. kapitola



Filmové pouto - 11. kapitolaPo dlouhé době přináším další kapitolu. Zlomový bod ve vztahu Nicka a Sofie? Budu dobrý, nebo ne? To si přečtěte. Těším se na komentáře. :)

Večer probíhal tak, jak jsem předpokládala. Pizza a DVD byla zapomenuta a já s Nickem jsem se posunula o metu dál. Po tolika měsících bez sexu jsem to víc než ráda uvítala. Ale vůbec nám to nešlo. Nic jsem necítila a on beztak taky ne. Líbal skvěle, ale sex s ním? Modlila jsem se, aby to už bylo za mnou. Zdrhla jsem na pokoj.

Třeba to bylo tím, že to bylo poprvé. Nebo jsme byli nervózní, protože jsme ani jeden neměli sex už nějakou dobu. Nebo si nejsme souzeni? Sakra teda.

Další dny probíhaly vesměs stejně. S Nickem jsem nespala, ani jsme se nestýkali a netrávili spolu čas. Učila jsem se scénář, točila a pozorovala Jareda. Klapal by mi s ním sex? Nebo je to ve mně?

„Jak jistě dobře víš, zítra se budou točit intimní scény. Budu se snažit udělat ti co nejpříjemnější atmosféru. Budou tu jen lidé, co doopravdy potřebuji. Žádní potulní čumilové nebo tak. Nemusíš se bát,“ spustil režisér po natáčení. Film se pomalu chýlil ke konci. Za chvíli bude svatba Jareda a Bethany.

„Je to moje práce, takže to musím udělat, ale děkuji, že mi to zpříjemníte.“ Poplácala jsem režiséra po rameni a odešla. Jody, která byla vždy u mě během natáčení, musela odjet domů a jít předčasně na mateřskou. Zdravotní problémy a práce se u ní nedaly skloubit, tak musela předčasně odejít.

„Sofie, můžu s tebou mluvit?“ Sáhl mi někdo na rameno. Tenhle hlas jsem dlouho neslyšela. Moc se se mnou totiž nebavil.

„Jasný, Jarede. Jenom mluv.“

„Víš, dostal jsem nabídku na nový film. Natáčení má začít krátce po skončení tohohle filmu,“ začal vykládat.

„Ale proč mi to říkáš?“ Nechápu, k čemu mi to bude, že má novou roli.

„Protože hledají někoho do hlavní ženské role a já jim řekl, že o někom vím. Čekají, že se ozveš na tohle číslo.“ Podal mi vizitku snad nejznámějšího režiséra v kinematografii a já nemohla věřit, co mi říká.

„Jarede, to je od tebe moc milé. Určitě se ozvu a zkusím casting. S tímhle režisérem by to byla cenná zkušenost.“ Byla jsem celá bez sebe. Jared mi dohodil roli ve filmu, kde bude i on. Chce mi tím něco naznačit? Chce se mnou dál udržovat kontakt?

„Neděkuj, ještě tu roli nemáš,“ řekl tak chladně, až mě zamrazilo v zádech. Jak kdyby vás někdo pokáral, že jste zatím nic nedokázali a máte se krotit.

„Hm, tak díky.“ Radši půjdu pryč.

Hned v autě jsem jim zavolala a domluvila se na castingu. Má probíhat v New Yorku příští měsíc. To natáčím poslední scény, pak už natáčejí jen vedlejší role. Jakmile klapne poslední klapka, hned nasednu do auta, směr letiště a do NY. Moc se těším.

Film má být dobrodružný a bude se odehrávat ve 20. letech 20. století. Nějaká badatelka a její společník, kterého bude hrát Jared, budou hledat poklady atd. Vzrušující a navíc ta jejich móda se mi moc líbila. To je také plus.

Jakmile bude po castingu, poletím na Jaredovu svatbu. Má se konat v nějaké zapadlé stodole na rodinné farmě Bethaniných rodičů. No, jsem na to nemálo zvědavá.

„Ahoj, nechceš jít dneska ke mně?“ čekal opřený Nick u mého auta. Vevnitř byl Craig a četl si noviny.

„Ahoj, musím si něco přečíst, ale klidně se stavím.“ Byl to od našeho zklamání ze sexu první delší rozhovor.

„Skvělý, tak tě budu čekat kolem sedmé. Měj se.“ Políbil mě a já opět cítila horkost jeho rtů a náklonnost. Beztak to byl minule omyl. Lidi dokáže nervozita z nového ovlivnit. To bude ono.

V hotelovém pokoji byl bordel. Na večer u Nicka jsem se pečlivě vykoupala, navoněla a oblékla si sexy prádlo. Sexy prádélko dělá s chlapama divy. Jestli to s tímhle nepůjde, tak už nevím.

„Ahoj, tak jsem tady,“ zavrkala jsem Nickovi do ucha slastným hlasem a natiskla na něj svá prsa. Reagoval velmi dobře.

„Ahoj, objednal jsem jídlo a víno.“ Políbil mě tak vášnivě, až mi došel dech. Ach, už ani nemám chuť.

„Hm, to zní velmi dobře, Nicku.“ Nalil mi sklenici vína a já se posadila na postel.

Po vypité láhvi vína jsem byla víc než uvolněná a začala Nicka svádět. Dotyky ho vzrušovaly na první pohled dobře. On se dotýkal mě, já jeho a moje sexy prádélko se mu líbilo. Všechno šlo dobře, dokud nedošlo na sex. Žádná vášeň nebo emoce. Při sexu mi nevadilo být nahlas, ale tady mě nic nestimulovalo. Ach jo.

Vypadla jsem z Nickova pokoje, jakmile usnul a radši se učila scénář. Zítra večer bude intimní scéna s Jaredem. Sex jsem doteď točila jenom jednou, ale bylo to spíš takové mazlení. S klukem, který se mnou natáčel, jsem si rozuměla, takže nebyl žádný problém. Vzájemná souhra je hodně důležitá při takových scénách.

Moje představy se přesunuly k nabídce filmu od Jareda. Proč doporučil zrovna mě? Kdyby mě vybrali na castingu, chci s ním vůbec znovu nahrávat. Byly by to opět hlavní role milenců, takže zase intimní scény. Chci to podstoupit? Nevím, ale režisér filmu sbíral jedno ocenění za druhým. Herci z jeho filmů taktéž.

Za zkoušku to jistě stojí. Třeba mě ani nebudou chtít a já tu roli nedostanu. I to se může stát, takže tu nebudu snít, jak se ocitnu vedle Jareda při dalším filmu. Jeden zatím bohatě stačí.

A co já a Nick. Má tenhle vztah vůbec budoucnost, když nám to v posteli neklape? Všude jinde jsme ideální pár. Skvěle si rozumíme, doplňujeme se a shodneme se na věcech. Sex není jediné, co dělá vztah, ale pro mě je to důležité. Musím si s přítelem rozumět i v posteli. Asi to tedy nikam nepovede, což mě mrzí. Udržovat vztah, který má trhliny, ale nebudu.

Zítra mu řeknu, jak to cítím. Snad mě pochopí a nebude to druhý Mark. To by mi ještě scházelo. Poslal by na mě matku a ta by se snažila vše dát dohromady.

Celou noc jsem se převalovala a nemohla pořádně zabrat. Moje myšlenky byly tak hlasité, jako by na mě mluvily. Chlapi jedni zatracení! Ani kvůli nim nemůžu spát a myslet. K tomu s jedním ani nechodím, bude se ženit, a druhého chci opustit, protože nám neklape sex. Kde jsem k tomu proboha přišla? 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Filmové pouto - 11. kapitola:

2. zuzka
11.09.2017 [19:52]

Bude nevyspaná a vystresovaná a k tomu ještě intimní scéna. To jsem zvědavá. Emoticon

1. Rusalicka
11.09.2017 [17:48]

Zajimave napsane, jsem zvedava jestli mu to rekne ze jim to neklape v sexu a jestli dostane tu novou roli.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!